Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

27.2.2008 21:05

tilasin viime syksynä valomaskin jota ei ole vielä tullut :S ja tuskin sieltä enää tuleekaan, en kyllä hakisi edes postista jos vaivaisen 6kk odottelun jälkeen saapuisi :P
ja se mopo johon maski olisi tullut onkin jo myyty

1.3.2008 11:18

Eipä ole palveluun/nettisivuihin toivomiani muutosta (mm. varastotilanteen näkyvyys), vaikka ehdotuksen olen lähettänyt (kts. etusivu)...

Ei taida toi MC Scatter oikein arvostaa asiakkaitaan, kun ei halu palveluaankaan kehittää, vaikka monet niin toivoisivatkin :D

1.3.2008 14:41

Kyllähän toi tilaushomma ihan kivasti pelaa noilla. Mutta soitin viimesunnunaina niille, että oisko näsäriin purkuosina sylinteriä. No, sanoivat että laitan pojat tosta purkamaan tuon nassen että soittele huomenna vielä niin katotaan sen kunto ja hinta.

Soitin niin sanoivat että ei ole purettu ja ainakin viikko menee enneku ehditään purkaa....

1.3.2008 20:37

Hyvä kauppaha tuo on, osat on kyllä ajallaan perillä.

1.3.2008 20:52

Ite oon tilannu paikasta reilu 500 eurola eikä ikään ole ollu minkäänlaista ongelmaa. Hyvä liike.

1.3.2008 21:41

Anti-hero kirjoitti:Viikonloppuna laitoin 300¤ tilauksen ja maanantaina soittivat mulle ja pahoittelivat yhden osan puuttumista mutta ensi viikolla senkin pitäisi tulla ja sitten paketti postiin.


Noh menihän siinä kuukaus, sitten soittivat että nyt on eturengaskin tullu ja paketin voi laittaa postiin. Pahoittelivät viivästystä.

1.3.2008 23:25

minulla ei ole kuin hyvää sanomistä kyseisestä liikkeestä aina on tullu kaikki ja n:1 viikon sisällä ja jos ei oo jotaki niin aina ovat soittaneet

2.3.2008 3:28

Juu kerran tilannut ja viimoiseksi kerraksi jääkin. Tilasin tangon ja muutaman muun härpäkkeen.. no seuraavana päivänä tuli maili että tilaustasi käsitellään jne.. sitten kaksiviikkoa mennyt eikä mitään. soitin ja siellä vastattiin että paketti on postissa. mutta tavaraa ei alkanut näkymään, joten soitin uudelleen ja vastaus oli ettei paketti ole lähtenyt. Aikaa kulunut siis kolme viikkoa. Laitoin sitte valitus kirjelmän vetämään. niin johan sieltä soitettiin että tangon kiinnikkeitä ei ole titaanin värisinä ja he voivat myydä toisen väriset ja vielä halvemmalla, joten vastasin että mikäs siinä. Paketti tuli 3 päivän päästä :D asiallinen yritys.... Ja paskat ;)

26.3.2008 22:07

tilasin scatterilta ajokengät ja hanskat 3päivää niin oli paketti postissa

26.3.2008 22:09

Tilasin tuos pari viikkoa sitten bikeliftin etu&takahuoltopukit. Tilasin maanantai iltana, keskiviikko aamuna oli matkahuollossa.
Hyvinhä tuo liike pelittää.

27.3.2008 0:17

Missähän mun ixs six days ajohousut viipynee ? :S
1kk "olleet matkalla".

27.3.2008 16:19

öräwä kirjoitti:Missähän mun ixs six days ajohousut viipynee ? :S
1kk "olleet matkalla".

Kannattaa soittaa sinne ja kysyä, jos ei heti vastaa ni vaik 5 min päästä uudestaan soitat.

27.3.2008 17:23

Aika paskaa sakkii kaveri tilas fättiksen nii oli suuttunu kun soitti uudestaan ja peru tilauksen kun ei näkynyt :)

28.3.2008 22:51

Kyllä oli ny iha vika kerta ku kyseisestä liikkeestä tilaan yhtään mitään. Tilannu nyt vissii 5 kertaa ja 4/5 paketin tulo on kestänyt vähintään kolmatta viikkoa. Kerran lähemmäs 2 kuukautta.
Nyt tilasin Titaanin värisen tokipron halppis stongan muitten osien mukana ja sain hopeisen. Noh, soittelin sitten sinne ja sen lähetin takaisin saadakseni sen värisen minkä tilasinkin. Siinä sitten pari viikkoa oottelin pakettia ja paketin avattua jälleen uusi yllätys. Lähettivät sitten kultasen. Rupee olee pikkuhiljaa mitta täynnä ku ei oo juuri ku huonoja kokemuksia liikkeestä.. palvelun tasokaan ei ehkä kaikista parasta ole ollut, joten kyllä mun rahat taitaa mennä muille firmoille tästä lähtien..

29.3.2008 1:16

Jep ei mulkaa ikinä oo ollu mitään negatiivisii kokemuksii paitti kerran kimppatilaukses jäi SuperSportin ohjauslaakerit tulematta...