Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

11.7.2008 0:11

ite tilasin taka hampin ja tiiviste sarjan tiistaina ja tänään oli postissa (vakio asiakas)

eipä oo ku kerran tarvinnu oottaa osia ja sillon ne kyllä ilmotti että tuotetta ei oo hyllyssä että ootatko vaikko pistetäänkö ilman pyttyä ja mä oottelin eikä siinä kauan aikaa menny että tuli pyytyn kans

11.7.2008 0:57

Tilasin takkia ni ne peräti soitti mulle, että haluunko varmasti tämän kokon. No olin ottamassa liian pientä, onneksi soittivat

11.7.2008 11:54

Pystyykö tuon Scatterin kautta tilamaana osia esim. Amerikasta? Jostain kuulin, että tämä ois mahdollista.

12.7.2008 23:50

tessumopomies kirjoitti:Pystyykö tuon Scatterin kautta tilamaana osia esim. Amerikasta? Jostain kuulin, että tämä ois mahdollista.

Mailaa/soita ja kysy.

17.7.2008 16:25

aivan itse olen tilannut pää asiassa baotianiin ja tässä vähän aikaa sitten kysyin olisiko heillä mäntää kyseiseen virityssylinteriin sanoivat etää katsovat onko sellaista saatavissa ja soittavat sitten takasin soittoa ei kuulunut 4pv ja soitin takasin sinne niin sanoivat vain että numero oli "mennyt" hukkaan ja yleensä on tilaukset kestäneet 2vk ja hinnat ovat riistoa :paha:

17.7.2008 17:48

tsacyour kirjoitti:
tessumopomies kirjoitti:Pystyykö tuon Scatterin kautta tilamaana osia esim. Amerikasta? Jostain kuulin, että tämä ois mahdollista.

Mailaa/soita ja kysy.

Joku tainnu joskus mailata sinne, tuloksetta. Soita suoraan, sillee saa kiinni vaikka siihen puhelimeen ei välttämättä vastata.

Itellä iha positiivinen kuva liikkeestä, soittaneet paristi takasi kun ei oo jotain tuotetta ollu. Varmasti tilaan jatkossakin osia jos ja kun tarviin :P

17.7.2008 18:20

_HAJU_ kirjoitti:hinnat ovat riistoa :paha:

nyt ei tiedä poika mistä puhuu... scatter on itseasiassa aika halpa paikka ku vrt. moniin muihin puljuihin.

18.7.2008 15:57

tsacyour kirjoitti:tilasin ledilipan ja takalokasuojan husseen tiistaina niin katotaa millo tulee.

Itte tilasin kanssa hussen cr:n penkinjatkeen muiden osien lisäksi,noh annoin olla ja sanoin,että laittakaa paketti tulemaan ja tilasin eri paikasta sen lipan kun tilaukseni oli muutenkin ollut jo 4 viikkoa tilauksen alla. Tilasin sen lipan sitte toisesta paikasta joka ostaa duellilta osat ja seuraavana päivänä oli jo lippa siellä liikkeessä.

Surkeeta palvelua puhelimessa

28.7.2008 15:57

Soitin ja kysyin variaattorin hihnan mittoja kun surkeassa verkkokaupassa ei näy niitä, vastaus oli en mä tiä, jos sua sellainen kiinostaa nii tilaa sieltä netin kautta.
Just sen mä halusinkin tietää.
Tilasin kuitenkin remmin, ja vaikka tekstit sano että sopisi niin eipä sovi, aivan liian lyhyt.
Nyt ei ketään saa puhelimella kiinni.

Olenpahan yleisesti suomessa vit****nut kaikkiin näihin skoba-osa liikkeisiin, että nyt ja jatkossa tilaan osani maailmalta suoraan. Pistin uuden remelin tilaukseen saksasta Louisilta. Ja oli muuten halvempikin mittoineen päivineen. Muutenkin valikoima ja nettikauppa on ihan toista tasoa näiden suomen näpräilypuljujen kanssa.

28.7.2008 16:46

Totta.
Saksa, puola, hollanti, itävalta, italia...
Kaikissa noissa ja lukuisissa muissa maissa on paljon parempia mp-liikkeitä ku Suomessa.
Kokeilkaa ihmeessä.Hinnatkin on Suomen tasoa alempana. EU:n sisällä ei mitään mielettömiä tullimaksuja tule, toisinkuin esmes amerikasta tilatessa.

29.7.2008 14:41

Ennen ei ollu juurikaan hyvää sanottavaa tosta puljusta mut pientä parantumista asiakaspalvelus oon ainakin ite huomannu - nimittäin jo 2 pakettia on tullu viikon sisällä tilaushetkestä (?!). :lol:

Joskus ennen toimitukses kesti 1,5 kk (ja paketis oli vielä vääriä osia). Enkat on edellee Euro Motor Centerin hallussa; 2,5kk ;)

Muista EU-maistahan saa kyllä osaa aikas paljo halvemmalla. Esim. Saksasta ja Hollannista.

8.8.2008 18:39

Taaskin palvelu oli hyvää kun tilasin rengasta ja sigman. Seuraavana päivänä tilauksesta soittivat että sisärengasta ja sigmaa ei oo mutta vahvistettu rengas ja paremman mallinen sigma löytyy samaan hintaan.

Hyvä puljuhan toi on, välillä vaan saattaa kestää kohtuuttoman kauan jos ei varastosta löydy tuotetta.

9.8.2008 1:22

Itse olin tyytyväinen tuohon verkkokauppaan. Tilasin ledilipan ja takalokarin torstaina ja maanantaina oli paketti postissa.

9.8.2008 1:41

joppeli kirjoitti:Soitin ja kysyin variaattorin hihnan mittoja kun surkeassa verkkokaupassa ei näy niitä, vastaus oli en mä tiä, jos sua sellainen kiinostaa nii tilaa sieltä netin kautta.
Just sen mä halusinkin tietää.
Tilasin kuitenkin remmin, ja vaikka tekstit sano että sopisi niin eipä sovi, aivan liian lyhyt.
Nyt ei ketään saa puhelimella kiinni.

Olenpahan yleisesti suomessa vit****nut kaikkiin näihin skoba-osa liikkeisiin, että nyt ja jatkossa tilaan osani maailmalta suoraan. Pistin uuden remelin tilaukseen saksasta Louisilta. Ja oli muuten halvempikin mittoineen päivineen. Muutenkin valikoima ja nettikauppa on ihan toista tasoa näiden suomen näpräilypuljujen kanssa.


Ostit 10" renkaille tarkotetun remmin joka on lyhempi kuin solikass jossa on 12" renkaat. (pitempi variaattori suurempien renkaiden takia) Mulla taas edelline omistaja oli ostanu tuon pidemmän remmin vaikka ittellä on skootteri 10" renkaat. ylimääräsenä seki ny tuol seinällä lojuu.

Ittellä ei oo ku hyviä kokemuksia kyseisestä liikkeestä. aina tullu 3 pv sisää paketit. joku 6 pakettia sieltä tilannu.

15.8.2008 21:02

Mites kauan teil on kestäny asiakaspalautukset? Ite lähetin takasin 2 viikkoo sitten, mitään ei oo kuulunu paketista. Eivät vastaa puhelimiin eikä sähköpostiin. :|