Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1808
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1885
43%
 
Ääniä yhteensä : 4389

9.4.2008 14:50

Niitä on saattanut karata pari kappaletta kuitenkin ;)

9.4.2008 14:53

feedom kirjoitti:hhohoohh oiskoha... :D
Vanhemmassa on, vielä hiukan ylittekkin.

Uudessa sitten taas tehoja ei ole nimeksikään.

9.4.2008 14:53

Tai kuolla. Itehhän syön tässä just meetwurstia.

10.4.2008 13:10

Näsärissähän (-01) oli ensin giannelli ja sittemmin arrowi ja boyesen läpät. Juuri ja juuri viritetyn puolelle lipsahtaa ;)'

Ja miksi? Mukavampi ajaa, kun enemmän potkua ja nakkikioskilla voi kehaista ajavansa vähän paremmalla mopolla kuin kaverilla. Lisäksi hiilikuituänkkä oli käsittämättömän seksikäs, kuin myös arrowin äänet vakioon verrattuna. Ja aina pitää rakentaa ja olla jotain uutta. Eihän nyt vakiolla ajeta.

10.4.2008 22:15

2-tahtinen ei toimi hyvin kuristettuna, siispä ajoin täystehoisella niin kauan, että kilahti. Sen jälkeen asensin 154cc sylinterin, en niinkään viritys mielessä, vaan tuo lisääntynyt alavääntö tuo vain niin paljon mukavuutta ajamiseen.

12.4.2008 0:11

Laippa pois ja Jollyn tehari, vie bensaa samassa suhteessa ku kuljettajaaki, mut onneks ei tarvi ajaa muutaku kesäsin :)

12.4.2008 13:14

AAte kirjoitti:Tai kuolla. Itehhän syön tässä just meetwurstia.
vittu meinasin tipahtaa tuolilta :D

13.4.2008 0:00

W1lly kirjoitti:TT on ku en oo vielä keksiny yhtään hyvää syytä ajaa a1 tehosella.
Vakuutuspetos ja kortitta ajo vois olla kaks aika hyvää syytä :D

13.4.2008 14:27

Nasu_ kirjoitti:
W1lly kirjoitti:TT on ku en oo vielä keksiny yhtään hyvää syytä ajaa a1 tehosella.
Vakuutuspetos ja kortitta ajo vois olla kaks aika hyvää syytä :D

monikohan piikki kuski on tehnyt nämä samat rikokset? :D veikkaan että ehkä 80% piikeistä on täystehosii tai viritettyjä :)

13.4.2008 19:20

Ja tohon kortitta ajoon, niin näyttäis sullaki olevan kuva jossai aprillian kuristukset on jossain muualla kuin paikallaan. Toi A1-tehosella ajaminen on vähän kun tekis työtä ilman palkkaa ;)

13.4.2008 23:24

Jonttu179 kirjoitti:Ja tohon kortitta ajoon, niin näyttäis sullaki olevan kuva jossai aprillian kuristukset on jossain muualla kuin paikallaan. Toi A1-tehosella ajaminen on vähän kun tekis työtä ilman palkkaa ;)


Kummasti niitä "orja" työntekijöitä löytyy ku useimmat mopot on tehottomampia ku A1 tehoset kevarit ja niitä mopoja on kuiteski aika monia.. o_O ;)

14.4.2008 18:50

eicca31 kirjoitti:täystehohan toi NSR on ja täydet 31 hevosta.
Tuosta tuli mieleen, että kuinka moni on käyttänyt vehkeensä penkissä todellisten tehojen näkemiseksi? Ja 31 hv on jossai tehtaan antamassa ilmoituksessa, mikä on otettu kytkimeltä ilman 100% taetta asialle.

14.4.2008 19:59

No siis uudessahan pitäis olla joku 28hv ja tossa vanhemmassa mallissa toi 31..
Kuitenkaan en tiedä ketään joka ois penkittäny (uuden) NSR:än..

14.4.2008 21:04

jos virittää kevaria ja jää kiinni niin kuinka isot verot ja sakot siitä tulee? entä muut sanktiot?

14.4.2008 22:09

zaska92 kirjoitti:jos virittää kevaria ja jää kiinni niin kuinka isot verot ja sakot siitä tulee? entä muut sanktiot?
Harvempi siit on kiinni jääny. Mut jos jäis nii sakko ajokorttiluokan ylittämisestä, rekisteröimättömällä ajoneuvolla ajo, korotettui vakuutusmaksui? :D Mut epätodennäkösempää se on ku viriviri mopol kiinni jääminen, ku moottoripyörä pitäs penkittää et vois todeta onko tt, kilven ne voi viiä jos ei mitkää valot toimi yms mut se on taas eriasia.

E: Yhestkää tapauksest en oo kuullu et ois penkitettäväks määrätty.