Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

23.8.2007 17:37

Ekat mutkat tällä uudella cebarilla pikkusen jännitti ku muisti että viimekerralla mentiin pitkäksi... Ja jokainen voi käydä katsomassa kuvia galleriasta kuinka siinä kävi... Mut ei nyt mikää muu oo pelottanu...

23.8.2007 20:36

juu. kuivalla ne renkaat pitää kyllä tarpeeks hyvin. hyvin uskaltaa kallistaa mutkissa jne. mutta sen oon oppinu et sateessa pitää olla niin helvetin varovaine :D

23.8.2007 22:37

Kyllä sitä välillä, että koska toi paska 2 tahti leviää ym :DDD

23.8.2007 22:47

Don Jay kirjoitti:Ekat mutkat tällä uudella cebarilla pikkusen jännitti ku muisti että viimekerralla mentiin pitkäksi... Ja jokainen voi käydä katsomassa kuvia galleriasta kuinka siinä kävi... Mut ei nyt mikää muu oo pelottanu...

Hyvältä näyttää!! harva on tommoseen piikki ceparii tehny stunttitankkia ymm...

24.8.2007 14:25

Ei varmasti minuakaan pelottais mikään jos osaisin ajaa.

24.8.2007 16:10

Pakko myöntää että keväällä vähä pelotti ajella aprilial, ku se tuppas lämpöleikkailee...

Kerrankii olin just hakenu pyörän korjaamolt, innostuin sit kiihyttää kaverin ohi 50km/h alueel ja vauhtii oli joku 90km/h nii just ku olin alkaas kallistaa kurvii takarengas vetäs vähä jumii... Sit taiteiltii siin ettei päätyny jauhelihaks paikallisen teurastamon aitaa :D

Ton jälkee oli kokoajan pien pelko persees (ja käsi kykimel :D ) et millon leipoo. Nykyää ei enää pelota ku on uus pyörä alla.

24.8.2007 16:52

Sama fiilis, nyt Cagiva menossa vaihtoon ja paluu 4-tahteihin :P

24.8.2007 17:31

Sande90 kirjoitti:Pakko myöntää että keväällä vähä pelotti ajella aprilial, ku se tuppas lämpöleikkailee...

Kerrankii olin just hakenu pyörän korjaamolt, innostuin sit kiihyttää kaverin ohi 50km/h alueel ja vauhtii oli joku 90km/h nii just ku olin alkaas kallistaa kurvii takarengas vetäs vähä jumii... Sit taiteiltii siin ettei päätyny jauhelihaks paikallisen teurastamon aitaa :D

Ton jälkee oli kokoajan pien pelko persees (ja käsi kykimel :D ) et millon leipoo. Nykyää ei enää pelota ku on uus pyörä alla.



Oon kuulu niin paljon noita räsien pyörien lukkiintumisia, et en ihan heti ostais semmosta :D En nyt todellakaan väitä, että kaikki räsät olis sellasia, mutta silti en ostais ;) nyt varmasti joku tulee itkemään kuinka käyttäjässä on vika tai muuta vastaavaa :roll:

24.8.2007 17:35

Tomppa90 kirjoitti:nyt varmasti joku tulee itkemään kuinka käyttäjässä on vika tai muuta vastaavaa :roll:

käyttäjässä vika!

24.8.2007 17:40

Sanotaanko, että pelkästään karkuun ajaessa jännitti :D. Liikenteessä ei kyl muuten jännitä/pelota. Jos pelotta ajaminen, ni kannattaa varmaa jättää se muille :D.

24.8.2007 17:47

Omnic kirjoitti:Sanotaanko, että pelkästään karkuun ajaessa jännitti :D. Liikenteessä ei kyl muuten jännitä/pelota. Jos pelotta ajaminen, ni kannattaa varmaa jättää se muille :D.

samaa mieltä!

24.8.2007 19:32

Mua kyl vähän jännitti, ku olin Hyvinkäällä käymässä ja yhtäkkiä päättääkin etujarrupalat lentää tielle.
Ei siin muuta, mutta ku ei takajarrukaan ollut toiminnassa sillon, niin piti ajaa Hyvinkäältä Helsinkiin ilman jarruja.
Voi sanoo et sillä matkalla jo pikkasen jännitti.

25.8.2007 20:56

Kyllähän se rupee hieman kylmää hikee pukkaamaan kun kimmottaa niin paljonkun nasse kerkee kihtymään sellaselle pelto suoralle (jotain päälle 100km/h) sitten keula hyppää montusta ja alkaa voblaamaan :P

25.8.2007 22:02

Joskus aina kun CBRllä paukuttaa ihan hazardilla hiekkatietä niin jänskättää vähän että hidastuuko tarpeeks mutkaan vai ei :D Pitäis rauhottua ehkä vähän

26.8.2007 0:07

Mua ainaki jännitti edellisellä tetsarilla. Helkkariku 120km/h / 100km/h vauhdissa rätisi ja kolisi mäntä p-a säätimeen :D vaisto käski himmailemaan. Eipä siittä sitten aikaakaan kun leipoi ja siirryin nelariin.