Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

23.2.2008 12:04

jonttu` kirjoitti:jos piikkiin meinas hienot smotot laittaa nii taakse vähintää 4.25" ja eteen 3.5"


Itellä on takana 4.5" ja edessä 3.5" :D

23.2.2008 12:19

turtiaine kirjoitti:
jonttu` kirjoitti:jos piikkiin meinas hienot smotot laittaa nii taakse vähintää 4.25" ja eteen 3.5"


Itellä on takana 4.5" ja edessä 3.5" :D


mulla ei mahdu pyörimää enää 4.5" :S

1.3.2008 0:43

voi perseen perse. Lähetin navat symoticille reilu kuukausi sitten, 3vko ja 5 päivää sitten ne noudettiin postista ne navat eikä vanteita näy eikä kuulu. Nopeita ne ei ainakaan oo siellä symoticin puolella :S. Noh eipä oo vielä supermotokelejäkään niin mikäs tässä odotellessa. Ois vaan kiva saada toi piikki nippuun joskus.

4.3.2008 23:03

http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=58942

Tarjoilkaa jotaki, pitäis saada pois tallista.

5.3.2008 0:25

Ite tilasin tänään Symoticilta Smotot ja sanoivat, että napasatsi lähtee englannista perjantaina ja toimituksessa menee kuulemma viikko ja heti kun navat saapuvat niin pari tuntia menee niin vanteet ovat valmiit :D

Mielestäni aika nopeaa, mutta varmaan niissä omien-napojen postitusjutuissa menee oma aikansa...

5.3.2008 2:10

Villi veikkaus, toimitus venyy =D

5.3.2008 13:28

mitäs nuo vanteet Symoticilta kustantavat ?

5.3.2008 14:42

http://www.symotic.com/hinnasto/hinnasto.htm

5.3.2008 19:36

Omnic kirjoitti:Villi veikkaus, toimitus venyy =D



Heh jep mut kunhan kesäks saa :D

9.3.2008 22:38

onko kellää mitää tietoo minkä hintasta on vanteiden pinnotus ?

27.3.2008 0:33

Omnic kirjoitti:Villi veikkaus, toimitus venyy =D


Samat sanat. Ittelle luvattiin viikkoon. Meni kuukausi ja puoltoista viikkoo napojen lähetyksestä kun vanteet tuli takas. Lähetti vielä varalta moradin vanteet vaikka rexfelgenit tilasin. Onkos näillä jotain muutakin eroo kuin merkki? Jos jostain muualta suomesta sais vanteita yhtään järkevään hintaan niin en todellakaan käyttäis symoticciä enään koskaan. Senverran kypsy kumminkin tohon touhuun kun kaikki meni perseelleen.

27.3.2008 18:38

Sipe 91 kirjoitti:
Omnic kirjoitti:Villi veikkaus, toimitus venyy =D


Samat sanat. Ittelle luvattiin viikkoon. Meni kuukausi ja puoltoista viikkoo napojen lähetyksestä kun vanteet tuli takas. Lähetti vielä varalta moradin vanteet vaikka rexfelgenit tilasin. Onkos näillä jotain muutakin eroo kuin merkki? Jos jostain muualta suomesta sais vanteita yhtään järkevään hintaan niin en todellakaan käyttäis symoticciä enään koskaan. Senverran kypsy kumminkin tohon touhuun kun kaikki meni perseelleen.



Heh no tänään ne vanteet sit tuli haettuu...venys pari päivää ja sit lopuks viel tunnin verra mut muuten kyl hoitu niinku pitiki...kuvaa laitan heti ku kerkiän :D

27.3.2008 19:33

oho. Mää oon ainoo jolla toi on venyny toi toimitus. Kavereilla tullu vanteet aina pariin viikkoon ja mulla meni reilu kuukausi. Kai niillä oli sitten ruuhkaa sillon just kun mää tilasin ne vanteet.

27.3.2008 23:03

Sipe 91 kirjoitti:oho. Mää oon ainoo jolla toi on venyny toi toimitus. Kavereilla tullu vanteet aina pariin viikkoon ja mulla meni reilu kuukausi. Kai niillä oli sitten ruuhkaa sillon just kun mää tilasin ne vanteet.


Voip olla oli meinaan aika pieni se pulju mut ehkä niil sit ei toimi se toimitus juttu.

BTW. Laitoin kuvaa vanteist :D

6.5.2008 16:55

Kertokaas minkä paksuset pinnat olis hyvät smotoille? Kun symoticilta saa aika monia kokoja (siis jos pelkät pinnat tilaisin).