Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

25.7.2009 17:17

Voin kuvitella mite tiheesee tahtii siellä soi puhelimet... :lol:

25.7.2009 17:32

Jep mutta niihin puheluihin niiden on vähän "pakko" vastata, sähköpostia ne ei kerkee kattomaan.

25.7.2009 17:48

Ite tilasin torstaina tarroja ja lukee s-postis, että käsitellään. Saa nähä tuleeko.

25.7.2009 19:46

Itse voisin tänne laittaa mielipiteen kyseisestä liikkeestä, mopopuolelle tämän oon tainnu kertoa. Ihan hirveää, kamalaa, tajuton paska koko liike.

Eli oon tilannu varmaan n. 500-750€ kamaa scatterilta ja vääriä osia on ollut valehtelematta ainaki 60% yhtäkään tilausta ei oo saatuu oikeilla osilla. Sitten kun vääriä osia yrittäs vaihtaa oikeisiin ni ei vastailla ja vängätään vastaan kunnes tarpeeks kovasti huudetaan sinne päähän. Tosiaan sähköposteihin ei vastata ikinä, joten se sähköposti on yhtä tyhjän kanssa.

Tämä arvostelu koostuu kuudesta tilauksesta, joten on ihan tarpeeksi kokemusta haukkua liikettä.

25.7.2009 21:08

yzäri_92 kirjoitti:Ite tilasin torstaina tarroja ja lukee s-postis, että käsitellään. Saa nähä tuleeko.

siihen käsittelyyn se sitten jääki..

25.7.2009 21:13

Aina tullu sitä mitä oon tilannu. Oon tyytyväinen palveluun.

25.7.2009 23:06

Sama. Aina tullu oikeet osat ja suht nopeesti saapunutkin :)

26.7.2009 1:48

Joo, vittu! Tässä nyt pakettia odotellu jo kaksi viikkoa. Enne tullu ihan nopeesti, mutta nyt jossain mättää ja pahasti.

26.7.2009 13:35

Liikkeen lähellä asuva serkkuni kertoi, että puhelimellä kun tilaa niin sujuu ongelmitta. Jos sieltä sivulta lomakkeen kanssa tilaa niin saattaa tulla ongelmia.

26.7.2009 13:50

Joojoo, sittenhan tuon verkkokauppa toiminnon voisi poistaa tuolta. Ihan käsittämätöntä höntyilyä kys. liikkeeltä.
Muutamia kertoja joskus mopoaikoina tilasin tuolta jotain. Väärää tavaraa tuli useasti ja niitä sai palautella. Loppujen lopuksi liike jäi mulle jotain ~40€ auki. Tuli väärää tavaraa ja ne laskutettiin postiennakolla + postikuluja. Viimeinen tilaus oli tk-tehari, 210€. Postiennakko maksoi 250€. Soitin liikkeeseen ja kysyin asiasta. Pyysivät lunastamaan paketin ja tarkastamaan sisällön. Siellä oli tk-tehari, pevetin pytty ja jonku kiinalaisen kaasuvaijeri !?!? :lol: Omilla kustannuksilla lähetin paskat takasin, sain toki rahat pois, mutta postikulujen verran tuli tappiota tuostakin....

Jos on vaihtoehtona tilata tuote jostain muualta kuin mc-scatterilta, niin jätä scatterin tilaus tekemättä... :)

29.7.2009 14:42

Kato perskeles. Eilen soitti liikkeestä ja sano että pari tuotetta on loppuunmyyty, mutta laitetaan toisenlaiset tilalle. On matkahuollossa tänään tai huomenna, kerrankin nopeaa toimintaa!

30.7.2009 12:39

temeh kirjoitti:Itekki tilannut scatterilta aika isolla raha summalla kamaa ja ei oo kyllä jäänyt mikään hyvä maku liikkeestä. Niin kun tuolla aikasemmi jo sanottii sähköpostiin he eivät viitsi vastata ja soittaminen on kyllä yhtä tuskaa, eikä kyllä sitä soittoa tule sieltä takasin. Viimeset 2 kertaa kun olen tilannut sieltä osia niin ovat soittaneet melkein 2 viikon päästä tilauksesta, että tuote on loppu käykö vastaava tuote, joka on ollut vielä kalliimpi.

En käsitä yhtään scatterin touhua, mutta viime kerta oli viimeinen kyllä. :s


Ihan sama juttu, viimeks ku mä koitin tilata McScatterista moottoripyöräsigmaa, se oli tietenki loppu ja soittivat että kävisikö vastaava polkupyörämittari. No, nyt on ollut Progripin hanskat viikon verran tilauksessa, eivät ole ainakaan vielä soittaneet :P

30.7.2009 13:44

Kandis kirjoitti:
yzäri_92 kirjoitti:Ite tilasin torstaina tarroja ja lukee s-postis, että käsitellään. Saa nähä tuleeko.

siihen käsittelyyn se sitten jääki..

viikko sitte tilasin ja vieläkin käsittely lukee... jjoo ei taida tulla.

30.7.2009 15:42

no eii siihen tuu seuraavaa vaihetta sen k'sittelyn j'lkee -.-

30.7.2009 19:53

Oon tilannu 8 kertaa mc scatterilt ja aina tullu ajois mut nyt 12 päivä tätä kuuta tilasin airohin kypärän ja ei oo vieläkä tullu, eikä sielt oo soitettu tai laitettu sähkäpostii...