Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

11.2.2011 15:54

Miten sä noin kovat sakot sait? 8o

11.2.2011 16:03

Ite onneks päässy suht vähällä. 85e on isoin ja tuli +80@60
Toisin tuo oli jo viides sakko mitä on tullu mut kortti on pysyny taskussa ;)

11.2.2011 18:00

ande1337 kirjoitti:Miten sä noin kovat sakot sait? 8o


Jos et sattunu tietämään niin päiväsakkojen summa märäytyy palkan mukaan, ja mitä isompi palkka niin sitä isompi päiväsakko. Ilman tuloja yks päiväsakko on 6e...

11.2.2011 18:18

Joo kyllähän mä tuon tiiän, mutta halusin vaan tiätää, että tuliko ajettuu "lievää" ylinopeutta vai mitä ku korttiki lähti 5kk.

11.2.2011 21:41

joo 125/80 ja 115/60 ja sit ohitus pimeessä mutkassa ja parin letkan ohitus, ja poliisin päiväraha 16€
siviili mp siis seurasi n. 15 km enkä huomannut :lol: .

11.2.2011 22:18

Ittekki oon joskus miettiny, et voisko toi takana ajava moottoripyörä olla mp-poliisi :D
Paska säkä kyl.

11.2.2011 23:15

olis ollu ees peilit ni olisin huomannu sen:D

13.2.2011 13:07

Mopoaikana ei mitään ongelmaa, 0€.
Mitolla 0€.
Mäksästä ne poliisit sitte tykkäski, yhteensä vissiin joku 190€ sakkoja. Liikenteen vaarantaminen, peilin puuttuminen, valojen puuttumisia, vilkkujen puuttumisia, katkenneita kilpiä, sileitä renkaita. Mitäs vielä.. Viiminen pysäytys oli sellanen missä näin et lähti perään ja sano vaan että "arvaa mikset nähny meitä" ku en nähny valoja ku ei ollu peilejä. :lol: Pitäähän ne äänet saada siihen pysäytykseen mukaan kans, ei sitä muuten pysähdytä.. :lol:
Mutta jokatapauksessa kyllä sen autokortin vielä sain alulleen vaikka sanoki tiskillä, että ihan rajalla on et tulis suorituskieltoa.

13.2.2011 13:24

pag kirjoitti:Mopoaikana ei mitään ongelmaa, 0€.
Mitolla 0€.
Mäksästä ne poliisit sitte tykkäski, yhteensä vissiin joku 190€ sakkoja. Liikenteen vaarantaminen, peilin puuttuminen, valojen puuttumisia, vilkkujen puuttumisia, katkenneita kilpiä, sileitä renkaita. Mitäs vielä.. Viiminen pysäytys oli sellanen missä näin et lähti perään ja sano vaan että "arvaa mikset nähny meitä" ku en nähny valoja ku ei ollu peilejä. :lol: Pitäähän ne äänet saada siihen pysäytykseen mukaan kans, ei sitä muuten pysähdytä.. :lol:
Mutta jokatapauksessa kyllä sen autokortin vielä sain alulleen vaikka sanoki tiskillä, että ihan rajalla on et tulis suorituskieltoa.


gz

14.2.2011 23:12

20 egee ku oli takaa polttimo palannu, ois kyl voinu iha varotuksella päästää

28.2.2011 19:14

120€ tuli sakkoa ku otin poliiseilta respectit keulimalla 2x niiden edessä. Korttiki oli vaan poissa 1kk ku kuulema niin hyvin sain kulmaa ;) Mukavia poliiseja olivat!

18.3.2011 19:01

115e ja 6vko viime kesänä. 101@60

20.3.2011 7:10

shake kirjoitti:120€ tuli sakkoa ku otin poliiseilta respectit keulimalla 2x niiden edessä. Korttiki oli vaan poissa 1kk ku kuulema niin hyvin sain kulmaa ;) Mukavia poliiseja olivat!

Ei sun rispekti täällä kasvanut vaikka kuinka yritit.

30.3.2011 23:25

BigPaaryna kirjoitti:
shake kirjoitti:120€ tuli sakkoa ku otin poliiseilta respectit keulimalla 2x niiden edessä. Korttiki oli vaan poissa 1kk ku kuulema niin hyvin sain kulmaa ;) Mukavia poliiseja olivat!

Ei sun rispekti täällä kasvanut vaikka kuinka yritit.

:lol: Derbipojat tykkää.

31.3.2011 0:48

Kerran kävi munkki ku ajettii kaverinkaa maijan edessä, kummalki takavalot pimeenä. Sitte maija pysäytti ja anto kaverille sakkoa jonku verran siitä sen takavalosta.
Ite en saanu yhtään sakkoa vaikkei ollu peilejä, takavalo pimee,ei mitään vilkkuja, kilpi sojotti ihan minne sattuu ja takarenkaastaki ois mua voinu sakottaa mut ei tullu mitää :lol:

Niin ja sillä mun kaverilla viel toimi noi kaikki mitä mulla ei toiminu tai ei edes ollu..