Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

27.11.2007 17:11

Joo.. en muista et oonko nyt 3-4 kertaa tilannu mc-scatterilta mut kaikki lähetykset on sentää tullu perille ja siel on ollu just se mitä on tilattu. Tokalla kerralla meni 3 viikkoo ennen ku ne osat tuli, muuten on tullu melko nopeesti.

E: Kerran, tuli Mitrocin katurenkaan sijasta Duron nappularengas. Nooh... en valita, Duro sattuu olemaan kalliimpi :D
Viimeksi muokannut Paakels päivämäärä 6.12.2007 21:51, muokattu yhteensä 1 kerran

27.11.2007 22:05

Täytyy sanoo että ainaki mun kohalla ollu tosi hyvää palvelua, osat tullu viikossa tai alle, ja aina kaikki osat mitä pitikin.

27.11.2007 22:30

tilasin 1kk sit peilit ja adapterit. Ei ole näkynyt ja varmistettu että tilaus mennyt perille asti. En tiedä miksi ei tule?

27.11.2007 23:05

Ite oon tilannu vissii ny 3-4 kertaa ja aina tullu osat aika nopeesti, paitti kerra joutu venaa jonku kuukauden.

rrracing kirjoitti:tilasin 1kk sit peilit ja adapterit. Ei ole näkynyt ja varmistettu että tilaus mennyt perille asti. En tiedä miksi ei tule?


Soita, lähetä s-postia, odota :wink:

29.11.2007 17:22

Oon tilannu kolmekertaa ja kerran ei ole pakettia näkynyt.

29.11.2007 18:48

das laiska kirjoitti:Soita, lähetä s-postia, odota :wink:

Maileihin ne kaikkein vähiten vastaa, puhelimella on mahdoton saada kiinni iltapäivisin...

29.11.2007 19:45

Mulla on aina tullut kaikki mitä on pitänytkin ja maileihin sekä puheluihin vastattu joka kerta

4.12.2007 17:28

Obie kirjoitti:Tuli mullekin suhteellisen ripeästi, mutta nyt mietityttää toi palautus. Oli tossa pari osaa, mitä en tarvitsekaan ja sitten luin sivuilta että pitäisi soittaa myyjälle ennen palautusta. Ei vastaa kukaan. Ajattelin lähettää osat silti sinne ja laittaa lapun mukaan missä selitetty tilanne, osoitteet ja tilinumerot mukana. En löytänyt tähän hätään sitä scatterin kuittia, mutta olis tossa postin kuitti millä pystyn todistamaan tarkan kellonajan, koska tuote on vastaanotettu. Ei pitäisi olla mitään sanomista, jos laitan sen mukaan?

Vai mitä veikkaatte kuuluuko rahoja jos laitan ton vaan postiin? ;)


Huh tuli rahat ja vieläpä aika nopeesti. Propsit siitä, mutta muuten arveluttava liike kyllä. Eikö ne nyt pysty edes yhtä myyjää hommaamaan että sais ton homman toimimaan.

5.12.2007 16:10

Oma skootterini oli siellä 10kk korjauksessa eikä toiminut sen jälkeenkään.Se on kyllä sitten viimenen kerta kun vien mitään tohon firmaan.

9.12.2007 20:40

Oisko jouluruuhkaa nytte?
tilasin motocross ajovarusteita 3viikkoa sitten eikä ole mitään kuulunut.
mailasin mutta ei vastausta,
ovatko muut tilanneet tässä joulun alla?
Ja onko muille tullut nopeasti?

10.12.2007 14:56

jukkapappa kirjoitti:Ja onko muille tullut nopeasti?
Yleensä mulle on tullu nopeesti tilaukset,mutta syksyllä tilasin osia Pv:seen mutta 5viikon odottelun jälkeen ei ole mitään kuulunut,yhteyttäkin olen liikkeeseen ottanut...

18.12.2007 14:50

Mulle tilaus tuli alle viikossa ja kaikkiin maileihin ja puheluihin on vastattu, mutta nyt ,kun olen lukenut tätä topicia ni en tiiä uskaltaako tuolta enää mitään tilata.

18.12.2007 15:08

monkey1999 kirjoitti:Mulle tilaus tuli alle viikossa ja kaikkiin maileihin ja puheluihin on vastattu, mutta nyt ,kun olen lukenut tätä topicia ni en tiiä uskaltaako tuolta enää mitään tilata.


Uskaltaa,turhaa vinkumista...

18.12.2007 15:15

Pari viikkoo sitte tuli ainaki paketti kolmessa päivässä, et uskaltaa.

12.1.2008 18:53

yhdyn tohon s-moton kommenttiin, ittelläni tullu 2-4 pv sisällä tilauksesta ja yht tilauksia on sinne 789e kun katselin tuota omia tietoja siellä elikkä muutama paketti tilattu.