Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

A1 tehoinen ja/tai kuristettu
696
16%
Täysitehoinen tehtaan malli
1809
41%
Viritetty kevytmoottoripyörä
1885
43%
 
Ääniä yhteensä : 4390

TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

1.4.2008 20:46

Onko kevytmoottoripyöräsi kuristettu A1 tehoinen, vai tehtaan alkuperäisissä yli A1 tehoissa eli täysitehoinen? Onko kevytmoottoripyöräsi jopa viritetty?

Asiasta voi keskustella, perusteluja oman kevytmoottoripyörän tehoratkaisulle, yleistä valittamista aiheesta jne. Sana on vapaa.

1.4.2008 20:50

Tällä hetkellä tt eli depin putki kiinni, mutta asia saattaa muuttua huomenna bensankulutuksen ja koneen säästämisen takia :) Vakioväleillä iha perseestä ajella tt:nä..

1.4.2008 20:54

A1-tehoiseksi se (kai) jää, devilihän tuosta löytyy, mutta ei se yli 15hp kipua kyllä millään. Jos olis 2t niin tt se olisi, mutta tuossa nykysessä kiehtoo toi halpa ajaminen. Vai kuinka moni pääsee alle 3litran satasella 2-tahdilla kaupunkiajossa, jossa joka valoista lähdetään sitä tahtia ku nelari lähtee täyzii?

1.4.2008 20:59

Pääsee viritetylläki nelarille sillä 3l kulutuksella :)

1.4.2008 21:06

Kyllä sen kevarin pitää vielä 2t olla.

1.4.2008 21:12

-Hussekuski- kirjoitti:Tällä hetkellä tt eli depin putki kiinni, mutta asia saattaa muuttua huomenna bensankulutuksen ja koneen säästämisen takia :) Vakioväleillä iha perseestä ajella tt:nä..

Mut eikös se ole jo viritetty jos on tehari? ;)

1.4.2008 21:15

Gianellin tehari + hengittävämpi ilmanputsari.

1.4.2008 21:15

Kevaria ei enää ole, mutta vastasin silti että viritetty, sillä pikku-Hussessa oli tehoputki ja GasGas oli täysitehoinen.

Itse päätin täysitehoisuudesta ja tehoputken hommasin, koska se oli helpoin ratkaisu. Täytyy myöntää, että syynä oli lisätehon eli kulkupuolen parantaminen. GasGas oli heti täysissä tehoissa, koska ensinnäkin se on kisapyörä, jonka moottori ei toimi tietenkään kunnolla kuristettuna ja toiseksi eihän teharihussen jälkeen enää kuristettua voinut ajaa.. :roll:

1.4.2008 21:16

TT on ku en oo vielä keksiny yhtään hyvää syytä ajaa a1 tehosella.

1.4.2008 21:37

TT:hän tuo gpr:äkin on eli sulake laitettu.

1.4.2008 21:41

-Aprilian TT putki (edellinen omistaja tilas, onneksi)
-R.A.V.E
teharia ja pipercrossia oon mietiskelly jos ostais. :)

1.4.2008 21:46

TT putki & säätöosat = TT.

1.4.2008 21:51

Edellinen omistaja tyhjens putken ja laitto johtokikan, empä tuota jaksa rueta a1 sit laittelee.

1.4.2008 21:57

TT-crm, ainakin vielä

1.4.2008 22:50

tt arrowin teharilla sekä ypvs käytössä.