Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

23.8.2008 21:23

minä tilasin entiseen mökki hopperiin uuden kaasukahvan ja kaasu vaijerin ja hyvin tuli perille mutta kaasukahvassa ei ollut pääli kantta(nykyään tuoteselostuksessa lukee että ei sisällä kantta) ja kaasuvaijeri olikin kytkin vaijeri. no he sanoivat että lähetämme uuden vaijerin ja arvatkaapa oliko sekin vaijeri kytkinvaijeri? OLI TIETENKIN!! ja ottivat vielä siitä 6€ hinnan että lähettivät väärn tuotteen uudestaan..

13.11.2008 21:23

Tilasin tänään klo 18 maissa jarrukahvan scatterilta ja kysyin että ehtiikö huomisen postiin ja kyllä vastasivat,ehtiiköhän kahva mulle huomenna viimesessä postissa?

13.11.2008 21:35

Seus kirjoitti:Tilasin tänään klo 18 maissa jarrukahvan scatterilta ja kysyin että ehtiikö huomisen postiin ja kyllä vastasivat,ehtiiköhän kahva mulle huomenna viimesessä postissa?


Se ehtii huomenna postiin, eli ei tule sinulle huomenna. Kiikutetaan ensin lajitteluun en-nyt-muista-minne-kaupunkiin, josta se sitten kärrätään kotipaikkakuntasi postiin. Eli on luultavasti ylihuomenna postissa, hakulappu tulee kotiisi seuraavana päivänä paketin saavuttua postiin.

15.11.2008 1:00

Taas tuli väärää tavaraa. Laskutettiin oikeen kypärän hinta ja laskussa luki oikee kypärä, mut paketissa oli väärä kypärä. ;& Kolmatta kertaa väärin meni, että ei enää tarvi tilata.

15.11.2008 7:15

Mulla ainakin on palvelut pelannut. Ainakin tonnin edestä on tuolta tullut tavaraa ja aina on tullut kaikki. Paitsi yhen kerran jäi Mikro Sponsor Kitit tulematta kun olivat loppuneet. Puhelimeen ne ei kyllä vastaa kovin helposti, mutta sähköpostiin kyllä.

20.11.2008 20:22

Itsellänikin on huonoja kokemuksia Scatterilta, ikävä kyllä. Tämä on kuviteltu esimerkki, mutta vastaavia tapauksia on käynyt:
-----------------------
Tarvitsen karjikset -> Pistän polisportit ostoskoriin ja katselen samalla mitä muuta pitäisi hankkia. Nooh, jos vaikka pistäisi 2 tulppaa mukaan tilaukseen.
Odottelen 2-4 viikkoa, kunnes saan osista saapumisilmoituksen postista. Menen hakemaan ja postissa odottaa pieni paketti tulppineen. Mukana olevassa laskussa lukee ettei karjiksia ole varastossa.
-----------------------
Menetin aikaa ja postikuluja, eipä paljoa miellytä. Lisäksi usein tilaamani tavarat saattavat olla eri värisiä kuin mitä olen tilannut (esim. mustan sijasta sininen).

Annetaanpa ruusujakin vielä:
Yli 50% tilauksistani on tullut alle 2 viikossa ja sisältäneet tilaamani tavarat kuten pitääkin.

Outo tapaus?!
Menin ihan normaalisti (googlen kautta?) Mc-scatterin sivuille omalla tietokoneellani. Yllätyksekseni olin kirjautuneena jo valmiiksi sisään, tosin en omilla tunnuksillani. En voi millään muistaa kenen nimellä olin sisällä, mutta alkoi sivustojen tietoturva todellakin epäilyttämään!!

21.11.2008 0:42

Itsellä ei ole kys putiikin kanssa ollut mitään ongelmia.

Vuosien aikana tullut myös jollain n 1000e tilattua ja aina on tullut oikeaa tavaraa, ja lähes aina alle viikossa.

24.11.2008 17:48

eipä ole mullakaan pahaa sanottavaa. ja puhelimeen vastaavat kun jaksaa yrittää ;)

24.11.2008 20:42

pari kolme kertaa tilannut ja kaikki tilaukset tulleet n. viikossa :)

18.12.2008 20:29

4 kertaa oon tilannu ja kaikki on tullu ajois perille.

19.12.2008 17:04

Ensi vuonna MC Scatter muuttaa verkkokauppa ohjelmaansa "paremmaksi ja tehokkaamaksi" Eli ainakin tuo varastosaldo tulee sen jälkeen näkyviin. Näin kirjoittelivat tässä jokin päivä kun otin yhteyttä.. nopeasti vastasivat kyselyyn :)

20.12.2008 0:37

-MarkusH kirjoitti:Outo tapaus?!
Menin ihan normaalisti (googlen kautta?) Mc-scatterin sivuille omalla tietokoneellani. Yllätyksekseni olin kirjautuneena jo valmiiksi sisään, tosin en omilla tunnuksillani. En voi millään muistaa kenen nimellä olin sisällä, mutta alkoi sivustojen tietoturva todellakin epäilyttämään!!


tosta kannattaa ilmottaa tonne scatterille ihan suoraan, on nimittäin sen verran tärkeä juttu...

20.12.2008 13:07

olen tilannut 19kertaa ja kaikki osat ovat tulleet ainaki muistaakseni viikon sisään mielestäni hyvä kauppa ei mitään valittamista

12.2.2009 16:36

Mitäs luulette. laitoin tilauksen maanantaina menemään kerkeekö edes huomiseks?

12.2.2009 17:27

Ite en tilaa enää koskaan tuolta yhtikäs mitään, koska ensimmäinen ja viimeinen tilaus meni päin... Ekaks ooteltiin joku 3viikkoa ja noista viimeiset kaks viikkoa soitettiin joka päivä, eikä vastattu, s.postiin ei myöskään vastattu. Sitten viimein 3viikon odottelun jälkeen, vastattiin ja kysyttiin tilausnumeroa, no ei muistettu sitä koska oltiin ulkona. No sitten kävimme katsomassa tilausnumeron ja soitimme, ei vastattu :s . No sitten taas muutama viikko soiteltiin, parin viikon päästä taas sanottiin, että muutama osa puuttui. Sanottiin vain että lähettävät vain sen paketin sieltä jos osaavat ja sitten viikon päästä paketti postissa. Omalta osaltani voin sanoa, että tuo palvelu ei oikeen miellyttänyt.