Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

23.9.2007 20:00

Minulla kanssa ensimmäinen tilaus tuli siinä kahden viikon sisään mutta toinen tilaus on nyt kestänyt 4kk eikä ole näkynyt vieläkään. Ja päätimpä vielä kerran yrittää, tilasin ja olen odotellu tässä kaksi viikkoa, tulee mietiskeltyä että tuleekohan nekään osat sieltä perille asti. ;) Mymälässä voisin käydä mutta kun tuota matkaan on tommonen 400km nii ei kehtais paria osaa hakee.

23.9.2007 20:34

Joku vuos pari sitten ku tilasin sieltä ekan kerran ni osat tuli siinä kolmen päivän päästä. Nyttemmin melkeimpä viikko meneee ku saavat paketin postiin :D
Tietysti siitäkin voi olla kiinni, että niillä ei oo osia varastossa...

Pari kuukautta sitten tilasin sieltä Näsäriin Ketju/rataspaketin. Kuukauden odottelin ja sitte soittivat että ei oo maahantuojalta saatu rattaita ja että osat tulee ensviikolla. Kyllähän ne osat lopulta tuli, mut sai niitä kyllä ootellakkin :D
Viimeksi muokannut kallee päivämäärä 23.9.2007 23:17, muokattu yhteensä 3 kertaa

23.9.2007 20:46

Itse olen useamman kerran kyseisestä firmasta tuotteita tilannut ja joka kerta perille tullut ajallaan, paitsi viimeisin tilaus, jonka viivästyminen kylläkin oli postista kiinni. Voisiko viivästymiset johtua Postin vaihtumisesta Itellaksi? Täälläpäin on ainakin postin toiminta muuttunut rajusti viimeaikoina.

Asiakaspalvelukin on pelannut, vaatihan se aina pari yhteydenottoyritystä, mutta kyllä ne lopulta vastaavat. Kaverille jopa soittivat että hänen tilaamansa tuote oli loppunut, mutta heillä on yksi palautus jonka he voisivat lähettää sen sijaan, tietenkin halvemmalla.

23.9.2007 20:47

Itse tilasin: uudet kahvat, karjikset ja etuloksun. Tulivat muutamassa viikossa. Lähettivät vahingossa 2 oikeanpuolesta karjista. (Karjis= käsisuoja) Soitin kauppaan (ainakin ensin yli 30 soittoyritystä.)

Lähetin karjikset soittojen saattelemana kauppaan takaisin, ilman kuittia, koska kuitti meni hukkaan. Ei tarvinnut maksaa mitään. Laitoin pakettiin lapun, että mitä oli tapahtunut jne. N. viikossa tuli paketti, jossa tuli karjikset, vasen ja oikea. ^^ Vaikka on hidasta, niin silti lopulta jäi ihan siedettävän hyvä maku suuhun.

24.9.2007 20:46

Tänään mulle soitettiin liikkeestä ja sanottiin, et oon tilannu NSR ketjurataspaketin ja että vieläkö haluan tilata sen. :D

Niillä oli kuulemma jossain osissa toimittamisvaikeuksia, mikä on sinänsä ymmärrettävää, mutta se, että ne mainitsee siitä 2kk ensimmäisen tilauksen tekemisestä on jo vähän liikaa ;)

25.9.2007 15:59

Ite kun tuolta noin +100e tilauksen tilasin nii vähän alle viikossa tuli. Eli ihan ajallaa. Ongelmana onkin vain se, että sattuivatpa laittamaan oikkarissa olevan akun, toisinsanottuna paskan myivät.
Noin 2kk sitte laitoin muutaman spostiviestin, mutta eipä mitään ole kuulunut..

Kaveri kun sattuipa tuolta tilaamaan niin ensimmäisen viikon aikana ei kuulunut osista mittään. Toisella viikolla alko soittelu, että missä osat viipyvät. Alkuviikosta ei ilmoitettu mitään, että osia ei olisi varastossa. Loppuviikosta sanottiin että peilejä ei oo varastossa.. Siinä sitten kesti sen reilu 3viikkoa.

