Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

12.2.2009 18:03

Itellä kanssa vaan hyviä kokemuksia. Tilasin ajotakin, no ne sit seuraavan päivänä soitti että ei ole sitä takkia että saat jonku toisen takin samaan hintaan ja sit pääsin kotiin katoin tietenkin pikkasen kalliinman takin ja hienomman no sit sain sen uuden ja kalliinman takin samaan hintaan kun sen halvenman. Harva liike noin tekee. Hyvä paikka ei voi muuta sanoo. ;)

12.2.2009 21:00

Itselläni ei ole niin hyviä kokemuksia kyseisestä liikkeestä. Tilasin sieltä parivuotta sitten kaikkee kivaa ja sitten siinä meni pariviikkoa ja mitään ei ollut kuullunut niin siitä sitten soitin sinne ja kyselin että mitäs peliä tää on niin ne vastaa että heillä ei ole näitä tuotteita tällä hetkellä että saan toki samankaltaisen tuotteen mutta puolet kalliiman ja en olisi saanut mitään hyvitystä. Haistatin vain vitut heille ja kehuin heidän tuotteiden/ilmoituksien hoitamisesta.

Olisin ymmärtänyt tilanteen täysin jos he olisivat ilmoittaneet minulle, mutta he eivät edes viitsineet sitä tehdä. :x

13.2.2009 22:25

Kohta 2.5 viikkoo ollu tilaus vetämässä. Kun ei tilaustilanne muuttunu pariin kolmeen päivään mihinkään suuntaan, niin pistin viestiä että mikä siellä mättää. Sillon vasta älysivät pistää tiedon että yks tuotteista on loppunu varastosta ja kysyvät sentään että otanko mitään tilalle. Nooh, siinä sitten pistin tangonpehmustetta ja semmosta vielä tulemaan. Lupasivat tuossa viime maanantaina laittaa postiin, eikä ole vieläkään kuulunut mitään. Suosittelen silti, kaikillehan tällasta sattuu :)

14.2.2009 22:30

Itse olen tilannut scatterilta 7 kertaa ja aina on tullut viikon sisässä tavara.

20.2.2009 2:54

nyt tuli tilattua scatterilta Taas tavaraa ja alle 24h niin oli perillä:D:D eli ei mulla ainakaan ole kuin positiivista sanottavaa kyseisestä yrityksestä:D aina on paketit tullu aikanaa ja aina ilmotettu jos joku puuttuu tai jne jne

20.2.2009 17:41

kesti vähän yli viikon, mutta johtui raisereiden puutteesta, koska olivat loppu.
Sain paremmat ja kalliimat kiinnikkeet vanhojen raisereiden hintaan. ;)
Joskus saattaa joutua odottelemaan, mutta itseä ei haitannut. Suosittelen!

21.2.2009 13:59

Itte oon ainaki tyytyväinen scatterin palveluihin. Edulliset hinnat ja yleensä paketit tulevat ajoissa. On niistä parikertaa joutunu soittelee, mutta kun palvelu pelaa muuten nii ei se sillee mitään haittaa :)

21.2.2009 17:32

Mulle on aina tullu tuolta tavarat 1 viikon sisään. Viimeksi soittelivat, kun tavaraa ei löytynyt. Silti hommasivat jostain tarvitsemani osat :)

27.2.2009 16:18

mopoaikoina kaverin kans tilattiin scatterilta tavaraa ja itse tilasin siinä hebon kahvakumit. Parin viikon odotuksen jälkeen kaveri otti puhelun liikkeeseen ja kysyi, että mikä kestää. No vastaushan oli, ettei meikäläisen tilaamia kahvakumeja löytynyt halutulla värillä hyllystä, joten liikkeestä ehottivat eri värisiä tuppeja. Kaveri sano että ei helevetissä, niiden pitää olla sen väriset kun tilattiin. No, scatter tarjosiki sitten kalliimmat progripin tupet hebon tuppien hinnalla tilalle ja sitten ooteltiin paketin saapumista. Kun paketti sitten saapu ja ruvettiin tutkimaan niitä tuppeja, scatterin sivuilta selvisikin että ne olivat itse asiassa HALVEMMAT kuin ne mitä tilattiin. Onkos kenellekkään tämmöstä ikinä sattunu?

27.2.2009 23:22

ei oo mutta en kyllä ihmettele :lol: Itse olen monet kerrat tilannu kerran on tullu jopa viikonsisään paketti aina on mutuen saanut odotella, yhden kerran ei tiennyt vastaava edes koko tilauksesta eikä löytäny tietoja ja monet kerrat on paketista tavaraa puuttunut ja soitellut perään ja on kuulemma ilmotettu asiasta mutta eipä ollu mitää kuulunut... Tosin kerran olen asiallista palvelua saanut kun kaverin tupet puuttu paketista(jälleen vastaava sanoi että joku sieltä oli soittanut asiasta mut kaskummaa en itse tiennyt asiasta mitään :D ) noh kumminkin laittoi ilman postikuluja vastaavat tulemaan... En suosittele, kaasalaiselta sentään tulee paketit kohtuu nopeasti ja jos ei ole tavaraa hyllyssä niin siitä sentään ilmoitetaan! :eek:

5.3.2009 21:53

itse oon ollu liikkeen asiakas aivan alusta pitäen ja asioin melkeimpä aina paikanpäällä. Muutaman kerran oon toki tilannu netinkin kautta ja ei ole ollut ongelmaa siinäkään, mitä ny joitakin osia jäänyt tulematta ku ollut varastosta loppu, mutta ei oo kyllä ikinä tilaukset myöhästelly. Mitä ny kaverilla kerran ku tilas derbiin penkinpäällistä niin tuli 5kk tilauksenteon jälkeen :D Hyvä ja halpa liikehän toi on mutta ei vaan oo enää niin laaja valikoimalta ku esim kaasalainen :|

6.4.2009 14:05

Onkohan kukaan tilannu tällaista http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=29974 settiä? Jos on, niin kertoisitko/kertoisitteko kokemuksia?

29.5.2009 15:24

juupa juu justiinsa joo ei ..ttu

Tulipa tuossa lähetettyy tilaus kolmisen viikkoo sitten scatterille, alussa näytti kyllä ihan hyvältä.. heti seuraavana päivänä tilaus vastaanotettu, ja sitä seuraavana tilaus käsittelyyn.. Siinä se sitten aikansa oli, kunnes päätin soittaa (vk päästä) kyselin että mikä mahtaa olla kun ei tilaus ole edistyny niin vastaus oli että joku osa uupuu, ei osannu sanoo että mikä osa (en tiedä miksi 8o )... Siitäpä taas parin päivän päästä uusiks soittelin ja kyselin niin sanovat että mittarinvaijerii ei oo varastossa, kuulema piti tulla silläviikolla sitä vaijeria sinne.. noooh eipä siinä.. ymmärsin tilanteen ja odotus jatkui.. noh, sitten taas viikon päästä soitin kun ei pakettia näkyny,kuulema ei vieläkään ollu tullu vaijeria.. jonka piti siis tulla jo viimeviikolla... sanoin siihen että lähettää ilman vaijeria ja sano että pistää paketin tulemaan samana päivänä, ja että tulis jo tähän perjantaille se paketti viimestään.. Noh tänään sitten tuossa äskön soittelin taas ja kyselin kun ei ollu näkyny ( tilauksen seurannassa vieläkin "tilaus käsittelyssä") siinäpä selittelin tilanteen ja sitten päädyttiin siihen samaan vanhaan tilanteeseen että eihän se sieltä ollut mihinkään tulossa :paha: :paha: .. sano että kysyy MAANANTAINA miksi paketti ei oo lähteny.. sanelin että alkaa olla vähä kiirette osille, jne kun on ootettu jo kolmisen viikkoa.. noo, lupas taas ensviikolle sen paketin.. jos ei ala näkymään niin saa jäädä tilaukset meitsin osalta siihen.. alkaa kärsivällisyys olla vähä lopussaan :x no toivotaan että se ensviikoks tulis.. vaan varmana en toista kertaa scatterilta tilaile.


en suosittele jos haluaa tavaraa ajoissa.. jos ootella haluaa nii mikäs siinä..

29.5.2009 15:27

Itellä on tullu 5 tilausta aina viikon sisään. Ja tilauksen tila jää aina siihen "käsitellään" eikä se siitä enää päivity, seuraavaksi onki paketti postissa.

29.5.2009 15:34

Itel on kans hyvii kokemuksia kyseisestä puljusta. aina on paketit tullu perille siin normaalis 3 päiväs :lol: