Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

7.8.2009 19:28

Usörname kirjoitti:Kenelle henkilökunnan tyypille kannattaa laittaa meiliä tarkistaakseen onko tuotetta jo tullut varastoon?

Soita sinne... ei ne vastaa meiliin... Numerot löytyy sivulta http://www.mc-scatter.com

8.8.2009 22:01

itte ku joskus tilasin tuolt detukkaan osia ni meni viikko eikä osia näkyny ja lähetin niille vihasta sähköpostia ni johan paketti odotti parin päivän päästä matkahuollossa :D

10.8.2009 13:23

Nonniin tilasin 31.7 ja nyt oli tullut postiin 10.8. Ei mitään pahaa sanottavaa jos viitsii odotella toimitusta hieman kauemmin. Ei tullut postikulujakaan kun tilasin kampanjan viimeisenä päivänä :)

E: Heh, tilaus postitettiin vessapaperipaketissa ja pehmusteena oli 24. päivä kesäkuuta oleva Iltalehti :lol:
Viimeksi muokannut Usörname päivämäärä 10.8.2009 20:46, muokattu yhteensä 1 kerran

10.8.2009 17:34

Nonii nyt oli tullu kypärä ja ei onneks menny ku 24päivää =DD

10.8.2009 23:48

Minun taas on soittettava uudestaan. sanoivat että ovat lähettääneet paketin viime soitosta jo viikkoo. tilauksesta 2 viikkoo rupee menee jo järki.

mc

12.8.2009 12:20

muutman kerran oon tilannu tuolta palikoita mopoon eikä oon mitään ongelmia ollu :idea:

12.8.2009 13:11

Laitoin just tilauksee männän ja tiivisteet. Kauan on porukal kestäny paketin tulla?

12.8.2009 14:09

Casanova69^^ kirjoitti:Laitoin just tilauksee männän ja tiivisteet. Kauan on porukal kestäny paketin tulla?

Parhaimmillaan 3 päivää ja pahimmillaan yli 2 viikkoo on mun tilauksissa kestäny. Riippuu ihan siitä onko niillä ne tuotteet varastossa, jaksaako ne pistää sen heti postiin yms. :lol:

14.9.2009 22:07

Tänään tilasin ketjuratas paketin husseen, ja tänään heti soittivat ja sanoivat, että Reginat loppu. Ehdottivat DIDin pakettia, joka oli halvempi. Nyt on siis tulossa DIDin ketjuratas paketti, katotaa kuinka kauan menee et tulee perille, mutta tähän mennessä hyvää palvelua. Viimeks tilasin ledilippaa ja tällästä eikä menny kun muutama päivä. Mua ainakin ovat palvelleet hyvin :)

14.9.2009 22:20

Itekki tilasin eilen osaa, jospa tulis äkkiä että sais etujarrun ja vilkut kuntoon ja kaasarin säätöihin, pitäähän sitä tietty myös ulkonäköä päivitellä :)

14.9.2009 22:22

Juu, määkin tilasin tänään pari osaa. Vois tulla nopeasti, ainakin ennen tullut ;)

19.9.2009 23:56

Palexd kirjoitti:Itekki tilasin eilen osaa, jospa tulis äkkiä että sais etujarrun ja vilkut kuntoon ja kaasarin säätöihin, pitäähän sitä tietty myös ulkonäköä päivitellä :)


Torstaina tuli eli ihan ajallaan, kaikki oli mitä tilasin eli voin suositella kyseistä liikettä. Sunnuntaina siis laitoin tilauksen tulemaan.

Ja... Tulipa taas laitettua tilaus sinne :D Isäpappa lupas sponssata uuden kilpitelineen ja takavalon ku toi nykynen takavalo on törrrkeesti jesarilla kasassa, niin mukaanhan tarttu muutakin, ja meikäläisen kukkaro sen kuin kevenee: uuden YZ:n takaloksu, Pipercross, pienempi eturissa, mansikan hajuista Iponea, tarroja jne :) Jospa sais tuon Dalttonin vielä näyttämään muulta ku venäläiseltä polkupyörältä..

22.9.2009 19:27

Asiallista palvelua tuolta, soittivat eilen ku ei ollu uuden YZ250:n takalokareita varastossa ja ehdottivat muita tilalle, tuli sitten tilattua 450F:n takaloksu. Joissakin muissa liikkeissä olisivat voineet vaan jättää pois paketista tai laittaa sähköpostia tulemaan. Suostuivat myös muuttamaan muutenkin tuota tilausta ku ajattelin etten tarvitsekaan Pipercrossia. Jospa se paketti vielä tällä viikolla tulis mulle nii pääsis ehkä jo kasailemaan pyörää :)

22.9.2009 23:05

Jaahas, sulla on ainakin palvelu pelannu ;) Meikä osista eii sitten kuulunu mitään! :D :D

23.9.2009 7:54

Itse tilannut jo 4 vuoden ajan tuolta tavaraa mutta siinä 2006 mielestäni rupes palvelu menee huonommaks eli paketeissa kestää ja ei ilmoteta jos osia puuttuu, no tilasin toissapäivänä osia sieltä kattoo nyt kuinka kauan kestää