Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1809
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1886
43%
 
Ääniä yhteensä : 4391

15.4.2009 14:56

zuidaaja kirjoitti:A1-tehoinen on alle 11kw ja TT on sitten se kun ei oo mitään kuristuksia pyörässä.


Mutta voihan A1-tehoinen olla myös TT. Esim. nykyiset nelaripiikit :)

Tuossapa taisi olla vääntöä, että onko vakio A1-tehoinen, vai sitten yli 11kW, niin kuin vaikkapa Cagiva Mito täystehoisena.

15.4.2009 14:58

Eiköhän vakio tarkoita sitä millaisena se pyörä tehtaalta tulee.

15.4.2009 15:23

Countach kirjoitti:Eiköhän vakio tarkoita sitä millaisena se pyörä tehtaalta tulee.


Samaa mieltä

19.4.2009 10:59

Miten ton mun evo1 miton saa kuristettua A1:seks?

19.4.2009 11:24

TT on tyhjällä putkella, sulakeella ja suuttimella.

19.4.2009 17:15

Siis eihän sitä oo pakko kuristaaa samalla lailla ku tuli tehtaalt!!!
Helveti moine holkki putkensuulle mopo tyylii ja VOULA ;) , jos puhutaan vaan hetkellisestä kuristamisesta, esim penkitys tai katsastus tai jtn.

22.4.2009 21:37

täystuho

24.4.2009 15:18

Voisiko joku fiksumpi kertoa, että jos ostan pyörän ulkomailta, jossa se on A1-papereissa, mutta viritetty. Niin katsotaanko täällä viritysaste/tehot uusiksi, eli toisinsanoen joudunko laittamaan sen vakiotehoiseksi kun käytän sen täällä katsastuksessa?

24.4.2009 22:51

ProBale kirjoitti:Voisiko joku fiksumpi kertoa, että jos ostan pyörän ulkomailta, jossa se on A1-papereissa, mutta viritetty. Niin katsotaanko täällä viritysaste/tehot uusiksi, eli toisinsanoen joudunko laittamaan sen vakiotehoiseksi kun käytän sen täällä katsastuksessa?
Itte ostin kans ulkomailta pyörän,joka oli papereis 11kw, mutta todellisuudes 23kw. Katsastusasemalla kävin kärryillä näyttääs sitä, niin ei tarvinnu ees kärryiltä ottaa pois. Kattottiin vain runkonumero ja sen jälkeen homma oli selvä :)

25.4.2009 10:10

mikä A1? :D TT TieTysti =)

25.4.2009 17:41

TT on ja kuristettuna ei uskaltanu ees käyntiin laittaa ;)

27.4.2009 14:15

@p@ kirjoitti:Kyllä sen kevarin pitää vielä 2t olla.

NEIN... Mielummin kalliin kakstahtisen hinnalla halvempi nelari ja siihe kalliit virit+ tuningit. Makeemmat äänet, mukavampi matka ajossa ja bensamenot ei käy lompakon päälle vaikka ois viritettykkin. Tuskin poliisi noitten nelareitten kohalla alkaa ees tarkemmin tutkii että onko viritetty vai ei, vai onko joku joutunu tarkempaan syyniin???

27.4.2009 14:57

no jee.Kuitenkaa se nelari kulje minnekkää

27.4.2009 15:03

loomoo kirjoitti:no jee.Kuitenkaa se nelari kulje minnekkää

Nojee, tarviiksen kadulla lähtee nii vitusti?

27.4.2009 17:32

Domizz kirjoitti:
loomoo kirjoitti:no jee.Kuitenkaa se nelari kulje minnekkää

Nojee, tarviiksen kadulla lähtee nii vitusti?

Jotkut tykkää, jotkut ei..