Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

6.10.2007 16:18

Si ku joskus jotain osaa tuun tarviin niin eiköhän ne mc scatterilta tuu ostettua, kun meillä on mettää siinä 200m päässä (saman tien varrella) ni tulee käytyä sielä aika usein
Ja se omistaja on kai mulle jotain sukuaki

6.10.2007 16:22

Kun kerta kaikki haukkuvat kyseistä puljua niin minä sitten puolestani kehun. annan heille täyden tunnustuksen siitä että asiakkaasta todella välitetään silloin kun luurin päästä ne saa kiinni.

Koko maasta oli mukamas kawasaki ar:n rris valven ohjainlevy loppu, no kummasti mc scatter toimitti sen minulle ;) itse käytän aina kyseistä puljua kun jotain tilaan, yleensä olen tehnyt tilaukseni sähköpostilla, en koskaan nettikaupan tilauslomakkeella.

6.10.2007 22:53

Tulipa tässä mieleen että väärällä puolella tämä. siirto yleiseen piikkikeskusteluun.

7.10.2007 11:03

_nikko kirjoitti:Ne tyypit on siellä aivan hiton kiireisiä, siksi ne ei meinaa vastata puhelimeen. Sitkeällä soitolla niistä kyllä joku vastaa.


Sama se on jokaisessa liikeessä jossa vähänkään käy asiakkaita: Paikanpäällä olevat asiakkaat ovat etusijalla. Itse en ole koskaan saanut vastaamaan mistään liikkeestä johon olen soittanut. Kärsivällisyyttä.

7.10.2007 13:16

minäkin voisin kyllä kehua vain liikettä, usean vuoden olen sieltä tilaillut tavaraa, ja ovat tulleet perille, joskin toki joskus, ehkä on viikon saattanut mennä pitkäksi toimitus aika. Pääasiassa on hyvä maku liikkeestä jäänyt, varsinkin kun siellä on hyvät osavalikoimat vähän vanhempiinkin vehkeisiin ;)

9.10.2007 19:36

Noh, mulla on kyseisestä liikkeestä hyviä että huonoja kokemuksia, tuntuu vaan että se liike menee kokoajan huonompaan suuntaan, ennen tuli tavarat viikonsisällä, nyt saa joskus odottaa kuukaudenkin. Kesällä tilasin tuon Pro taperin Fatbarin ja odotin sitä 4 viikkoa, kuinka ollakaan, ne lähettivät normi 22mm protaperin, fatbarin hinnalla. No sain sen vaihettua fatbariin ilman mitään lisäkuluja että siinä mielessä hyvää toimintaa, sit on kaiken näkösiä pienempiä kommelluksia scatterin kanssa, mutta nekin on selvinneet ja iha ok liike tuo tuntus olevan.

9.10.2007 22:48

joskus kesti vaa pari hassuu päivää, mut nyttenki odottanu pakettii si 2kk eikä mitään kuulu :(

10.10.2007 7:24

06 syksynä kun tilasin kaverin kanssa kipassa niin tuli osa suht koht nopeeta (1vk.) Mutta oli vähän vääriä osia, kun tilattii rattaat+ketjut molemmat nii kavelilla oli väärä takaratas ja mulla väärä eturatas. Mutta kaveri palautti omansa ja sai rahat takas, ite en jaksanu palauttaa ratasta kun se kuitenkin sopi pv:seen.

Nyt taas kun kesällä tilattii, osien tulossa meni ~kuukausi, osat oli kylläkin tällä kertaa oikeita.

10.10.2007 13:51

2 kertaa olen kyseistä liikkeestä tilannut ja molemmilla kerroilla 2 päivän päästä tullut postilaatikkoon lappu saapuneesta paketista.

10.10.2007 14:03

Nyt on ollu reilu kuukausi tilauksesta. Mikä lie kestää.

10.10.2007 15:22

M* kirjoitti:Nyt on ollu reilu kuukausi tilauksesta. Mikä lie kestää.


mulla kans pari viikkoo..ja ois osienkaa vähä kiire, mutku ei nii ei...kai ne sieltä kuukaudenpäästä tulee ku on menny jo hermot ja ostanu jostai muualta..

10.10.2007 17:16

elite kirjoitti:
M* kirjoitti:Nyt on ollu reilu kuukausi tilauksesta. Mikä lie kestää.


mulla kans pari viikkoo..ja ois osienkaa vähä kiire, mutku ei nii ei...kai ne sieltä kuukaudenpäästä tulee ku on menny jo hermot ja ostanu jostai muualta..
Mulla nyt ei hirvee kiire osien kanssa ole, mutta oishan se kiva jos ne tulis. Saattaa olla jälkitoimituskin. Ihme kyllä kun eivät vastaile edes sähköpostiin, vaikka voisihan sitä itsekin soittaa ja kysellä tilauksesta. Ennen on kyllä tullut aina toivottuun aikaan osat. Onko muut tilannu tuolta jarruletkuja?

14.10.2007 15:28

Itse olen tilannut liikkeestä 4-5 kertaa ja osat ovat aina tulleet muutamassa päivässä. Tasan viikko sitten tilailin viimeksi ja osat olivat keskiviikkona postissa. Elikkäs erittäin positiivinen kuva on liikkeestä ja tilaan tulevaisuudessakin sieltä :)

30.10.2007 20:10

Onko muut tilannut viime aikoina Scatterista ja miten on osat tullut perille?

Itellä edelleen MC Scatter-boikotti menossa, enkä toistaseks aio tilata sieltä mitään, kun on ollut niin huono palvelu...

30.10.2007 20:22

Samsa90 kirjoitti:Itellä edelleen MC Scatter-boikotti menossa, enkä toistaseks aio tilata sieltä mitään, kun on ollut niin huono palvelu...
Yhdyn samaan...