Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

1.10.2009 21:04

kysyn mieli pitetänne että mikä tanko pitäisi hankkia detsiin kun ei osaa päättää että ehdotelkaa

1.10.2009 21:13

karbe kirjoitti:kysyn mieli pitetänne että mikä tanko pitäisi hankkia detsiin kun ei osaa päättää että ehdotelkaa


Joku fättis.

1.10.2009 21:26

ProTaper Contouria voin lämpimästi suositella, ei ole mitään pahaa sanottavaa mulla siitä tangosta :)

1.10.2009 22:32

Palexd kirjoitti:ProTaper Contouria voin lämpimästi suositella, ei ole mitään pahaa sanottavaa mulla siitä tangosta :)

mistäs semmosen sais halvalla ja tarviiko ostaa uusia kiinnikkeitä

1.10.2009 23:03

karbe kirjoitti:
Palexd kirjoitti:ProTaper Contouria voin lämpimästi suositella, ei ole mitään pahaa sanottavaa mulla siitä tangosta :)

mistäs semmosen sais halvalla ja tarviiko ostaa uusia kiinnikkeitä


Uutena useimmiten 110e pintaan, mutta käytettynä voit löytää hyvän halvalla. Sain oman protaperin käytettynä 70e sis. pk. ja se oli uuden veroinen, pari naarmua tuppien tyvessä. Ja fättiksiin tarvii aina ne 28mm kiinnikkeet, jotka saa esim biltemasta ihan hyvät n. 20 eurolla. Protaperista ei mitään pahaa sanottavaa, ajoasento hyvä ja kestänyt kaatumisia ja mulla on noi bilteman kiinnikkeetkin, joista sai ihan hienot kun sen päällysen kiillotti :) Ne ruuvit vaan tahtoo löystyä, mutta ei oo kova homma kiristellä välillä.

2.10.2009 0:45

käänks kirjoitti:...Protaperista ei mitään pahaa sanottavaa, ajoasento hyvä...

Ohan kaikilla merkeillä erilaisia taivutuksia... :roll:

2.10.2009 9:18

kiitos tosta vinkistä nyt alkaa käytetyn tangon metsästys operaatio

2.10.2009 10:24

No ite maksoin Timeleksestä uutena kiinnikeiden kera 70 € + pk. ihan hyvä omasta mielestä ollu.

2.10.2009 10:50

Visukinttu kirjoitti:
käänks kirjoitti:...Protaperista ei mitään pahaa sanottavaa, ajoasento hyvä...

Ohan kaikilla merkeillä erilaisia taivutuksia... :roll:


Niin totta, mulla siis Henry reed taivutuksella

14.10.2009 14:03

Kuinkas leveä on muuten tuo pro taperin contour tanko? Eikös biltemän fättis ole aikalailla samanlainen et eroa ei oikeestaan ees huomaa?

14.10.2009 15:44

Knapsu kirjoitti:Kuinkas leveä on muuten tuo pro taperin contour tanko? Eikös biltemän fättis ole aikalailla samanlainen et eroa ei oikeestaan ees huomaa?
Leveys riippuu taivutuksesta. 8o

15.10.2009 0:59

Tokipro fatbar väänty kun auton kylkeen about 40kmh ja pyörä meni kai ympäri, nyt kun pyörä tulee huollosta ja saa rahat vakuutuksesta niin pitäs uus fatbar ostaa niin onks se renthali paras vai mitä suosittelette? :D

15.10.2009 9:52

Protaper oli kaverilla ja muutenkin oon kuullu että ne olis tosi kestäviä.

15.10.2009 14:02

Ei oo kyllä Protaperista mulla ainakaa pahaa sanottavaa. Hyviä ne Renthalit on kyllä myös. Jos hinta/laatu -suhteelta parasta etsit niin marssi Biltemaan, mikään muu halpistanko ei kestä..

15.10.2009 17:48

Santam kirjoitti:Tokipro fatbar väänty kun auton kylkeen about 40kmh ja pyörä meni kai ympäri, nyt kun pyörä tulee huollosta ja saa rahat vakuutuksesta niin pitäs uus fatbar ostaa niin onks se renthali paras vai mitä suosittelette? :D

Renthalin Twinwall on kestävä, mutta kannattaa miettiä kannattaako siihen sijoittaa 160€ Kun Biltemasta saat monta fättistä tolla rahalla, ja jos Twinwall vääntyy, niin tulee melkeen pakosta itkupotkuraivari, mutta Bilteman vääntyminen ei oo niin ilkeen tuntosta, varsinkaan jos niitä on muutama hyllyssä... Tietenki jos haluais satsata laatuun, ostais jollain 400€ semmosen tangon joka vääntyy tietyssä lämpötilassa takaisin alkuperäiseen taivutukseen (muistimetallia).