Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

15.3.2009 15:07

kyllä mä ajelen ainaki aika rivakasti, siitä mä saan sen ajonautinnon ;) voitte tulla aukoon päätänne ihan vapaasti jos ootte sitä mieltä et "vaarannan oman ja muiden kanssaihmisten turvallisuuden". :) miettikää itekki ku on sopiva tienpätkä edessä, tuli auto vastaan tai ei nii eikö siinä ala paikat syyhyämään? Mun on ainaki pakko ajaa täyzii sillo :seko:

15.3.2009 16:23

mä ajan niin että keulin ympäri aina valoissa ja sitte juoksen pyörän perässä. jos pääsen takas kyytiin nii ajan väh. 100 km/h

e: joo oikeesti aikalail rajotusten mukaan ajelen, välil vähän ylinopeutta ja risteyksistä kiihdytän yleensä aika kovaa

15.3.2009 19:01

jape112 vaikka sulla onki kotari niin ei silti tarvii ihan tuollailla ilmasta itteesä.. Et oo varmasti ainoa joka ajaa rivakasti. Voin tuoda sulle pinollisen kotarin rikkinäisiä palotilan kansia jos kiinnostaa..
Meinaan vaan sitä sillä että itteä ainakin ärsyttää tuollanen..

15.3.2009 19:30

jape112 kirjoitti:kyllä mä ajelen ainaki aika rivakasti, :seko:

Samoin.

15.3.2009 20:48

öräwä kirjoitti:
jape112 kirjoitti:kyllä mä ajelen ainaki aika rivakasti, :seko:

Samoin.


Kotari voi mennä vaikka tukkoon kun hissuttelee. :x

16.3.2009 1:13

Asia puhetta. Älä silti käytä tota selityksenä poliisille, ei me läpi :D

16.3.2009 17:24

Kyllähä tolle detsillekki tulee annettuu kaasua iha kunnol. Nytku oon ihastunu tähä talviajoon, ni kyl taitaa löpöä palaa. :D

16.3.2009 21:59

twmx kirjoitti:jape112 vaikka sulla onki kotari niin ei silti tarvii ihan tuollailla ilmasta itteesä.. Et oo varmasti ainoa joka ajaa rivakasti. Voin tuoda sulle pinollisen kotarin rikkinäisiä palotilan kansia jos kiinnostaa..
Meinaan vaan sitä sillä että itteä ainakin ärsyttää tuollanen..


Mitä säkää alat itkee siinä? :D mikset itke husse ja detskikuskeille vaikka neki puhuu ajavansa täyzii? :D ei kai täällä etittykkää sitä ainoaa hidasta ja ainoaa nopeeta kuskia? :D Näyttää siltä et nykyään jos omistaa kotarin ei saa mihinkää asiaan ottaa kantaa ja varsinkaa sanoo totuutta vaan aina pitäis kaunistella se jonkun pellen mielen mukaseks ku muuten tulee just tota kommenttia että fakin kotaripoika? Oot kateellinen vai muuten vaa joku kukkahattumummo? Selkänahastani ite maksan ajamiseni pyörää myöten niin saan kai mä nauttia siitä tavallani? Yhtälailla porukka puhuu hissuttelevansa nii en vaa ymmärrä miksei sitä sais ilmasta asiaa näin että ajanpas rivakasti :roll: Lue lapsoseni topikin nimi ja ihmettele siks minkä takia kommentoin ajotyyliäni. Säki oot varmaa joku rasvalettinen teini joka viettää kaikki lomat ja illat koulun jälkeen koneella runescapee, world of warcraftia yms. mörköpelejä pelaten ja itket sitte mototissa katkeruuttas ku muut ajaa niin sairaaasti sua kovempaaaa :eek:

sori angsti mut alkaa vaan rasittaa hiljalleen ihmisten asenne kotarikuskeja kohtaa :|

16.3.2009 22:04

Sama ku Pv-kuski vs Derbi kuski. :lol: Ja ei tarvi tosiaan tulla aukomaan toiselle päätä, jos vaan mainitsee, että tykkää ajaa lujaa. Suhtautuminen ois varmasti ollu eri, jos jape:lla ois esim. Husqvarna, vaanku on kotari nii pitää tulla vineemään että toinen "egoo" sillä...
Sori OT ja avautuminen. :roll:

