Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

10.4.2008 1:13

Oman ajotyylin kuvailisin sujuvaksi ja räväkäksi tietysti kaikki muut huomioon ottaen eli päiväsaikaan ajetaan nätisti.Ilta-aikaan lähetellään. Tosin nykyään ei oo enää muuta kuin auto jolla täytyy koittaa pärjätä. Mutta viime kesä meni kyläräppäilyssä eli keulimista ja stopitteluja hieman syrjäisemmillä asfalttipätkillä. Kyllähän sitä tietysti välillä tuli koitettua kylän läpi hytti pystyssä ajamistaki :D

10.4.2008 11:05

ehkä just kelkka ja enduro äijjänä tulee ajettua myös melko räväkästi tolla nsr:llä. tai siis jos oon muuten vaan ajelemassa niin saatana ajaa ihan rauhallisestikkin mut sitten kyllä hermoon ehkä vähän liiankin helposti muista ihmisistä siellä liikenteestä ja niistähän on pakko ajaa ainakin ohi :D

10.4.2008 12:06

tullut semmonen huono tapa että pitää ajaa aina vähän kovempaa kuin muut.. valoista lähetellään usein. kavereiden kanssa ajellessa ajetaan joko rauhassa tai sitten perkeleen kovaa. välillä tulee leikittyä

10.4.2008 12:55

smoto luisus kaikki mutkat ja suorat keula pystys :D

10.4.2008 16:35

SRTeam kirjoitti:smoto luisus kaikki mutkat ja suorat keula pystys :D


kutakuinkin noin

11.4.2008 16:12

Teuhu kirjoitti:
Carcrazy-j kirjoitti:Mun ajotyyli on sellanen ''hirvee kiihdytys, myöhänen jarrutus, viel hirveempi kiihdytys, viel myöhäsempi jarrutus... jne''

Bensaa kuluu tolla tyylillä. ;)

Liikennesääntöjä noudatan (mitä nyt joskus vähän ylinopeutta kertyy ;) ) enkä esim. kiilaile Corolla-pappoja ym. Mut aika rivakka ajotyyli mulla on...


hirvittää tuollaste kuskie kyydis olla :D itte koulu ja työmatkoja ajan iha rauhallisesti, mut "välillä" pitää karstoja polttaa :D


heh,
no ehkä tuli tossa vähän liioiteltua. ;) Ja jos joku on kyydissä niin en tietenkään ota tyhmiä riskejä/aja kuin hullu, en halua joutua vastuuseen kenenkään toisen kuolemasta. :D

11.4.2008 18:29

joko rauhallisesti tai TÄYSIÄ :D hiljasemmilla pätkillä usein reipas ylinopeus mutta kaupungissa aika lailla rajoitusten mukaan...
E: pitäis oppia kewlimaan... ;D
E2: ja painamaan takajarrua

13.4.2008 16:52

<The Stig> kirjoitti:joko rauhallisesti tai TÄYSIÄ :D hiljasemmilla pätkillä usein reipas ylinopeus mutta kaupungissa aika lailla rajoitusten mukaan...


Sama vika mulla, kyllä yleensä yritän ajaa nopeusrajoitusten mukaan, muta joskus sitä kyllästyy siihen mateluun ja tulee vähän kaasuteltua ;)

13.4.2008 16:53

kamalaa sellanen rauhallinen tasukaasulla ajo kun kone oikein vonkaa kaasua.

13.4.2008 20:40

Ghostranger-92 kirjoitti:kamalaa sellanen rauhallinen tasukaasulla ajo kun kone oikein vonkaa kaasua.


Kustomi alle ja kaasuttelee

3.5.2008 19:44

Mun tyyli on järkevä-kaahaus.
Eli kovaa ainakun se ei ole vaarallista, eli jos ei oo esim risteyksiä tai jotain. jos poliisit näkyy peilis nii karkuu.

3.5.2008 20:21

Harvoin tulee mittarista vauhtia kateltuu eli ite ajan yleensä semmosta vauhtii mikä sopii siihen paikkaan, kummiskin sillee et siinä on jotain järkeä, eli ei keskustassa satasta vedetä. Kunnon kaahaukset säästellää mutkapätkille tai radalle missä si mennäänki usein se mitä hussella pääsee.

4.5.2008 0:41

En oo piikil viel kerenny paljoo ajaa mut mopolla se oli enemmänki sellast kikkailuu ni varmaan tulee piikilläkin ajeltuu sen mukaa..tosin on vaa vähän väärä pyörä alla kikkailuun ni oon vähä mietiskelly että vaihtaa johku smotoo tai enskaa :P

4.5.2008 1:26

Sääntöjen mukaan jos on enempi porukkaa liikentees tai taajamilla. Jos hiljasta ja maalla ajelee niin nopeudet kasvaa ja eturengas ilmassa. Kunhan en muita vaaranna. Tai korttia.

4.5.2008 13:44

GhostRanger kirjoitti:kamalaa sellanen rauhallinen tasukaasulla ajo kun kone oikein vonkaa kaasua.

Totta puhut