Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1809
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1886
43%
 
Ääniä yhteensä : 4391

24.6.2010 12:08

eli se on suunniteltu tuottamaan alle sen 11kw

27.6.2010 18:04

Aa, selvä. Kiitos :)

27.6.2010 19:33

TT, eli kuristukset poistettu, en vaan tiedä paljonko vaikutti tehoihin, mutta kiihtyvyyteen ja huippuihin vaikutti ainakin. :D

28.6.2010 15:11

Itellä on giannelin tehari ja hitusen verran raskaammat välitykset,ei kuitenkaan liian raskaat. :P

28.6.2010 16:12

J-Koo kirjoitti:TT, eli kuristukset poistettu, en vaan tiedä paljonko vaikutti tehoihin, mutta kiihtyvyyteen ja huippuihin vaikutti ainakin. :D


Jos näissä on tehtaan ilmoittamat 11kw, eli oikeaa tehoa karvan verran alle tuo, niin mitä helvettiä ne on menny kuristelemaan noita?

30.6.2010 4:18

Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D

30.6.2010 22:18

Monttis kirjoitti:Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D

Jää meinaan tonniset kyykytkin haisteleen kakstahtia kun hussella vääntää kahvasta :eek:

30.6.2010 22:28

Monttis kirjoitti:Kyllä se on niin että täystehoinen se olla pitää, pääsee sitten isompiakin pyöriä kiusaamaan, 600cc kyykkymopot meinaa jäädä kaupungilla jalkoihin ja saa amisbemarit jäädä ihmettelemään että mikä vittu se oikeen oli... ; D


Mitähän vittua sä selitätä oikeesti. Et vie millään 2t piikillä 600. Ehkä jonkun ilmajäähytteisen rotelon joka on yksipyttyinen ja tehoa 30hv ja painoa 210kg. 600cc menohalut sataseen pyörii siinä 4-6s(laiskimmat varmaan 6s ja perus on joku 4-5), joten mukaan et pääse vaikka olisi mikä kisaenska piikki(supersportit sitten alle 4s). "-.-

1.7.2010 0:12

Soppanestori kirjoitti:Mitähän vittua sä selitätä oikeesti. Et vie millään 2t piikillä 600. Ehkä jonkun ilmajäähytteisen rotelon joka on yksipyttyinen ja tehoa 30hv ja painoa 210kg. 600cc menohalut sataseen pyörii siinä 4-6s(laiskimmat varmaan 6s ja perus on joku 4-5), joten mukaan et pääse vaikka olisi mikä kisaenska piikki(supersportit sitten alle 4s). "-.-
Kuristetut kusiaiset jää kyllä komeesti tarkotti varmaa niitä ja kuriton kawa er-5 jäi myös... :lol:

1.7.2010 1:08

Juustus kirjoitti:
J-Koo kirjoitti:TT, eli kuristukset poistettu, en vaan tiedä paljonko vaikutti tehoihin, mutta kiihtyvyyteen ja huippuihin vaikutti ainakin. :D


Jos näissä on tehtaan ilmoittamat 11kw, eli oikeaa tehoa karvan verran alle tuo, niin mitä helvettiä ne on menny kuristelemaan noita?

Tietääkseni näihin on tungettu kireemmät nokka-akselit (Rieju, Fantic ja HM-Moto) ja sen takia jouduttu kuristamaan. Jossain Fanticin sivuilla oli aikasemmin, mutta varmaa tietoa ei ole.
Joka tapauksessa, näistä kolmesta lupaillaan 18-20hp _KONEELTA_ kurittomana.
Perjantaina vois EHKÄ käydä penkittämässä samalla kun uutta änkkää käyn ostamassa, jos halvalla sais penkityksen lisäks. :D

7.7.2010 12:37

No (ehkä) tulevassa on se 27kw, että taitaa se tt sit olla :roll:

7.7.2010 12:41

masaninja kirjoitti:No (ehkä) tulevassa on se 27kw, että taitaa se tt sit olla :roll:

Kerro toki vielä mistäköhän pyörästä?

7.7.2010 15:10

a1 räsä vielä.. ei kauaa kuha on mahikset laittaa teeteeksi

7.7.2010 15:58

khor kirjoitti:
masaninja kirjoitti:No (ehkä) tulevassa on se 27kw, että taitaa se tt sit olla :roll:

Kerro toki vielä mistäköhän pyörästä?

husse wr '01

9.7.2010 10:21

A1 cbr se olla pitää. motarilla just se 120, 180kg painolastipäällä. :nörtti: