Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

30.7.2009 19:56

#riku# kirjoitti:Oon tilannu 8 kertaa mc scatterilt ja aina tullu ajois mut nyt 12 päivä tätä kuuta tilasin airohin kypärän ja ei oo vieläkä tullu, eikä sielt oo soitettu tai laitettu sähkäpostii...


Kenties loppunut ja ei oo varastossa?

30.7.2009 21:59

Voi olla mut sivuil ei lue mitää että ois loppunu ja kai ne ilmottais jos ois loppunu :/

30.7.2009 22:10

Ei kylä ilmota.

31.7.2009 0:55

juxo kirjoitti:no eii siihen tuu seuraavaa vaihetta sen k'sittelyn j'lkee -.-

aijaa. no jos tulis... tuleeko postilaatikkoo lappu, että on tullut??

31.7.2009 1:14

Jos tilasit postiennakolla, niin tulee. Jos tilasit scatterilta, niin en ihmettele vaikka tulis useampikin ! :lol:

31.7.2009 12:53

6 kertaa tilannu, kaikki tullu 3 arkipäivän sisään postiin.

31.7.2009 16:48

"Suuren kysynnän takia, osa Airoh tilauksista on myöhästynyt. Saamme täydennyksen kypäriin ensiviikon alussa ja lähetämme tilatut kypärät välittömästi täydennyksen saavuttua."

Joo no nyt se selvis miks ei oo viel tullu :d

1.8.2009 18:14

Älkää tilatko netin lomakkeen avulla. Puhelimitse niin ei tule ongelmia.. Kävin tänään scatterilla paikanpäällä, keskellä ei mitään semmonen mielenkiintosen näkönen pulju ;) mutta ystävällinen henkilökunta ja palvelua sai heti. Lupasivat soitella milloin haluamaani putkea tulee maahantuojalle (ja milloin heille)

E: Eivätpä soitellut.
Viimeksi muokannut Aanddi päivämäärä 4.8.2009 12:19, muokattu yhteensä 1 kerran

4.8.2009 2:29

tänää sitte tuli scatterin paketti postiin :) puoltoista viikkoa meni. ei paha!

4.8.2009 22:55

mulla kesti viikko ja 2 päivää ku perjantaina tilasin, ei onneks kauemmin kumminkaa kestäny.

5.8.2009 1:44

tässä ollaan 6 viikkoa pakettia ooteltu ja soitettu ja lähetetty sähköpostiakin ja joka kerta sanottu että "ohoh miksi mie en ole tätä pakettia pistäny postiin, ai niin joo, tästä puuttu yks osa joka just tuli ja nyt lähen just viemään postiin" eikä kuuluu paketista mitään.... Lähetettiin reklamaatiokin, mutta ei taida tapahtua mitään.

ei kyllä hyvältä näytä :s

P.S: mistä löytyis passeli pikakaasu kun sitäkään ei scatteriltä näytä tulevan.

5.8.2009 14:32

Onko scatteri jollain helvetin lomalla. Paketti olllan odoteltu viikko. jätkät ei vastaa sähköpostiin eikä soittoihin kaikkiin numeroihin olen koittanut soittaa mitä niitten sivuilta saa. nyt menee järki :x

5.8.2009 14:41

Ricede kirjoitti:Onko scatteri jollain helvetin lomalla. Paketti olllan odoteltu viikko. jätkät ei vastaa sähköpostiin eikä soittoihin kaikkiin numeroihin olen koittanut soittaa mitä niitten sivuilta saa. nyt menee järki :x

Kun pääse ees kotarilla ajaa prkel.. 8o

7.8.2009 14:25

Kenelle henkilökunnan tyypille kannattaa laittaa meiliä tarkistaakseen onko tuotetta jo tullut varastoon?

7.8.2009 15:28

Ite laitoin eilen tilauksen menemään jossa tilasin etu ja takarattaan. Niin tänään soittivat, että juuri tilaamaani takaratas on päässyt loppumaan, niin kysyivät sit, että käviskö yhtä piikkiä suurempi rissa.

Joten ei mulla ole mitään pahoja kokemuksia tosta kaupasta pelkästään hyvää. Vaikka sieltä olenki tilannu jo yli 1000€ kamaa.