Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Pelottaako/jännittääkö koskaan piikillä ajaminen?

7.8.2007 22:28

Eli pelottaako tai jännittäkö koskaan piikillä ajaminen...
Itse tiedän monia jotka ovat normaalissa olosuhteissa hyviä kuskeja, mutta ruuhka olosuhteissa he menevät aivan lukkoon ja tekevät helpoissakin jutuissa silloin vírheitä..

Ja varmaan kaikkien äitit pelkäävät kun oma poika lähtee pimeeseen ajamaan, muttqa itseäni ei jostain syystä pelota pimeelläkään ajo yhtää, ehkä pitäisikin hiukan..

8.8.2007 0:03

Ainahan se pelottaa kun on vanhempi kevari alla.. tiiä millon joku paikka pettää jostaki nii saa vähän varovasti ajella..

8.8.2007 0:11

Itsea ei ainakaan jannita/pelota ajaa missaan tilanteessa. Mutta arsyttaa valilla kyllakin ajaa esim. stadissa liikennevaloista toiseen varsinkin kun itse joudun aina punasiin...
Tanaakin oli oikeastaan ihan mukava ajaa keha 1 ruuhkassa, se on meinaa rauhallista :)Kahteen kertaan mentiin viela ruuhkassa, mutta toisella kerralla jonkun 600:sen gixxerin perassa pientareen kautta ohi.

Ja yolla ajo? ei sekaan minua pelota, omasta mielestani samanlaista ajaa yolla tai pimealla kuin paivallakin.

Taitaa kaikki johtua siita etta autossa olen istunut puolet elamastani ja tarkkaillut liikennetta. Autossa on hauskaa istua ja on aina pakko paasta mukaan autoon jos mennaan jonnekki :D
Ja sekin viela etta mutsia ja faijaakaan ei pelota kun ajan. Faija aina innostuu jos ajaa lujaa ja sladissa, itseani joskus pelottaa istua faijan kyydissa varsinkin talvisin!!

Tietenkin ihmisia on moneen junaan kuten meita pitaakin olla. Kaikkihan meista ovat yksiloita, myos liikenteessa. Jotkut ottavat kaikki hyvin huomioon ja toiset ei. Jotkut noudattavat liikennesaantoja, toiset ei, Itse kuulun mielestani molemmissa ensimmaiseen vaihtoehtoon.
BTW, kaikki kaverit joita olen kyysannyt ovat sanoneet (kehuneet) ajotyyliani rennoksi ja sujuvaksi ;)

8.8.2007 0:31

Ei koskaan. PAITSI tänään: ajelin kotiin tossa iha rauhallisesti tyhjällä 60 rajotteisellä tiellä, vauhtia jotai ~100, eihä siinä tie on tuttu ja tiedän mutkat ym. mutta sitten hyökkää PUPU siitä tienvierestä :DDD ei helvetti että sydän pomppas ku eturengas oli 10cm päässä sen takajaloista. Toisaalta ois kyllä kiva ollu takoo sitä jakoavaimella sit kuoliaaks jos ois loukkaantunu, mut en tiedä sit miten 2 pyöränen käyttäytyy jos ajaa rusakon päältä, on ne kuitenki oravaa isompia.

8.8.2007 11:25

Nääh. Ei pelota, vaikka toisinaan jännittää jonkun säätelytuokion jälkeen että pelittääkö vielä tai loppuuko bensa jne. Itse ajamisessa ei ole koskaan ollut mitään mikä saisi puntin tutisemaan.

8.8.2007 11:31

Nikkepoo kirjoitti:Ei koskaan. PAITSI tänään: ajelin kotiin tossa iha rauhallisesti tyhjällä 60 rajotteisellä tiellä, vauhtia jotai ~100, eihä siinä tie on tuttu ja tiedän mutkat ym. mutta sitten hyökkää PUPU siitä tienvierestä :DDD ei helvetti että sydän pomppas ku eturengas oli 10cm päässä sen takajaloista. Toisaalta ois kyllä kiva ollu takoo sitä jakoavaimella sit kuoliaaks jos ois loukkaantunu, mut en tiedä sit miten 2 pyöränen käyttäytyy jos ajaa rusakon päältä, on ne kuitenki oravaa isompia.


Ootko koskaan harkinnu terapeuttia tai muuta sellaista?

8.8.2007 12:52

Baron kirjoitti:
Nikkepoo kirjoitti:Ei koskaan. PAITSI tänään: ajelin kotiin tossa iha rauhallisesti tyhjällä 60 rajotteisellä tiellä, vauhtia jotai ~100, eihä siinä tie on tuttu ja tiedän mutkat ym. mutta sitten hyökkää PUPU siitä tienvierestä :DDD ei helvetti että sydän pomppas ku eturengas oli 10cm päässä sen takajaloista. Toisaalta ois kyllä kiva ollu takoo sitä jakoavaimella sit kuoliaaks jos ois loukkaantunu, mut en tiedä sit miten 2 pyöränen käyttäytyy jos ajaa rusakon päältä, on ne kuitenki oravaa isompia.


Ootko koskaan harkinnu terapeuttia tai muuta sellaista?


Ööh, ehkä hän tarkotti että päästää sen loukkaantuneen pupun tuskistaan?

8.8.2007 12:54

Haha !! :D

8.8.2007 12:57

edit...
Viimeksi muokannut motoristi-x päivämäärä 12.2.2009 16:19, muokattu yhteensä 1 kerran

8.8.2007 13:00

Sita tarkoittikin. Olisihan sen voinut sano hienovaraisemminkin :D

8.8.2007 13:07

Jaa, mä luulin että Baron ymmärs et Nikkepoo olis ite loukkaantunu, ja vittuuntuneena sit hakannu sen pupun kuoliaaks :D Taino joo, oishan se pupuki kuitenki loukkaantunu jotenki jos alle ois jääny :P Mut iha sama.

Siis
Nikkepoo kirjoitti:Toisaalta ois kyllä kiva ollu takoo sitä jakoavaimella sit kuoliaaks jos ois loukkaantunu

Baron kirjoitti:Ootko koskaan harkinnu terapeuttia tai muuta sellaista?

8.8.2007 13:54

Nikkepoo kirjoitti:Ei koskaan. PAITSI tänään: ajelin kotiin tossa iha rauhallisesti tyhjällä 60 rajotteisellä tiellä, vauhtia jotai ~100, eihä siinä tie on tuttu ja tiedän mutkat ym. mutta sitten hyökkää PUPU siitä tienvierestä :DDD ei helvetti että sydän pomppas ku eturengas oli 10cm päässä sen takajaloista. Toisaalta ois kyllä kiva ollu takoo sitä jakoavaimella sit kuoliaaks jos ois loukkaantunu, mut en tiedä sit miten 2 pyöränen käyttäytyy jos ajaa rusakon päältä, on ne kuitenki oravaa isompia.


Itellä kävi eile illalla ihan samalla tavalla.. Tosin vauhtia oli joku 60. Jos ei ois kerenny jarruttamaan, niin se pupu ois varmasti jääny alle..

Mulla ei tosin ollu jakoavainta mukana..

8.8.2007 14:12

No täytyy myöntää että välillä kyllä hiukan pelottaa. En vaan kerta kaikkiaan luota noihin cbr:än renkaisiin :D
Varsinkin jos märällä kelillä ajaa mutkaan ja sit onki vähän jyrkempi ni ei vaan meinaa kääntyä + vielä hartialukko siihen et "älä nyt pliis luiskahda".
Muutaman kerran jo lipsunu, no onneks tolla ei tarvi kauaa ajella.

::OFF::
Ja nyt meni vielä nilkkakin niin että en taida enään tänä kesänä moperin sarviin päästä :(

8.8.2007 15:02

kun kortin sain, niin ei pelottanut, mutta nyt on muutama asia:

- Poliisit on nyt kaikkien pelko välissä :D
- Asun täällä mettässä päin, hirvet, jänikset sun muut
- Liukkaat tiet syksyllä ja keväällä öisin, varsinkin sateen jälkeen
- Autot, jotkai ei huomio moottoripyöriä
- Muuten vaan kolarit ym.

paskat housus

8.8.2007 18:37

oli veljen kans mökille menos kevaril 110 vauhtii 50 rajotuksel 2-3 metrii lähel ettei vedettyy eel olevan auton perseesee kiinni:D