Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1809
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1886
43%
 
Ääniä yhteensä : 4391

27.5.2010 22:54

A1 Husse ens alkuun, kohta Rinoa kiinni.

28.5.2010 20:31

170cc Athena, 35mm mikke, gianelli, boost bottle ja teholäpät joten kai se viritetyn puolelle menee.

28.5.2010 21:36

Olwi kirjoitti:
Kuupanaama kirjoitti:Joo itellä on viritetty, eli teharia kiinni DT125RE, ei toi tehtaan TT:kään kuitenkaan paha ois.

Viikossa kerkesin tankata ton 4 kertaa joka kerta yli 8litraa, meni siihen muutama kymppi. Tuohan kuluttaa vaikka mitä, liian kallis syömään. 8o Niin ja tankillisella meen joku 100-150km, aika vähäsen jos 10L tankki on?

Ei tuo vielä paha, mä tankkasin viime viikolla joka päivä kerran sen 10-12e, enkä ajanu ees paljoa :lol:


Itellä tuonossa 34mm kaasari, arrowi ja rave. Aika paljo tulee kiihyteltyä/kovaa ajoa ja alle 6 litraa sadalle meni. Yllätyin aika paljon.

30.5.2010 20:15

39mm Keihin ja sxs putki, että kai se sit on viritetty?! :D

12.6.2010 13:01

A1-tehoinen nelari.

14.6.2010 19:26

Palexd kirjoitti:A1-tehoinen nelari.


Mikset laita TT??!! 8)

14.6.2010 20:45

Baw33 kirjoitti:
Palexd kirjoitti:A1-tehoinen nelari.


Mikset laita TT??!! 8)

Yritätkö vidduilla toiselle 8)

14.6.2010 21:20

En! 8)

14.6.2010 22:04

Mitäs autokoulun jannut tykkää jos ajaa kolmion, ja menee tt hussel ajaa inssin??

14.6.2010 22:38

Ross24 kirjoitti:Mitäs autokoulun jannut tykkää jos ajaa kolmion, ja menee tt hussel ajaa inssin??


Ehkä vähän väärä topic. viewtopic.php?f=12&t=76704 <---- tonne kyselee

15.6.2010 0:21

Baw33 kirjoitti:
Palexd kirjoitti:A1-tehoinen nelari.


Mikset laita TT??!! 8)

Passaakohan tohon sama RAVE ku Aprliaan? Myytkö mulle omas nii rupee kanuunaki kulkemaan?

Saapa nähä että miten tylsää on tuolla ajella piristetyn DT:n jälkeen, huomenna se nähdään ku ekaa kertaa pääsen baanalle :)

18.6.2010 0:30

Mitä eroa on TT-putkella ja teharilla? kai teharista irtoaa enemmän tehoja? ja eikö se periaatteessa riitä että pyörä on se niin sanottu RAVE ja mistä kaikistä toi edes löytyy :roll: sori tiämätön

18.6.2010 0:45

miiksu- kirjoitti:Mitä eroa on TT-putkella ja teharilla? kai teharista irtoaa enemmän tehoja? ja eikö se periaatteessa riitä että pyörä on se niin sanottu RAVE ja mistä kaikistä toi edes löytyy :roll: sori tiämätön

RAVE on sähköinen pakoaukonsäädin, joka löytyy täysitehoisista Aprilian 2-tahtipiikeistä. Sen lisäksi että RAVE puuttuu, niissä on muitakin kuristuksia, eli pelkällä ravella ei ole täysitehoinen.

TT-putki on kuristamaton vakioputki, siis semmoinen mikä pyörässä on tehtaan jäljiltä kiinni. Kuristukset on joko otettu pois tai sitten ostettu erikseen tyhjä versio siitä. Tehoputket ovat erilaisia paisuntakammion, väliputken ja äänenvaimentimen osalta.. Tehopiikki voi olla kovempi, tehoalue voi olla ylempänä jne..

24.6.2010 11:47

Anteeksi tyhmä kysymys mutta miksei 4T pyöriä laiteta sitten TT:ksi? :nolo:

24.6.2010 12:02

Sssande kirjoitti:Anteeksi tyhmä kysymys mutta miksei 4T pyöriä laiteta sitten TT:ksi? :nolo:

Koska ei niissä taida pahemmin kuristuksia olla, jolloin se on A1 tehoinen, mutta samalla täysitehoinen eikä kuristettu ;)