Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

13.4.2011 16:51

Kolarin jälkeen vähä rauhottanu tota kaasukättä.
Yöllä ja muutenki jos vähän liikennettä niin vähän päästellään reippaammi ;)
kylillä koitan rajotusten mukaan mennä mut motarilla se 10km/h ylinopeus on normi vauhti

14.4.2011 12:19

Aika kova matkavauhti motarilla jos 130km/h ajat koko aika. :D

14.4.2011 17:04

eipä suomenmaassa nyt kauheesti oo 120 alueit, ainakaa täällä päin. :roll: hämeenlinnassa taitaa olla lähin

14.4.2011 21:19

Vissii tuo ajo tyyli on liian ''agressiivinen'' ainaki jos poliiseja on uskominen? :lol: Kerran jo joutunu käymää puhumassa poliisilaitoksella että sain kortin pidettyä taskussa :lol: :roll:

Re: Ajotyylisi?

29.4.2011 13:03

Ite ajelen yleensä suht rauhallisesti ja ilman mitään riskii. Kyllä kuitenki välillä tulee ajettua noita mutka-asvaltti teitä vähän kovempaa.

Re: Ajotyylisi?

1.5.2011 22:48

-
Viimeksi muokannut k1mmo päivämäärä 1.5.2011 22:52, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Ajotyylisi?

1.5.2011 22:50

Kimmo69 kirjoitti:Ei ole _mitään_ järkeä ostaa mitään vähänkään kisasempaa kevaria, korjaus, siis ei mitään pyörää, jos ei aio ajaa "agressiivisesti" tai sitten aja samalla pyörällä esim enskaa ym. Sivu tai kaks sitten ollut juttu ei ollut trollausta! Vaan täyttä totta, tiet on kilparatoja. Muita vastaan, tai sitten aikaa vastaan. Oikein säälittää ne jotka esim. kotarilla röpöttää rajotusten mukaan, mikseivät sellaiset ihmiset osta Yamaha XT tai YBR ?
Only go, no show, thats the deal here in Finland ? Fuck the touring! Ride hard, live forever. And remember, respect is everything! ;)

Re: Ajotyylisi?

1.5.2011 22:51

Täys pelle... :roll: Ei se todellakaan tarkota jos sulla on "kisanen" pyörä niin sillä pitäs joka vitun paikassa huuattaa sitä ruoskaa niin vitusti. Tiellä ajetaan kun siellä pitääkin, jos kovaa haluaa päästä tai muuten vaan vinguttaa sitä kylän vitusti eniten tehokkainta pyörää niin menkööt metsän puolelle ajamaan.

Re: Ajotyylisi?

1.5.2011 22:55

Kyllä sä ehdit joka paikkaan tietämään mun omat asiani paremmin kun minä itse. Ja kyllä se ihan sitä just tarkoittaa. Topicin nimi oli muistaakseni Ajotyylisi? jonka tarkoitus on kai et sinne mennään oma tyyli kertomaan.

Re: Ajotyylisi?

1.5.2011 23:56

Ei ole _mitään_ järkeä ostaa mitään vähänkään kisasempaa kevaria, korjaus, siis ei mitään pyörää

Mitä järkeä on ostaa yli 300hp auto tieliikenteeseen? Mitä järkeä on kun porukat ostelee vtec hondia? Ps. Kaksi edellä olevaa eivät liity toisiinsa Vaikka oletkin paska trolli niin mukava valaista muitakin. Kyllä se menee monesti sillain, että niillä hienoilla ja tehokkailla autoilla/pyörillä ei todellakaan vedellä mitään kiihdytyksia tai "leikitä" ylipäätään. Ne on ne normi pyörät ja autot joilla leikitään.

Re: Ajotyylisi?

2.5.2011 16:28

Kimmo69 kirjoitti:Kyllä sä ehdit joka paikkaan tietämään mun omat asiani paremmin kun minä itse. Ja kyllä se ihan sitä just tarkoittaa. Topicin nimi oli muistaakseni Ajotyylisi? jonka tarkoitus on kai et sinne mennään oma tyyli kertomaan.


Kyllä, topicissa puhutaan ajotyyleistä, mutta kiellettiinkö kritiikki? Jos haluat ajaa kovaa niin tee se siellä missä et muita telo kuin itseäsi. Tiet EIVÄT ole kilparatoja.Sinun laisesi asenteen omaavien takia motoristeja leimataan mielipuolisesti kaahaaviksi itsetuhoisiksi henkilöiksi, kiitän!

Toki, jos kyseessä oli sangen taidokas trollaus niin perun sanani.

Re:

2.5.2011 16:51

shake kirjoitti:Keli kuin keli, kokoajan lämätiskissä! Nopeusrajoitukset eivät ole koskaan merkinneet mitään! Autoista ohi keskiviivaa pitkin jos ei muuten pääse, kylillä keula pystyssä 50% ajasta, kaveri kyydissä tai ei! Poliiseja en pelkää koska yhtäkertaa lukuunottamatta olen päässyt aina karkuun. Periaatteeni on että jos ei koneesta oteta kaikkea irti mitä saa, niin ei pidä ajaa ollenkaan! Pyörähän on tt apikka. Kun apikalla ajo alkaa kyllästyttämään, otan 250cc hondan alle ja lämätiskissä tielle! Toki myönnän että lipsahduksia on meinannut sattua kisa-ajossa, mutta hengissä vielä ollaan! Ajotyylini on nyt ja aina sama, se ei tule koskaan muuttumaan! FUCK THE TOURING!!! :seko:

Remember, respect is everything!


Tästä puhuin, tämä ei ole trollausta! Olen nähnyt sen omin silmin. Naurattaa ihmiset jotka oman mummoilunsa vuoksi eivät ymmärrä että jotkut oikeasti harrastavat tätä :paha:

Re: Ajotyylisi?

2.5.2011 17:11

No se on sitten oma valintasi, jos oikeasti noin ajattelet. Mutta turha nauraa muiden kapeakatseisuudelle, kun itse on sen tyypin ääriesimerkki. Olen individualismin kannattaja, mutta kaikkea en sulata, esimerkiksi puhdan järjettömyys on yksi näistä ja varsinkin sillä eräänlainen kehuskelu.

No eiköhän luonto korjaa omansa pois jossain vaiheessa. Pidä hauskaa rekan keulakoristeena :lol:.

Re: Ajotyylisi?

2.5.2011 17:49

"Only go, no show, thats the deal here in Finland ? Fuck the touring! Ride hard, live forever. And remember, respect is everything" Näin sen kuuluukin mennä! Vain parhaat pärjäävät näillä aloilla, jos kerran napsahtaa, tilalleni tulee toinen ja toinen ja.... tämä ei tule loppumaan koskaan!!

Ja jos on jotakin sanottavaa tähän, parempi ku ette sano.
FUCK IT ALL!!!

Re: Ajotyylisi?

2.5.2011 18:04

Todellisten kuskien EI tarvitse netissä todistella mitään. Kunnitoitusta ei saada; se ansaitaan. Netti on siitä ihmeelinen maailma, että jokainen voi olla enemmän kuin oikeasti on. Kadulla jokainen osaa vetää urku auki, mutta radalla oikea taito punnitaan. Ja iso kiitos shake:n edelliselle kommentille; sain päivän naurut! :lol: