Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

29.3.2008 4:37

Tilasin Progripin 725:t niin sieltä tulee 790:t. No, mikäs siinä, onneks tällä kertaa näin päin että tulee jotain parempaa tilalle.

30.4.2008 22:15

Scatter suosituin linkkien mukaan (mitä hel...???) - yrittäkää nyt muutkin tajuta, että ei ne palvelujaan oo parantanu, vaikka joillekin ehkä vielä osat tulevatkin ajallaan ;)

5.5.2008 16:10

Kyllä on kertakaikkiaan surkea liike. Viikko sitten männän tilannu eikä näy. Ja kun yrittää soittaa niin ei vastata sitten millään. Yleensä tulee 2 päivässä kun tilaa...

5.5.2008 18:07

No eipä sitä kannata hermostua viikossa vielä, ite tilasin allrightilta visiirin pari kk sitten eikä oo näkyny.. :S tosin niitä ei ollut sillon niillä varastossa

4.7.2008 22:15

Ite kävin kyseisessä liikkeessä tänään sen toivossa että saisi pv:n osia (sivulla sanottiin ja oli kuvakin vielä,että kyseinen pv puretaan osiin) ja kun kysyin osia niin eivät suostuneet myymään.. En tiedä miksi :| Romua oli siellä sun täällä ja kaikki osat oli jossain heinikoissa.. Eipä ollut enää paljon muuta kuin jotain kevarin ja moottoripyörien raatoja ja nekin makasi heinikossa :( Loput oli sitten tuliteriä mopoja ja kiinanpojan vehkeitä

5.7.2008 14:05

Jumalauta et on paska liike :lol:
puol vuotta sitten tilasin derbiin punaset vanneteipit puhelinsoitolla.
Hoho, mopo on myyty kuukausia sitten ja teippejä ei näy! :lol:

5.7.2008 18:44

öräwä kirjoitti:Jumalauta et on paska liike :lol:
puol vuotta sitten tilasin derbiin punaset vanneteipit puhelinsoitolla.
Hoho, mopo on myyty kuukausia sitten ja teippejä ei näy! :lol:



Itse olen tilannut kolmesti ja tavarat on aina tullut 5 päivän sisällä.

6.7.2008 4:11

SnaG kirjoitti:
öräwä kirjoitti:Jumalauta et on paska liike :lol:
puol vuotta sitten tilasin derbiin punaset vanneteipit puhelinsoitolla.
Hoho, mopo on myyty kuukausia sitten ja teippejä ei näy! :lol:



Itse olen tilannut kolmesti ja tavarat on aina tullut 5 päivän sisällä.


täällä tilailtu yli tonnilla kamaa scatterilta ja joka ikinen tavara on tullut 3-5 pv:n sisällä, täältä pojot ainakin kotiin.

8.7.2008 17:53

Itte tässä kolmatta viikkoo osia odottaneena voin sanoa,että vähän alkaa pitkästyttää mutta scatterin syyksi sitä en pistä kun kuulemma piti aika monet osista tilata kun ne oli päässy loppumaan ja sen takia tässä on nyt kestäny sitte mut kaippa ne osaset piakkoin tulee. Soitin osista viime viikolla ja toisessa päässä vastas ihan heti ekalla yrittämällä henkilö puhelimeen ja lupasi ottaa selvän miks paketti ei oo vielä postissa ja seuraavana päivänä sama henkilö soitti ja sanoi tuon,että kateosat on tilauksessa vielä ja niitä odotteleevat.
Joten se turha liikkeen dissaaminen on turhaa kun ne hommansa hoitaa kuiteskin niin kuin pitää. Toisinaan se on vaan tavaran valmistajista kiinni,että tavara ei oo postissa ajallaan.

8.7.2008 18:57

Soitin sinne liikkeeseen vttuillakseen niistä teipeistä.
Sanoin, että perun tilauksen nyt kun mopokin on myyty..
Joku sälli alkoi huutaa "don vito" tyylisellä äänellä, että tavara lähetetään heti kun se saapuu maahantuojalta. Joo kts mo :s

9.7.2008 22:14

öräwä kirjoitti:Soitin sinne liikkeeseen vttuillakseen niistä teipeistä.
Sanoin, että perun tilauksen nyt kun mopokin on myyty..
Joku sälli alkoi huutaa "don vito" tyylisellä äänellä, että tavara lähetetään heti kun se saapuu maahantuojalta. Joo kts mo :s

Juu tyypillist haistatteluu sielt :paha: soitat ja sanot et jos te lähetätte mä en maksa.

10.7.2008 20:02

Saakohan kyseisessä liikkeessä tasapainotettua rengasta? :D

10.7.2008 22:13

Ale- kirjoitti:Saakohan kyseisessä liikkeessä tasapainotettua rengasta? :D

Ei taida pojilla olla värkkejä siihen, en varmaksi sano, mutta näin epäilen.
Itse en ainakaan semmosia vehkeitä vuosi sitten sielä käydessäni nähnyt.

10.7.2008 23:00

Ite tilasin jonku ledilipan joskus mopoon kesti joku 2viikkoo... ei siin sit mitää. Kaveri tilas sielt vähä enemmä osii ni puuttu varmaa puolet :seko:

10.7.2008 23:50

tilasin ledilipan ja takalokasuojan husseen tiistaina niin katotaa millo tulee.