Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

29.12.2009 16:17

Itekki lähen ensi kesänä kalajoelle kevarimankilla, onneksi matkaa on vain joku 50km. :D
Minkälaista on ajaa matkaa kevarimankilla?

29.12.2009 21:48

NosSami kirjoitti:Itekki lähen ensi kesänä kalajoelle kevarimankilla, onneksi matkaa on vain joku 50km. :D
Minkälaista on ajaa matkaa kevarimankilla?

Samanlaista ku ajaisit pikkumopolla, mutta laillisemmin rajotusten mukaan.

29.12.2009 23:50

Mankissa ainaki hyvä penkki :)

13.6.2010 11:09

E: kaikkeen löysin jo vastaukset aikaisemmista viesteistä :D

16.6.2010 20:39

jukkis' kirjoitti:Mankissa ainaki hyvä penkki :)

Toisin kuin.... HUSSESSA! Vertailtiin hussen ja mäxän penkkiä yks päivä ni voi vittu.. miten te hussekuskit ajatte ylipäätään pitempää matkaa ku se on ku istuis puulaudan päällä? :lol: Kotarissa tosin sama juttu.

16.6.2010 21:13

Millä helvetillä istutte mäxän päällä siellä saatana kuopassa!?!?


Kieltämättä, kun joku 50km huristelee putkeen niin välillä ihan jees nousta seisoo ja oikasta jalat ja sit taas istuu takas pyörän kyytii. :)

16.6.2010 21:36

Decide kirjoitti:Millä helvetillä istutte mäxän päällä siellä saatana kuopassa!?!?

Kai olet ajanut mäxällä kun noinkin jyrkän mielipiteen iskit? Itse olen kyllä ajanut smoto, wr ja wre hussea. :D Ja tosiaan mäxässä on paras penkki mitä näissä 125 smotoissa oon kokeillu ja onhan se vähän kuoppa, mutta eipä tuu perse kipeeks ku on ku sohvalla istuis. :D

16.6.2010 21:50

Ja perkele näissä Riejuissa vielä kovempi penkki ku husseissa. :x

17.6.2010 7:53

pag kirjoitti:
Decide kirjoitti:Millä helvetillä istutte mäxän päällä siellä saatana kuopassa!?!?

Kai olet ajanut mäxällä kun noinkin jyrkän mielipiteen iskit? Itse olen kyllä ajanut smoto, wr ja wre hussea. :D Ja tosiaan mäxässä on paras penkki mitä näissä 125 smotoissa oon kokeillu ja onhan se vähän kuoppa, mutta eipä tuu perse kipeeks ku on ku sohvalla istuis. :D


Mun mielestä yks parhaita on deeteessä.

23.6.2010 10:46

Deeteen penkki on kyl tosi hyvä :D Mut on se kyllä rumaki

23.6.2010 10:47

amish116 kirjoitti:Deeteen penkki on kyl tosi hyvä :D Mut on se kyllä rumaki

Kyllä pyörässä ny kunnon penkki pitää perkele olla jos sillä tehdään muutakin kuin katellaan!

23.6.2010 18:52

se deeteen penkki vasta kunnon munakuppi onkin :lol: ite en ainakaan tykkäää, siis jos puhutaan noista uudenmallisista dt125x yms.

reissuun lähtö

24.6.2010 10:45

Ajelin tos yks viikonloppu rebelillä 980 km :D matka kotiseudulle. Mukana oli öljyä 1 pönttö, varakanisteri ja työkalut ja nippusiteitä, jeesusteippiäkin kannattaa ola mukana. Näillä pärjää :nörtti:

25.6.2010 12:47

Noi, ny o munki matkapelistä kuva galleriassa. Ainoo ongema on,että joudun kyydittämää luultavasti kaveria osan matkaa...-.-

25.6.2010 14:43

välzy kirjoitti:se deeteen penkki vasta kunnon munakuppi onkin :lol: ite en ainakaan tykkäää, siis jos puhutaan noista uudenmallisista dt125x yms.

Voi voi, tuuppa kokeillee miltä tuntuu istuu meikän detsin pääl =D On kyllä mukava penkki istuu! =D tosin ei mikää kaunein oo.. 8)

E: ja tosiaan mulla on kyl vanha malli detsi, mut enivei