Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1809
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1886
43%
 
Ääniä yhteensä : 4391

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

4.5.2011 17:30

saako kevari mennä 500km/h jos se ei ylitä 11kw rajaa

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

4.5.2011 17:33

Saa.
E.Mutta tä asia ei liity mitenkään tähän topicciin et jatkuu aiheesta->

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

4.5.2011 17:43

Mattuu- kirjoitti:Nykyään Apriliassa: Jollymoto, Rave1, 34mm, Pipercross-paneeli
Onkos tuo vielä täysitehoinen vai lasketaanko jo viritetyn puolelle? :)

Viritetty.
ja on muuten aika hienot ja tärkeet huolenaiheet sullakin ku tollasta pitää tulla kysymään

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

4.5.2011 18:28

vastasi topickin kysymykseen ja pohti samalla, lasketaanko TT vai viritetyksi :roll:

on sullakin hienot ja tärkeet itkun aiheet

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

8.5.2011 23:29

Wize kirjoitti:yllätys että 4t kuski sanoi :roll: ...ihan vakio mittariin näytti aika tasan 160-159, tuskimpa se hirveesti yli kymmenellä kusee. ei 155km/h 2t:llä ole kummoinenkaan nopeus, ja kun virtetystä nyt kyse ei TT.


Mitkä välit sulla on? Meinasin iskee vähän lyhempää kiinni kun ottaa vähän tuuli crossikypärään tuossa ~155kmh (Oikeeta, enneku Ihasprobleminhead kommentoi jtn turhaa)

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

9.5.2011 0:26

Vakio on jos poliisi kysyy ;)

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

9.5.2011 6:58

Kimmo69 kirjoitti:Mitkä välit sulla on? Meinasin iskee vähän lyhempää kiinni kun ottaa vähän tuuli crossikypärään tuossa ~155kmh (Oikeeta, enneku Ihasprobleminhead kommentoi jtn turhaa)

15/41 tai 42. mutta ei ole kyllä juu järkeä pitää noin pitkiä välejä, hauska ajaa päivän tai pari mutta sitte rupee jo vituttaa ilmanvastus jne.

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

17.5.2011 23:18

Jos otetaan pakasta vedetyt RS ja Mito, ja penkitetään, kumpi vie? TT:nä toki. Yhen tutun kans kova vääntö kun se väittää et RS:tä on saatu 36hp irti tt:nä, ja Mitosta kuulemma vain 29hp. Ite en tuota usko, RS:än 36 ainakin kuulostaa liioitelulta. :roll:

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

17.5.2011 23:37

Tarkoittaako pakastavedetyt 2011 mallisia? Itse räsä miehenä täytyy harmikseen sanoa, että kuullut noiden mitojen olevan aika menijöitä, joten mito vie? Ei mahda tuota 36hp repiä ihan vielä pelkällä normi TT kitillä ... Korjatkaa toki jos olen väärässä tuon voittajan suhteen :nörtti: Ainakin noista aikaisemmista mitoista kuullut pelkkää hyvää tehokkuuden suhteen

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

17.5.2011 23:38

Taino, ei sen väliä vaikku vuosimalli on -00, tarkoitan lähinnä et samanvuosimallisia että ei ole ajettu yhtään ns. samalta viivalta siinä suhteessa.

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

18.5.2011 15:20

Vain TT:nä RS n. 28hp ja Mito n.30hp. Eli ihan samanlaisia rääkyjiä molemmat

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

18.5.2011 15:29

Tänään penkitetään minun TT-Räsä, katsotaan siitä sitten oikeaa tulosta.

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

18.5.2011 20:42

Yz med procircuit. Kyllä se sen vähintään 33hp pitäs potkasta takarenkaalta. (mitä ny tosta luvataan vakiona) Jos vaikka sitte kesällä mahdollisesti vforce3.

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

18.5.2011 21:14

Kimmo69 kirjoitti:Vain TT:nä RS n. 28hp ja Mito n.30hp. Eli ihan samanlaisia rääkyjiä molemmat

Eli sun mielestä vain TT:nä olleessaan Räsästä ei millään saa 36 heppaa?

Re: TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

18.5.2011 21:21

pitää siinä olla jo isompi pytty tuommosiin tehoihin, eli menee jo virittämisen puolelle. 154cc:lläkään ei taida ihan tuommosia lukemia saada takapallolta