Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

17.1.2008 9:25

Mitenkäs toi MC Scatter on nyt Joulun jälkeen lähetellyty/jättänyt lähettämättä noita tilaamianne paketteja, kun "ruuhkien" pitäisi olla ohi?

Onko tullut ajallaan perille jne?

Jos vaikka itse uskaltaisi vielä tilata tuolta tän vuoden puolella...?!
Viimeksi muokannut Samsa90 päivämäärä 20.1.2008 13:55, muokattu yhteensä 1 kerran

17.1.2008 19:03

Tossa neljä pv sit tilasin dt:seen kaikki laakerit ja kytkin levyt, eilen saapuivat. että kyllä ne sieltä tulee.

17.1.2008 19:04

Tossa neljä pv sit tilasin dt:seen kaikki laakerit ja kytkin levyt, eilen saapuivat. että kyllä ne sieltä tulee. ihan naurettavaa tollanen yleistäminen mitä tääl näkyy jos lähetys jostain syystä kestäny, niin sen jälkeen on porukalla joku kaamee fobia kyseistä liikettä kohden, itse annan liikkee kaikki pisteet kotiin.

17.1.2008 19:06

kone näköjään jtn flippas niin tuli kahteen kertaan ja toisesta puuttuu osa. :D ^^

23.1.2008 21:19

Mulle on tullut aina hienosti kaikki mitä olen tilannut ja en ainakaan muista että kovin myöhässäkään olis osat olleet. Viikonloppuna laitoin 300¤ tilauksen ja maanantaina soittivat mulle ja pahoittelivat yhden osan puuttumista mutta ensi viikolla senkin pitäisi tulla ja sitten paketti postiin. Hyvää palvelua omalle kohdalle sattunut.

23.1.2008 21:56

Tilasin 17.12.2007 osia eikä ole vielä tullut paketti. Sähköposteihin ei ole vastattu.

23.1.2008 22:53

Itse tilannut 3-4 kertaa. 3 kerralla kaikki sujui hienosti. yhdellä kerralla odotin 3 viikkoa, soitin kymmeniä kertoja, ei mitään. Lopulta menin käymään liikkeessä, valitteli kovaa ruuhkaa ja antoi 10e alennusta. Tosin sielä kyl oli 2 x 10cm pino A4 paperi tilauksia ;)
Tosiaan siis kolmella kerralla hienosti ja kerran surkeasti, jolloin hain tavaran liikkeestä..

27.2.2008 12:36

Tilasin näsärin mittarin ''kliksut'' kaksi viikkoa kesti tulla, mutta silloinkin oli 7¤ tupsahtanut lisähintaa matkalla puhelimesta sovitusta hinnasta.. soitin äskön ja vastaukseksi sain haistattelua, vittuilua, ja lopuksi luurin korvaan. asiakaspalveluako? kenties, mutta huonoa! Ja tämähän on vain minun mielipiteeni ja kenenkään ei siitä tarvitse loukkaantua, mutta kyseisestä liikkeestä en kenenkään suosittelisi mitään tilaamaan.

27.2.2008 14:20

ite tilannu tuolt noi 900e osaa ja aika hyvin ne kaikki tullu pari kertaa vääriä osia tai ei jotain ollenkaan. ja ennen osissa kesti jotai 2vk mut nykyää tulee iha hyvin jossai kolmes päiväs :)

27.2.2008 16:06

Itse en tilaa enää kyseisestä liikkestä mitään, aina on osat jäänyt saamatta.
On soitettu ja mailattu, mutta kumpaakaan ei vastata. Turha liike.

27.2.2008 16:20

Ehkäpä ne kattoo siellä liikkeessä että jos joku vaikka tilaa yhden peilin ja sitten toinen taas tilaa 200e tavaraa kerralla niin ne lähettää ensin ne kalleimmat ja sitten ne halvemmat saattaakin unohtua. :D

27.2.2008 17:42

Joo itekki tilasin maanantaina 270¤ osaa ja tänää soitti keske tunnin että ei voi lähettää kaverin boyesenin läppiä mut kaikki muut osat löytyy, ja sanoivat että laittavat kaikki muut tulemaan ja läpät jälkilähetyksenä noin parin viiko päästä.

Ikinä oo näin nopeesti scatterilta tullu. :)

27.2.2008 18:03

Tilasin sieltä eilen vilkut ja aamulla tuli meili, että tilausta käsitellään. Saas nähdä onko palvelu parantunu noista aiemmista viesteistä vai jääkö ensimmäiseksi ja viimiseksi kerraksi kun scatterilta jotain tilaan...
EDIT:ups tulikin tämä viesti piikipuolelle, kun etsin topicin haulla. Häivyn tästä takaisin mopopuolelle ja ilmestyn reilun vuoden päästä uudestaan, koska 50cc HONLEI :) on tuskin tarpeeks kisanen vehje piikiksi.
Viimeksi muokannut zemz päivämäärä 27.2.2008 21:15, muokattu yhteensä 1 kerran

27.2.2008 19:20

Myö tilailin mopo aikoihin varmaan n. 20 kertaa tuolta ja aina tuli paketti perille tavaroineen. 95% tuli viel 3 päivän sisällä. Erinomaista palvelua silloin, en usko tilanteen muuttuneen

27.2.2008 20:30

Joo, monta kertaa tilannut ja aina on osat tullu. Viime tilauksessa sain vähän alennustakin. Ei mitään pahaa sanottavaa liikkestä, voin suositella muillekkin.