Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1809
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1886
43%
 
Ääniä yhteensä : 4391

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

19.5.2011 20:09

Melkein voisi mennä tohon äysitehoinen tehtaan malli, kun on nämä isoimmat kuristavat osat vaihdettu pois parempien tieltä. Vaikka nelari onkin. :D

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

20.5.2011 12:35

Pasikiainen kirjoitti:
Kimmo69 kirjoitti:Vain TT:nä RS n. 28hp ja Mito n.30hp. Eli ihan samanlaisia rääkyjiä molemmat

Eli sun mielestä vain TT:nä olleessaan Räsästä ei millään saa 36 heppaa?


Niinkun Peraa_ sanoi, ellei sit oo pytty käynyt ammattilaiskisavirittäjällä yms

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

20.5.2011 16:37

Räsään 34mm kaasari, jollymoto sp corsa vaikka putkeks, Vforce 3, tasalakinen mäntä ja kansi niin en usko että jää kovin kauaksi tuosta 36hv tehosta.

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

20.5.2011 22:19

Soppanestori kirjoitti:Räsään 34mm kaasari, jollymoto sp corsa vaikka putkeks, Vforce 3, tasalakinen mäntä ja kansi niin en usko että jää kovin kauaksi tuosta 36hv tehosta.

Niin, mutta tässä puhuttiin ainoastaan siitä jos on pelkästään kurit otettu pois ja kaasarissa tt-osat :roll:

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

22.5.2011 0:42

TT se kuuluu olla, ei kevareita oo tehty kuristettavaksi. Itselläni Hussessa kaasarin tt setti ja kuristamaton vakioputki. (Tehoputkien ei pitäisi tuoda melkein yhtään lisää tehoa)

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

22.5.2011 20:26

Rondureedon kirjoitti:(Tehoputkien ei pitäisi tuoda melkein yhtään lisää tehoa)

Kyllä ne tehoa tuo, eihän niitä kukaan ostelisi jos ne ois yhtä tyhjän kans..

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

22.5.2011 20:32

Joo mut ei ne sen enempää tuo ku TT-putki.. Ne vaa vie tehoaluetta ylemmäks ja saattaa tuntuu tehokkaammalta kun ottaa kovemman piikin..

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

5.6.2011 13:58

Onko tuo totta vai ihan paskapuhetta että hgs:ssän äänenvaimennini tuo 1.5hp lisää tehoa? :D valmistajien sivulta luin tollalailla..

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

5.6.2011 15:42

täyttä paskaa :D

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

8.6.2011 19:14

Mitä sininen setä muuten sanois jos sattuis jäämään tt-kemmulla kiinni, mutta pikku a taskussa? Rek.otteessa kumminkin 11kw.
Kilvelle heihei?

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

8.6.2011 19:37

ripakinttu kirjoitti:Mitä sininen setä muuten sanois jos sattuis jäämään tt-kemmulla kiinni, mutta pikku a taskussa? Rek.otteessa kumminkin 11kw.
Kilvelle heihei?

Riippuu poliisista, voivat penkittää... Myös ajokieltoa voi seurata.

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

8.6.2011 19:47

Pasikiainen kirjoitti:
ripakinttu kirjoitti:Mitä sininen setä muuten sanois jos sattuis jäämään tt-kemmulla kiinni, mutta pikku a taskussa? Rek.otteessa kumminkin 11kw.
Kilvelle heihei?

Riippuu poliisista, voivat penkittää... Myös ajokieltoa voi seurata.


Eikös jos on pikku a (eli voi ajaa 25 kw pyörää?) niin ei siinä kai kortti lähde, jos ei pyörässä ole yli 25 kw ;) Eiköhän se kilvelle tosiaan ole heipähei,luulisin, että sama käytäntö kuin muissakin tilanteissa tt-piikillä jos kiinni jää..

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

8.6.2011 20:01

Oho, sori en osaa näköjään lukea.

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

8.6.2011 21:43

kilvet pois, kait siitä jtn sakkoakin tulee kun ei rekisteröity moottoripyöräks?

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

9.6.2011 0:00

HeGee` kirjoitti:kilvet pois, kait siitä jtn sakkoakin tulee kun ei rekisteröity moottoripyöräks?

Eikös se pitäs sitte penkittää että tulis sakot tuosta rekisteröimättömän moottoripyörän ajamisesta?