Ite saanu semmosen kuvan, että tuskimpa tuolta kannattaa tilata mitään ennenkö osaavat edes spostiviesteihin vastata. Sääli sinäänsä, kun asiakkaita kyllä löytyisi. Voisivat muutaman uuden myyjän palkata tai jotakin.

25.9.2007 17:19

Joo samaa olen kokenut. Tilasin ainakin pari viikkoa sitten Fatbar:in tangon ja kiinnikkee eikä tullut ajallaan mitä sanotaan netissä. Tuli eilen vasta. Ja joskus kun tilasin, sieltä tuli vain puolet osista eikä ilmoitettu että osia on varastossa. Sitten soiteltii että miksi muita osia ei tule mutta vastausta ei tullut. Muutamien soittojen jälkeen vastattiin ja vasta sitten sanoivat että hyllyssä ei ollut muita. Aika huono on tuo niiden toimitus ja yhteydenpito. Tarvikkeita löytyy kyllä joka lähtöön ja kuten sanoitte että asiakkaita löytyisi :D

29.9.2007 19:15

Joo ei oo kovin luotettava tuo niitten touhu. Itte oon pari kertaa sieltä tilannu tavaraa, enää en niin tee. Ensimmäisellä tilauskerralla oli hyvää ja huonoa. Hyvää oli se, että ne soitti ja kysy, että ootko nyt varmasti tilannut oikeeta tavaraa (5 nastarengasta alkukesällä :)) Huonoa se, että kesti reilu 3 viikkoa ennenkuin paketti tuli perille. Muillakin kerroilla paketeilla kesti ~2,5 viikkoa tulla perille.

30.9.2007 10:59

Lähetin liikkeeseen kehitysehdotuksen (kts. ensimmäinen viesti), joten pian nähdään, muuttuuko heidän palvelunsa parempaan suuntaan, jota toivon todella.

30.9.2007 11:03

Kai pistit samalla linkin motot.netin sivuille tänne topiccii ni saa siitä jo vinkkii et mitä kandeis alkaa parantaa ? :P

30.9.2007 11:08

Oswald kirjoitti:Kai pistit samalla linkin motot.netin sivuille tänne topiccii ni saa siitä jo vinkkii et mitä kandeis alkaa parantaa ? :P


Juu, sen tein aikoja sitten samassa viestissä, missä tiedustelin sähköpostitse tuotteeni saapumisesta ;)

30.9.2007 13:47

Kunhan ne vielä viitsis vaivautuu kattoo tänne ni varmaa ottais opikseen ;) tai sitten ei..

30.9.2007 13:52

Yleisesti: Eivät kerkeä vastailemaan sähköposteihin, koska niitä tulee oletettavasti aivan perkeleesti. Soittakaa sinne, ja soittakaa aamupäivällä niin siellä vastataan, iltapäivällä vaikeampaa saada kiinni. Puhelimessa ne asiat selviää aika helposti ja asiallisia ne kaverit on kun vaan selvittää puhelimessa tilanteen.

6.10.2007 15:27

Tietääköhän joku minkä kokosia nää adapterit on? 10mm->8mm?

http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=8682
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=8681

6.10.2007 15:34

Hiitti kirjoitti:Tietääköhän joku minkä kokosia nää adapterit on? 10mm->8mm?

http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=8682
http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=8681


Ei mitään tietoa, koita soittaa MC Scatterille joskus aamulla ja kysyä, silloin saattavat ehkä vastatakin puheluihin. Sen verran voin sanoa, että sähköpostilla ei ainakaan kannata mitään kysyä (kokemusta on)...

P.S. Jos niitten puhelimet on kiinni, ne todennäköisesti soittaa sulle parin viikon päästä takas :)