Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Ohjaustangot

15.7.2011 13:14

Itella on twinwalli ja todella tyytyväinen oon tankoon! :D ajoasento on hyvä ja tuotahan ei taida kaatumalla kieroonkaan saada (edellinen omistaja tainnu molemmille puolille kaatuu ainaki tangon päästä asvaltti hangannu jäljet :lol: ) Ja niille ketkä väittää että ei menis vakio kiinnikkeille ni ainaki WR hussen vakio kiinnikkeille meni :D

Re: Ohjaustangot

22.7.2011 12:26

Itselläni on joku renthalin fatbar YZ high? :D Mutta meinasin ostaa bilteman minimx tangon koska tykkään vähän korkeemmasta ja kapeammasta :P

Re: Ohjaustangot

27.7.2011 14:32

Onko kellään timelessin vihreää fättistä? itellä ehkä ois tarkotuksena ostaa, mutta kun ei oikeen tahdo löytää mitään kuvaa just vihreestä tangosta.. Pistäkääpä linkkiä jossa ois kyseinen tanko kiinni vaikka esim. jossain mopossa, kunhan todellisen värin näkee. Kiitän :)

Re: Ohjaustangot

29.7.2011 15:37

Vihreästä tangosta ei löytynyt kuvaa, mutta vihreistä Timelessin kiinnikkeistä sen sijaan löytyi. Toivottavasti kuvasta oli jotain apua. :)

Re: Ohjaustangot

30.7.2011 1:12

kertokaas minkälaisia kiinnikkeitä/fättistä suosittelisitte tohon Hermunen replicaan?
Mikä yhdistelmä olisi ulkonäön kannalta paras?
Itse ajattelin valkoista tankoa ja mustia kiinnikkeitä?

Re: Ohjaustangot

30.7.2011 12:47

no laita ne tangot ja kiinnikkeet mitkä omaan silmään näyttää parhaalta.. itse laittaisin varmaan punaset kiinnikkeet ja musta tanko.

Re: Ohjaustangot

31.7.2011 20:15

Mitä mieltä tästä: http://www.mc-scatter.com/fatbartanko-t ... 44572.html ? Tuli tilattua 8)

Re: Ohjaustangot

31.7.2011 20:54

että itse en ainakaan tuollaista ostaisi :D kun tuo tanko on vielä suht normaali että ei ole korkea eikä mitään. Ohan se hieno, mut ei kuitenkaa 109€ arvoinen

Re: Ohjaustangot

31.7.2011 21:27

-RiXu- kirjoitti:että itse en ainakaan tuollaista ostaisi :D kun tuo tanko on vielä suht normaali että ei ole korkea eikä mitään. Ohan se hieno, mut ei kuitenkaa 109€ arvoinen

Mutta ota huomioon että mukana tulee tangonpehmuste :D Noiden pehmusteiden hinnat pyörii luokassa 20-35e.. eli jos tuon arvo olisi vaikka 25e. Niin itse tangolle jäisi hintaa 84e ;) Eikä minun tarvinnut ostaa fättiskiinnikkeitä kun ne ovat apikassa vakiona 8)

Re: Ohjaustangot

2.9.2011 23:46

onkohan noita bilteman fattiksii kultasina nykyään? ku jotkut sanoo että on, ja onhan niitä hopeina/metallinvärisinäkin... oiskohan sellasta mahdollista maalata kultaseks?

Re: Ohjaustangot

3.9.2011 22:32

S3RGEI kirjoitti:oiskohan sellasta mahdollista maalata kultaseks?


Ja kysymys kuuluu; miksei pystyisi? :P

Re: Ohjaustangot

4.9.2011 15:37

Näytti olevan uusin erä tuosta Bilteman shampanjan värisestä fättiksestä aavistuksen tummempaa sävyä, samalla oli ilmestyny B-logo :itku: sekä astemerkit. Omaan pyörään tuntu jo alkuun liian kultaselta, mutta saa luvan kelvata. Ainakin kestää. ;)

Re: Ohjaustangot

5.9.2011 17:33

Kumpi, Bilteman mx vai minimx? Minimx:ssä olis korkeempi taivutus mut meneekö liian korkeeks? http://www.nettimoto.com/aprilia/sx/1195450 tossa ainakin näyttää aika törkeeltä.

Laitoin kevaripuolelle kun täällä saa yleensä nopeammin vastauksen ;)

Re: Ohjaustangot

5.9.2011 18:19

Tolla saa ryhdikkään ajoasennon, tanko on kapeahko mutta jotkut tykkää sellaisesta. Me ollaan tangon korkeus yleensä tehty niin että pystyy tarvittaessa ajamaan jalat/selkä suorana tapeilta, toisiin joutuu korottaa enemmän ja toisiin vähemmän, maku asioita.

Re: Ohjaustangot

24.9.2011 10:29

Joo vähä tulee jäljes mutta mini mx on niin kapia ettei kyllä suojaa yhtää jos meet kaatuun että katteet heti ekana asfalttia vaste :/

sori mainostus mutta tästä hyvä setti! - http://www.motot.net/talli/osat/id27528/