Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1809
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1886
43%
 
Ääniä yhteensä : 4391

5.4.2008 13:57

154cc pytty, 34mm kaasari, Arrowin putki, Rave2, isompi imukaula.
Eli viritetty kevari.

6.4.2008 0:58

TT tietty, säälisin konetta jos olis kuristettu.

6.4.2008 10:18

154cc pytty, 36mm kaasari, TT-putki ja Rave2 =))

6.4.2008 10:49

Nelari on jo tehtaalta tullessa täystehoinen ;) Enkä virittämäänkään rupea (ainakaan vielä), niin kallista touhua on.

6.4.2008 11:17

piikkisest räxäst löytyy arrowi,piper,maxiviton boost bottle,hiilikuituläpät ja 34mm kaasari

6.4.2008 22:21

Täysituhoinenhan tuo on. Paisarin oon huomannu olevan hieman rutussa joten josko tuo muuttuisi teharin avulla viritetyksi sitten tuossa kesän aikana.

7.4.2008 22:27

Teetee

8.4.2008 9:20

A1 tehoinen tietenkin

8.4.2008 17:15

Vakio täysteho. Eivät nuo amisviritykset ikinä toimi niin hyvin kuin vakio :D tehoerot ovat kuitenki todella olemattomia näin pienissä pyörissä. "Uuh 30->33hp" :D

8.4.2008 17:25

jollymoto + rave nii lasketaan kait viritetyksi?

8.4.2008 21:32

TT + isompi kaasari, arrowi, kansi laskettu,rave ja muut kikat, eli totta se o viritetty :P

8.4.2008 21:48

täystehohan toi NSR on ja täydet 31 hevosta.

8.4.2008 21:58

hhohoohh oiskoha... :D

8.4.2008 22:20

Tehari löytyy ja pa laitettu toimimaan.

8.4.2008 23:07

feedom kirjoitti:hhohoohh oiskoha... :D


o, ainaki ohjekirjan ja tm vertailun perusteella :D