Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

4.5.2008 15:37

Vantage kirjoitti:Harvoin tulee mittarista vauhtia kateltuu eli ite ajan yleensä semmosta vauhtii mikä sopii siihen paikkaan, kummiskin sillee et siinä on jotain järkeä, eli ei keskustassa satasta vedetä. Kunnon kaahaukset säästellää mutkapätkille tai radalle missä si mennäänki usein se mitä hussella pääsee.

Mitä sitä mittareita kattelemaan... Itellä kun sigma zippas, niin mittaria ei oo tarttenu kattella... Kuta kuinkin muutenkin samanlainen ajotyyli...

4.5.2008 15:47

yleensä lähes rajotusten mukaan,mutta välillä pitää vähän kääntää,kortti takas tasan 3vk päästä. :D

4.5.2008 19:27

Itse olen melko rauhallinen kuski, tosin aina hieman yli rajoitusten tulee ajettua varsinkin, jos ollaan vähän kauempana taajamasta. Mutkapätkät jossain maaseudulla on mun juttu.

4.5.2008 20:05

Riippuu paikasta ja liikenteestä.
Jos on vähänki enemmän liikennettä, niin kyllä rauhallisesti ja nopeusrajoitusten mukaan tulee ajettua. Jos taas ei muuta liikennettä näy, niin eikun hanaa :P

4.5.2008 22:20

Kaupunki alueel rauhassa ja rajotusten mukasesti, maanteillä missä vähän liikennettä nii voi kaasuu kääntää :D

5.5.2008 13:39

Kaupunigssa ihan rauhallista ajoa,sitten jossain mutkateillä/motarilla mennään joskus hieman kovempaa :D

5.5.2008 17:05

Hymm... Räväkästi vois olla hyvä adverbi kuvaamaan mun ajotyyliä. Valoista kun lähtee niin kertakaan ei se vaihde neloselle tai pienemmälle jää, ellei sitten ruuhkan/muiden ulkoisten esteiden takia. Mutta autojen vauhdissa ajelen, älytön kaahailu/stunttailu liikenteen seassa jääköön reikäpäille. Bensaa kuluttava kuitenkin, tosin nelitahtikuskina ei niin älyttömästi kiinnosta. :)

4.7.2008 0:56

JAMPO90 kirjoitti:
GhostRanger kirjoitti:kamalaa sellanen rauhallinen tasukaasulla ajo kun kone oikein vonkaa kaasua.

Totta puhut


täysin samaa mieltä :seko:

5.7.2008 18:51

zeby kirjoitti:
JAMPO90 kirjoitti:
GhostRanger kirjoitti:kamalaa sellanen rauhallinen tasukaasulla ajo kun kone oikein vonkaa kaasua.

Totta puhut


täysin samaa mieltä :seko:

Indeed ;)

vaikeeta ajaa tos kylällä 40km/h. kierrokset rupee nouseen koko ajan ja pyörä röpöttään ku ei kaasua saa :D

5.7.2008 18:58

Riippuu jos ajan gasgasil, ni nopeus on tilanteessa ku tilanteessa yli nopeusrajotuksen, sillä pyörä ikään kuin itsestään aina menee tehopiikille ja kaasu onki pohjassa, kun taas dt:l ajettaessa vähän rauhallisemmin mutta silti harvemmin nopeus rajotuksen mukaan..

5.7.2008 20:39

Keskustassa ja keskustan läheisyydessä päiväsaikaan sääntöjen mukaa, sit yöhämärässä himorallia. =DD

6.7.2008 0:32

"don't stop for nothing, its fullspeed or nothing" kuuluu metallican motorbreath ;)
kahva pohjaa, jumala ohjaa :seko:

6.7.2008 14:01

Jaahas, no tuleehan sitä kaasua painettua vähän keskustassakin, jos sille päälle sattuu, mutta jos joku on esim. kyydissä niin en mä sitten pahemmin :nörtti:. Liikennevaloista lähetään niin että saa hyvän syyn vaihtaa vaihdetta mutta muuten yleensä liikenteen mukaan (jos jaksaa).

6.7.2008 14:59

Yleensä aika agressiivinen ku itellä on semmone tapa että jääpi kaikki viime tippaan nii pitää piettää kiirettä yllä =D Kuitenkin jos lähden ohittamaan niin harkitusti , ettei tule mitään läheltä piti tilanteita :P

6.7.2008 16:05

Mul on aika samanlainen tyyli kun muillakin, yleensä rauhallisesti ja joskus sitä innostuu vetää täpöxii. Täällä nyt ei tota liikennettä paljoa ole niin voishan sitä ajella vähä reilummin mutta jos jostakin joku äpärä hyppää tielle kun ajat 80km/h 40 km/h alueella niin alkaa olla vitsit vähän kiven alla.