Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Vittumaisin hetki piikin päällä

22.10.2010 17:30

Jatketaan uudessa vanhan paisuttua turhan suureksi, vanhat viestit löytyy täältä.

22.10.2010 18:59

kun kuuli poliisin suusta että, "ei tarvii kortista haaveilla ennen ens vuotta"

9.11.2010 19:56

varmaankin tänään kun jää petti ja kohta sitä mopoa ei enää näkynytkään... :roll:

9.11.2010 21:16

xlimitt kirjoitti:varmaankin tänään kun jää petti ja kohta sitä mopoa ei enää näkynytkään... :roll:

Saitko sentää joskus takas ylös :D

10.11.2010 17:41

Nikolangelo kirjoitti:
xlimitt kirjoitti:varmaankin tänään kun jää petti ja kohta sitä mopoa ei enää näkynytkään... :roll:

Saitko sentää joskus takas ylös :D

tottakai :lol:

13.11.2010 21:17

vittumaisin hetki oli ku pari päivää ollu kortti taskus ja ekaa kertaa testaa hussella kunnol huippui.Siin 140kmh/h kohall vitun hieno fiilis ja sit tietty leipasee kii oikee huolel pytty ja mäntä ja kaikki vaihtoo ja osat sen 500e

13.11.2010 21:23

haha kuulemma kantsii se kaasari säätää ennen ku vetää TäyyZZziii :D


Itellä tais olla se ku joutu cebarilla ajelee, tuskaa joka sekuntti

14.11.2010 0:16

Ehkä kun isompi pyörä menee ohi niin sillo vituttaa... muita ei pyörän päällä löydy.
Se vaan et pyörän päällä ei ole ehtinyt ees olee kun huollossa tälläkin hetkellä... ;)

20.11.2010 23:26

Jan-- kirjoitti:Itellä tais olla se ku joutu cebarilla ajelee, tuskaa joka sekuntti

:lol: Totaalinen reps! :D

21.11.2010 12:14

Jan-- kirjoitti:Itellä tais olla se ku joutu cebarilla ajelee, tuskaa joka sekuntti


Itse kun olen pystynyt välttelemään tuota, niin kerrotaan sitten vittumaiseksi se, kun pito häviää siitä toisestakin pyörästä ja vauhtia on sata.. :roll:

22.11.2010 21:57

Se kun on ajamassa kotiin vesisateessa 15-20km +5 astees. Just ku o päässy kotitielle onkin pirulainen jääs. Siin sit ilmalenno aikan näkee ku komeetta nuolee maat parimetripääs :D.

27.11.2010 21:23

Mulla ei oo tainnu olla kertaakaa hussen kanssa vittumaista hetkeä, ku aina löytyny jotai positiivista vaikka meneeki kaikki vituiksi!;D

-Husse oli parkeissa koulun pihalla ja yksi onneton kaheli meni peruuttamaan skootteriaan vähän leviästi ja kaato sitten siinä samalla mun kevarin jolloin tuli vähän naarmuja sinne tänne ja kypärä(260€) vituiksi. Positiivista oli se, että tuli vakuutuksesta 550€.
-100km/h poliisii vastaa keula pystyssä, mutta sitte antoki vaa peilistä sakkoa, ku ei ollu ehtiny ottaa tutkaa esille ja pensaat peitti hyvin mun keulimisen.
-Kaveri meni johdattamaan meidät suoraan poliisin syliin ja multa mentii sitten ottamaan kilvet pyörän laittomuuden takia. Tässä positiivista on et kortti säily vaikka oli 1 sakko tullut jo ennestään ja mulla oli ollu kortti vasta 1vko.
-80km/h:sta leviäks huono kuntoisen tien takia ja kaikki katteet iha naarmuilla, tehari klommolla ja kaikki muutkin vähä vituiks + ranteesta murtuveneluu. Tässä oli se positiivista että sain kaskosta n.2000€ + ranteesta pitäisi kai vielä jotain saada.

Kaikkea on mahtunut yhteen ainoaan kesään. Saa nähdä mitä kaikkea ensvuonna sattuu ja tapahtuu! :lol:

28.11.2010 14:01

sairsoft kirjoitti:Mulla ei oo tainnu olla kertaakaa hussen kanssa vittumaista hetkeä, ku aina löytyny jotai positiivista vaikka meneeki kaikki vituiksi!;D

*kaiken näköstä*


Entäs se kerta, kun husse kiilsi uutuuttaan ja ja hetken päästä kuunneltiin kun kilpi raahas katua... ilman kuskia! :lol: hohohooo...

28.11.2010 18:02

No se o iha normaalia jota sattuu kaikille, nii ei sitä ny tarvitte mainita iha ilmiselvää, että o levitty parii otteeseen!;P Sä sitte jaksat mun viestei bongailla netissä :|

28.11.2010 20:32

sairsoft kirjoitti:Sä sitte jaksat mun viestei bongailla netissä :|

Sellasia ne kaverit on :lol: