Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

30.10.2007 20:28

Ite oon n. 5-10 kertaa tilannut scatterilta, muutaman kerran on paketti jäänyt tulematta. Asiallista palvelua kylläkin, kerran tilasin ketjurataspaketin (ns. irtotuotteista) niin seuraavana päivänä sain puhelinsoiton jossa ilmottivat että tilaamani ketjut olis liian lyhyet tilaamilleni rattaille. Noh, tilasin sit muutaman lenkin pidemmät ja nippanappa sopivat. :)
Kerran myös soittivat ja ilmottivat että tilaus myöhästyy, koska joutuvat tilaamaan kampiakselin Ruotsista.. Kumma juttu ettei sit ilmota jos jättävät paketin kokonaan lähettämättä. :P

Kokonaisuudessaan hyvä paikka, oikeastaan ainoa mistä osia tilaan. Edulliset hinnat, sivujen selkeys ja hyvä osien saatavuus plussaa.

30.10.2007 22:15

Itse on tuolta tullu tilattua n. 15 kertaa osia ainakin ja joka kerta on lappu postilaatikkoon kolahtanu 3 päivän tuntumassa, mikäli eivät ole ruuhka ajat olleet kyseessä, itselle jäänyt mieleen todella hyvänä paikkana jota tulen käyttämään tulevaisuudessakin.

30.10.2007 23:04

Tilasin itse 11vkoa sitten sieltä peilin eikä ole vieläkään tullut, gg fucking scatter, jos tilaus saapuisi en noutaisi sitä

31.10.2007 17:28

Ihqbeibe kirjoitti:Tilasin itse 11vkoa sitten sieltä peilin eikä ole vieläkään tullut, gg fucking scatter, jos tilaus saapuisi en noutaisi sitä
Tuliko edes varmistettua että tilaus meni perille?

31.10.2007 17:31

Kokemuksien perusteella melko heikok kauppa. Yritin sieltä jotain tilata niin kuukauden päästä soittivat että puolet osista puuttuu. No säästyivätpä lähettämiseltä.

1.11.2007 18:23

Tilasin tossa ohjaustangon Scatterilta. Sit soittivat muutaman päivää tilauksen jälkeen, että just ne tangot ovat loppu ja tarjos muita tankoja tilalle. Sanoin vaan että ei sillä niin kiire on eli haluan sen, jonka olin tilannutkin ja se sit tulikin perille... Meni 3 päivää siitä puhelusta niin oli paketti postissa :) Eli ihan hyvää palvelua.

1.11.2007 18:29

Ite tilaillu sielt noin 5 kertaa eikä mitään moittimista !

1.11.2007 18:35

Tilailin sieltä joskus kesällä roinaa -88 KX:ään. Kuukauden päästä aloin soittelemaan että mikä on kun ei pakettia kuulu. Pari viikkoa sain soitella ennenkuin suostuivat vastaamaan ja sitten ilmoitettiin että osa osista puuttuu että niitä joutuu vielä odottamaan. No paketti saapui muistaakseni seuraavan kuukauden aikana ja yllättäen; kytkinlevyt olivat väärät! Jälleen sai soitella viikon verran että vastattiin. Ehdottivat että pistän asiakaspalautuksena ne takaisin ja lähettävät oikeat tilalle mutta katoin järkevämmäks vaan hommata niille levyille sopivan kruunun ja semmonen löytykin purkuosista.

Vaikka onki ymmärrettävää et noin vanhaan vehkeeseen voi osien saanti hieman kestää niin voisivat edes ilmottaa siitä. Varsinkaan kun puhelimeen ei edes vastata niin olen kyllä vastedes yrittänyt kiertää liikkeen mahdollisimman kaukaa.

1.11.2007 18:42

itte tilana jtn. 4 kerraa, aina tulla nopeesti/oikeet, yleensä 3-5pv tilauksesta nii tulee saapumisilmoitus kotia..

1.11.2007 21:20

Olen tilannut ainaki 5 kertaa tuolta ja on tullut aina 3-4 päivän sisällä ja aina on ollut oikeat tavarat.

1.11.2007 21:25

Joo, tullut 3 kertaa tilattua ja ei mitään ongelmia.

27.11.2007 15:06

Onko kukaan tilannut mitään Scatterilta lähiaikoina?

Jos on, kertokaa, onko palvelu parantunut, tulevatko lähetykset ajoissa yms.

Jos palvelu on parantunut, voisi harkita Scatterilta tilaamista ehkä ens vuoden puolella - siihen asti ainakin ajattelin boikotoida sitä :)

27.11.2007 15:54

Samsa90 kirjoitti:Onko kukaan tilannut mitään Scatterilta lähiaikoina?

Jos on, kertokaa, onko palvelu parantunut, tulevatko lähetykset ajoissa yms.

Jos palvelu on parantunut, voisi harkita Scatterilta tilaamista ehkä ens vuoden puolella - siihen asti ainakin ajattelin boikotoida sitä :)


Tilasin just 1kk sit pari osaa... ja kyl ne osat sinne postii tuli siin 3-4 päivässä. Ei mul ainakaa mitää moittimist mut en kyl oo ku kerra sielt tilannu

27.11.2007 15:57

Tuli mullekin suhteellisen ripeästi, mutta nyt mietityttää toi palautus. Oli tossa pari osaa, mitä en tarvitsekaan ja sitten luin sivuilta että pitäisi soittaa myyjälle ennen palautusta. Ei vastaa kukaan. Ajattelin lähettää osat silti sinne ja laittaa lapun mukaan missä selitetty tilanne, osoitteet ja tilinumerot mukana. En löytänyt tähän hätään sitä scatterin kuittia, mutta olis tossa postin kuitti millä pystyn todistamaan tarkan kellonajan, koska tuote on vastaanotettu. Ei pitäisi olla mitään sanomista, jos laitan sen mukaan?

Vai mitä veikkaatte kuuluuko rahoja jos laitan ton vaan postiin? ;)

27.11.2007 16:49

ite oon 3 kertaa tuolta tilannu kesän aikana ja aina on ollut jtn pientä häikkää. ekan paketin tulo kesti n.1.5viikkoa, ei toi vielä pitkäkään aika, mut änkkä puuttu tilauksesta.

tilaus 2. tilasin isomman kasan osia ja aattelin et sen tulossa voi mennä joku pari viikkoa, no siin parin viikon päästä ne soitti ja sano et cdi-puola puuttu ja oli loppunu maahantuojalta ja kysy et ootanko sen tulemist (1-2kk) vai laitetaanko muut osat tuleen. no sovimme sitten puhelimitse, että lähettävät kyseiset tavarat mitä oli ja vähän sälää mukaan. ei menny ku 3-4pv niin paketti tuli, sisältäen tosin väärän maskin. soittelin siinä 1-2h koko ajan sinne ja sit pääsin läpi ja ilmotin asiani. palautus pakettina olis kuulemma hoitunu ilman lisäkuluja, mutta myin kaverille ku jäi 5e voitolle :D

tilaus.3 tilasin taas isomman läjän osia ja mietin et kauankohan kestää ja mitähän paketti sisältää. No paketti tuli odotettua aiksemmin reilussa viikossa ja sisälsi kaikki osat;kerrankin.

kyllä sieltä uskaltaa tilata, jos on valmis odottelemaan ja vaihtamaan vääriä osia tai soittelemaan sinne et missä paketti viipyy, mutta kyllä tästäki liikkeestä saa hyvää palvelua.