Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

15.7.2010 21:18

AfterEffect` kirjoitti:Lähti taas paketti tulee scatterilta, toivottavasti on paris päiväs kuten aina ollu, itel aina max viikkoo tullu paketti ja oikeenlaista tavaraa. ++++


Joo sieltä kyllä tulee nopeesti tavarat. Joskus PV:see tilasin osia vuosia sitte niin meni viikko mutta nykyään huomattavasti vähemmän. Hyvä liike on kyl iha!

15.7.2010 23:59

Nonii nyt tuli jo viesti et tilaus käsitelty ;)
laskin et 250e eestä tullu yhteensä tilattuu tuolta.
ainakin 5 kertaa tilannu, pienis eris ;)

E: tuli jo et tilaus lähetetty ja seurantakoodil katoin et lajiteltu jo nii maanantaina peril :D
Viimeksi muokannut Afterii päivämäärä 17.7.2010 11:47, muokattu yhteensä 1 kerran

16.7.2010 10:35

tilasin tiistaina genericin koneen ku omassa dtssä ois ollu 1500e arvonen koneremppa eessä. ei oo vielä tullu mutta laitoin sähköpostii sinne että ois vähä kiire saaha se kone kun moposta on ollu jo 2 viikkoo kone paskana, luulis niihen nyt lähettävän ku 370e tilaus kuitenki :D vai onkoha koko konetta ennää varastossa

e: no johan oli nopeeta toimintaa, nyt tuli jo vastaus että paketti on postitettu :D

16.7.2010 22:58

Muuten hyvää sanottavaa liikkeestä, mutta lähetin ajotakin takasin koska oli liian lyhyt. Ovat vastaanottaneet paketin 9.7 mutta rahoja ei oo viel näkyny tilil :s Toivottavasti ne sinne ilmestyy lähiaikoina! Muuten hyvä liike paketit tullu ajoissa ja tämmöstä ;)

E: Rahat tuli tilille viime viikol :P
Viimeksi muokannut peeekes päivämäärä 25.7.2010 21:34, muokattu yhteensä 1 kerran

25.7.2010 18:32

Hyvin on mulla toiminut, tilannut joku 4 kertaa tavaraa sieltä ja kerran käynyt paikan päällä hakemassa kypärän ja takarenkaan. Kerran tuli postiin väärä osa, lähetin takaisin ja muutama päivä niin oikea osa oli tullut.

26.7.2010 2:56

Viime keskiviikkona tilasin tetsariin ketjut ja rattaat ja perjantaina saapui. Osat oli mitä pitikin ja nopeasti tuli. Liikkelle tällä kokemuksella pelkkää plussaa 8)

26.7.2010 12:00

Two-Glass kirjoitti:
HepeXi kirjoitti:Ottasivat mallia storm-motorista,tilasin eilen joskus 14.30 aikoihin puhelimitse omaan kemmuun männän,ja tänään sitten oli postiauto puoliltapäivin pihassa ovikelloa soittelemassa ja sano et ois paketti ja sitten maksoin sen ja katoin nii sielähän se mäntä komeili ;) Pisteet stormille,tulen kyllä jatkossakin tilaamaan sieltä osia! Nopea ja hyvä palvelu ei voi muuta sanoa! :D


Stormi on todella hyvä kauppa, itsekkin olen sieltä monesti ostanut.


samaa mieltä! ite tilasin seatcoverin ja meni 3pv et tuolta ny ainaki saa tavaraa varmasti :D :D

3.8.2010 1:39

mites noita lähetyksiä seurataan? kun pistin tilauksen ja ei näy vielä missään... Ja mitä tuo tilauksen status vastaanotettu tarkoittaa? vaihtuuuko tuo vastaanotettu postitetuksi tai jotakin?

3.8.2010 21:32

Modeto kirjoitti:mites noita lähetyksiä seurataan? kun pistin tilauksen ja ei näy vielä missään... Ja mitä tuo tilauksen status vastaanotettu tarkoittaa? vaihtuuuko tuo vastaanotettu postitetuksi tai jotakin?

Ne yleensä lähettää s-postilla sen lähetystunnuksen sitten ku se on postitettu.

5.8.2010 22:21

Viime torstaina tilasin tavaraa Scatterilta ja vielä ei oo ees postitettu. Sähköpostilla oon kyselly et onko tuotteet loppu vai mikä on hätänä mut ei oo vastattu niihin. Häätyypi huomenna soitella sinne...

6.8.2010 0:04

Itse olen tilannut vaikka mitä sieltä ja pelkkää hyvää sanottavaa... :)) kun tilauksen on tehnyt nii ne on lähes heti käsitelly sen ja kestäny sen 2-3pv saada tuote! Joten propsit menee multa ainaki Scatterille :)

E. Eilen tilasin sieltä kypärän ja maanantaina sen pitäs olla postissa :P

6.8.2010 14:26

Itse kyselin pari päivää sitten TZR:ääni takakatetta. Puhelimitse yritin tavoittaa, mutta eivät vastanneet. Tämän jälkeen laitoin seuraavana päivänä sähköpostia ja jo samana päivänä sain vastauksen. Heiltä on kuulemma puolet henkilökunnasta nyt lomalla, joten kaikkia toimituksia ei kuulemma keritä nyt toimittamaan ihan heti. Jäi siis katteenkin kysely myöhemmälle ajalle... :roll: Itsellä hyviä kokemuksia kyseisestä puulaakista, osat lähti heti seuraavana päivänä tilauksesta ja tuli sitä mitä pitikin!

12.8.2010 15:22

Tiistaina soitin Scatterille et missä paketti viipyy ko on jo toista viikkoa tilauksesta eikä oo ees postitettu vielä ja äijä linjan toisessa päässä sano et pistää pikasesti tulemaan, vaan eipä oo vieläkään postitettu. Tainu saaha peilejä ja änkkää sieltä koskaan...

26.8.2010 15:52

TH3R1PP3R kirjoitti:Tiistaina soitin Scatterille et missä paketti viipyy ko on jo toista viikkoa tilauksesta eikä oo ees postitettu vielä ja äijä linjan toisessa päässä sano et pistää pikasesti tulemaan, vaan eipä oo vieläkään postitettu. Tainu saaha peilejä ja änkkää sieltä koskaan...

Jokos oot saanu? Itekki joutunu oottelee jo aika kauan, sivuil lukee vaa et tilaus vastaanotettu. Pitäs kait vähä soitella..

3.3.2011 22:35

Onko kukaan tilannu nyt lomalla sieltä ? Lukee vaan että käsittelyssä vaikka oon tykittäny sinne suht. asiallista tekstiä melkein viikonajan.