Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Isoimmat sakot?

14.10.2011 1:12

LaneKit kirjoitti:Voi jumalauta, jeesustellaa täällä ku jätkä ajo ton verra 30 rajotuksel, itel aina lipsahtaa vahingos sinne +50, ku ei tuu katottua mittaria ja nousee kiekat ihan varkain, ku ei kehtaa moottorijarratakkaan. Normaalistikki tääl liikenne ajaa nois paikois 50 ja välil ajan iha normaalistikki sinne 70, ku ei näy liikennettä, eikä vaarannettavia, varsinki ku näkyvyys on hyvä.

PS. 130jotain@30, kutostien "työmaa", suora tie, ei ketään näkyvissä, kirkas kesäyö, eikä edes mitään "esteitä", oli ihan pakko vetästä ku alko himottamaan :lol:


Ei terve, miten tyhmiä ihmisiä voi olla.

Re: Isoimmat sakot?

21.10.2011 23:56

Joo, tulipa ajettua GS:sällä kaverin luo, kun toinen pärrä on seisonnassa (pirun kalliit vakuutukset) ja sillä reissullahan napsahti rapsut.

Ajelin ns. wanhaa tietä pitkin kotoa kylille kaverin luo. Kylillä tulikin sitten poliisit vastaan ja alko vähän jännittämään. Käännyin kaverin luo ja katsoin taakse ja huomasin, että poliisit oli kääntyny perään.

Pysähdyin siihen nöyrästi ja käyttäydyin asiallisesti. Omasta mielestä pääsin aika helpolla, kun sain vain 72e sakot kilvettömästä pärrästä ja kortti pysyi taskussa.

Re: Isoimmat sakot?

22.10.2011 12:41

olisit nyt voinut kertoa esim paljonko oli vauhtia ja nopeusrajoitus?

Re: Isoimmat sakot?

22.10.2011 13:43

Tuossa oli pointtina se, että pyörä on kilvetön. Vai onko tässä threadissa joku sääntö, että sakot pitää olla saatu ylinopeudesta?.. :roll:

Re: Isoimmat sakot?

22.10.2011 15:01

öhöm, luin tekstistä kaiken muun kuin tuon kilvettömän pyörän :D

my bad

Re: Isoimmat sakot?

30.10.2011 13:27

115€ ku ajelin tyttöystäväkyydissä 96@70. Vettä vähän sateli niin pääsi tyttöystäväkin poliisiautoon :D Tyttöystävälle oltiin tosi kohteliaita ja mulle sitte vähemmän... :D ..ehkä syystäkin.. :D

Re: Isoimmat sakot?

8.11.2011 10:18

Onks teille tullu sakkoja kevarin virittämisestä?

Re: Isoimmat sakot?

8.11.2011 11:42

Ei periaatteessa, täälläpäin poliisit ajaa pienen lenkin ja toteaa, että tt on. Siitä lähtee sitte kilvet, mutta ei sen kummempaa. Jos ajaa rauhallisesti niin tuskin lähtee kilvetkään.

Re: Isoimmat sakot?

8.11.2011 22:07

115e , 75@50 oli tutkaamassa siin keskel tietä, ku lähin valois kirkonkyläntiellä.

Re: Isoimmat sakot?

9.11.2011 0:30

Itse en ole vielä ikinä saanut sakkoja, onneks! Pari kertaa kyllä läheltä liipannut! 8) poliiseja vastaa mittariin 55@40... :S

Re: Isoimmat sakot?

9.11.2011 17:33

mopopuoli alempana...

Re: Isoimmat sakot?

2.12.2011 17:19

210e törkeestä liikenneturvallisuudenvaarantamisesta, kun ajoin poliiseita karkuun ja 100@50. :)

Re: Isoimmat sakot?

3.12.2011 12:29

Loppu kesästä 94@40 115e eikä kortti lähteny. Hyvä tuuri...kai :roll:

Re: Isoimmat sakot?

6.12.2011 4:43

16 päiväsakkoa (96 euroa) kesällä tuli. Koulun pihalla keulimisesta ja rikkeeksi kirjasivat "vakava piittaamattomuus". Pihalla oli siis ajaminen kielletty. Kortti pois 1kk.

Samana päivänä samat Oulun polliisit saivat kiinni myös kaksi mopopoika kaveriani, hekin keulivat samassa kohtaa ja 46 euroa saivat sakkoa. Laitoksella valittaessani asiasta, poliisit vetosivat siihen että minulla on kevarikortti, olen käynyt autokoulussa joten minun pitäisi olla vastuullisempi. Kyllä vaan olivat kyseiset mopoilijatkin joutuneet käymään mopokorttinsa autokoulun opetuksella, mutta tähän selityksenä taas vetosivat ikääni ja miten minun pitäisi olla vastuuntuntoinen.

Noh, rangaistus kärsitty ja eiköhän tuostakin opita.

Re: Isoimmat sakot?

6.12.2011 5:44

50e parkkisakko :D