17.3.2009 0:31

jape.. Kannattaa miettiä sitä omaa käytöstä sillon :D Mitä ite kuunnellu kavereita ja muita ni on kyl sen verran kotka kuskeja haukuttu, sama autorintamalla bemmi kuskit en mä niistäkään pidä. Ja mulle on ihan sama vaikka joku kadulla ajaiski mua kovemmin. Tykkään ite vetää radalla täysiä ja pyrin ajamaan liikentees niinku kuuluu. Oma asenne on et ei liikentees tarvii kaahailla. Radal saa sit purkaa agree niin paljon ku lystää sihen vauhtiin. Ja en oo kateellinen vaikka sulla ois kotari. Ite saanu ihan tarpeeks siitä paskaläjästä (omat kokemukset on mitä on, leipos joka ajokerran jälkeen jne...) Ja valitan kyl kavereille joilla on se husse ja detsi et miks kaahailevat kun ei oo mihinkään kiire. Mut en nyt tässä vaan ihan suoraan päin naamaa. Rupee vaan ärsyttää aina kun kuulee kun joku sanoo et ktm on paras. Voisin tempasta tästä pari esimerkkiä ettei ole mutta taidanpa jättää väliin.. sori avautumine tähän kohtaan.. paluu arkuun> :roll:

17.3.2009 11:51

Hehheh :x :s

17.3.2009 12:39

twmx kirjoitti:jape.. Kannattaa miettiä sitä omaa käytöstä sillon :D Mitä ite kuunnellu kavereita ja muita ni on kyl sen verran kotka kuskeja haukuttu, sama autorintamalla bemmi kuskit en mä niistäkään pidä. Ja mulle on ihan sama vaikka joku kadulla ajaiski mua kovemmin. Tykkään ite vetää radalla täysiä ja pyrin ajamaan liikentees niinku kuuluu. Oma asenne on et ei liikentees tarvii kaahailla. Radal saa sit purkaa agree niin paljon ku lystää sihen vauhtiin. Ja en oo kateellinen vaikka sulla ois kotari. Ite saanu ihan tarpeeks siitä paskaläjästä (omat kokemukset on mitä on, leipos joka ajokerran jälkeen jne...) Ja valitan kyl kavereille joilla on se husse ja detsi et miks kaahailevat kun ei oo mihinkään kiire. Mut en nyt tässä vaan ihan suoraan päin naamaa. Rupee vaan ärsyttää aina kun kuulee kun joku sanoo et ktm on paras. Voisin tempasta tästä pari esimerkkiä ettei ole mutta taidanpa jättää väliin.. sori avautumine tähän kohtaan.. paluu arkuun> :roll:


No tottakai haukutaan, haukutko säki sillä perusteella et omistan kotarin niinku hyvin moni muu? :D Kotarikuskeihin mahtuu pellejä sekaan tietenki, ei tarvii kuitenkaa yleistää ja alkaa kettuilee samantien ku joku kotarikuski sanoo sun mielestä moraalisesti täysin vääriä sanoja. :D Mun asenne on se et jos tilaa löytyy niin ajan lujaa. En ymmärrä mikä sut saa siitä vetämään skitsot :D Mikä maailman parantaja luulet olevas? :D Jos ihmiset tykkää ajaa lujaa, anna ajaa, jos et pysy perässä nii tule myöhässä sinne grillin kulmalle :seko: Taidat olla aika osaamaton, täysin kädetön jätkä. Sunki kotari olis kestäny jos osaisit huoltaa ;) kun et osaa, osta manki.

17.3.2009 16:28

jape112 kirjoitti:Kotarikuskeihin mahtuu pellejä sekaan tietenki

Jotenki tuntuu että kotari (yleensäki motokuskien) sekaan mahtuu niitä pellejä vähän keskimääräistä enemmän. ;)

17.3.2009 16:56

jape112 kirjoitti:No tottakai haukutaan, haukutko säki sillä perusteella et omistan kotarin niinku hyvin moni muu? :D Kotarikuskeihin mahtuu pellejä sekaan tietenki, ei tarvii kuitenkaa yleistää ja alkaa kettuilee samantien ku joku kotarikuski sanoo sun mielestä moraalisesti täysin vääriä sanoja. :D Mun asenne on se et jos tilaa löytyy niin ajan lujaa. En ymmärrä mikä sut saa siitä vetämään skitsot :D Mikä maailman parantaja luulet olevas? :D Jos ihmiset tykkää ajaa lujaa, anna ajaa, jos et pysy perässä nii tule myöhässä sinne grillin kulmalle :seko: Taidat olla aika osaamaton, täysin kädetön jätkä. Sunki kotari olis kestäny jos osaisit huoltaa ;) kun et osaa, osta manki.

Musta tuntuu että, twmx tietää aika vitusti enenmän pärristä ku sina jape! Sä varmaan luulet, ku sul on kotari nii osaat kaiken ja tiedät kaiken? hell no! 8)


Kiitos, anteeks ja näkemiin!

17.3.2009 17:29

Ihme nalkutusta jos joku tykkää ajaa reippaasti. :eek:
Mun tietääkseni mopon merkki tai malli ei vaikuta ihmisen luonteeseen millään tavalla,yhtälailla niitä urpoja ajaa husqvarnoilla ja deeteilläkin?