Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

4.3.2011 14:22

Itelle tuli just tänään tuolta paketti. Kyllä ne sieltä lähettää sen sunki paketin heti kun ne saa osat varastoon. Suosittelen soittaan sähköpostien sijaan.

...

18.3.2011 18:19

ite tilasin cermiin vesipumpun osia ja sieltä ne tulivat 3 viikon päästä... ja sitte ne vitun ääliöt laittovat vääränlaisen osan, ja nyt taas odoteltu pari viikkoa oikeaa osaa niitten kusipäiden hitaan ja paskan palvelun takia...ei varmasti paskempaa liikettä löydy maailmasta..

19.3.2011 11:52

itellä ei ainakaan pahaa sanottavaa liikkeestä. ja asiat voi varmaan sanoa myös asiallisemmin? :roll:

19.3.2011 12:01

Kompataan, ei mitään pahaa sanottavaa. Onhan se ymmärrettävää että joskus virheitä tapahtuu mutta kyllä ne virheet korjataan.

fuufuu

22.3.2011 20:17

joo asiat ois voinu sanoa asiallisemmin, mutta oon tilannut 5 kertaa osia, aina ne on tullee viikon myöhässä ja vielä 2 kertaa on tullut väärä osa...

24.3.2011 0:47

Oman tilauksen tein ihan sillä tiauslomakkeella nettisivulla viime keskiviikkona, sunnuntaina oli osat postissa joten toistaiseksi ei siis mitään pahaa sanottavaa ole.

Re: MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

23.4.2011 14:21

oon nyt ekaa kertaa tilaamassa MC Scatterilta ja aattelin tilata Keeway RY6-valkoisen sieltä.. mutta uskaltaisinko ku aika monet on sanonnut et siel on ihan paskaa palvelua mutta taas monet muut on sanonnut et siel on iha hyvää palvelua. Joten auttakaa?? Täs viel linkki skobast :
http://www.mc-scatter.com/keeway-valkoinen-p-37748.html

Re: MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

23.4.2011 23:54

jemerald kirjoitti:oon nyt ekaa kertaa tilaamassa MC Scatterilta ja aattelin tilata Keeway RY6-valkoisen sieltä.. mutta uskaltaisinko ku aika monet on sanonnut et siel on ihan paskaa palvelua mutta taas monet muut on sanonnut et siel on iha hyvää palvelua. Joten auttakaa?? Täs viel linkki skobast :
http://www.mc-scatter.com/keeway-valkoinen-p-37748.html

No kyllä uskon että ihan oikean mallisen skopan osaa sulle tuoda..

Ja mulla on sellaset kokemukset kaupasta, että hyvä kauppa muuten, mutta missään ei kerrota, onko jokin tuote loppunut. Ja kun tuote on loppunut, sitä ei lähetetä, eikä siitä myöskään kerrota asiakkaalle jos sitä ei osaa kysyä. Näin on itselleni käynyt kerran, ja olen kyseisestä paikasta tilannut n. 10 kertaa.

Eli kannattaa vaan tilata, hyvää palvelua kunhan sitä osaa ja uskaltaa pyytää. Me suomalaiset kun ollaan (kai) vähän liian vaatimattomia.

ja nyt on lähössä Scatterilta ~500 euron tilaus, toivottavasti eivät tätä nyt mokaa :D

Re: MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

24.4.2011 8:47

Eskortti kirjoitti:No kyllä uskon että ihan oikean mallisen skopan osaa sulle tuoda..

Ja mulla on sellaset kokemukset kaupasta, että hyvä kauppa muuten, mutta missään ei kerrota, onko jokin tuote loppunut. Ja kun tuote on loppunut, sitä ei lähetetä, eikä siitä myöskään kerrota asiakkaalle jos sitä ei osaa kysyä. Näin on itselleni käynyt kerran, ja olen kyseisestä paikasta tilannut n. 10 kertaa.

Eli kannattaa vaan tilata, hyvää palvelua kunhan sitä osaa ja uskaltaa pyytää. Me suomalaiset kun ollaan (kai) vähän liian vaatimattomia.

ja nyt on lähössä Scatterilta ~500 euron tilaus, toivottavasti eivät tätä nyt mokaa :D


Okei, tilaan skootterin joskus tällä viikolla ja toivotaan et se saapuu perille asti..ja kiitti :) kun en nimittäin löytänyt tämän mallista skootteria mistään muualta kun Scatterilta..joten pelotti vähän tilata kokonaisen skootterin verkosta ;P

Re: MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

19.5.2011 18:05

Tilasin sunnuntaina ison satsin (n. 220e) kamppeita Helkama AX:ään. Peukut pystyyn, että ne saapuu perille asti, ainaka viestiä ei oo tullu että ne ois lähteny postiin. Pelottaa vähä et millon tulee vai tuleeko, sen verran ristiriitasta kommenttia :roll: Jos osat tulee ja saan projektin käyntiin, laitan varmaanki kuvia työn kulusta. ;)

E: Nyt on viikko kulunut, eikä ole minkäänlaista tietoa tullut tilauksesta.. Oottelen viel viikon ja sit lähtee soitto.

Re: MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

4.6.2011 0:53

ite tilailin joskus ku oli vielä mopo nii tuolta tarroja yms muita pieniä osia ja aina tuli viikon sisään. viimeisin tilaus oli levyjarrulukko kotkaan, tilasin maanantaina ja keskiviikkona oli postissa noudettavissa. ei siis vielä mitään pahaa sanottavaa ainakaan toimituksesta, mutta välillä helkutin vaikea saada yhteyttä liikkeeseen sähköpostilla tai soittamalla

Re: MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

4.6.2011 1:08

700€ edestä ainakin tilannu yhteensä sen 6 kertaa ? 5 kertaa paketti 4 päivän sisää postissa, viimenen tilaus isompi, soittivat viikon päästä että ei oo tällasta tilaamaasi fatbaaria, voidaan laittaa 50€ kalliimpi tanko tilalle samaan hintaan ja paketti tuli sit 2 päivän päästä postii :) sit yhdessä tilauksessa tilasin mm. dt 125r tiivistesatsin tilasin ja tuli tdr 125 satsi jossa oli magneeton kopan tiiviste pelkästään erinlainen, ei haitannu mua, vanha oli hyvässä kunnossa kun on kumitiiviste.

Re: MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

18.6.2011 11:55

Voiks mc-skatterin kautta tilata osaa ulkomailta? Pitäs ostaa yamahan 180cc pyttyä rieju marathoniin, mutta kaikki vähäiset liikkeet mitä oon löytäny vaikuttaa epäilyttäviltä, että jos tavaraa ei näy niin ne menettää rahat enkä mä :D

Re: MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

18.6.2011 12:01

Ite käyn aina paikanpäällä asioimassa ja koskaan ei oo puoliakaan osista varastossa. :lol:

Re: MC Scatter - keskustelua kyseisestä liikkeestä

8.7.2011 14:40

Ei tullu tilauksessa kaikki mitä piti niin pitääkö soittaa sinne vai lähettävätkö automaattisesti jälkikäteen?