Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Piikin rekisteröinti.

19.3.2013 17:38

Miksi ne kilvet lähti? Jos äänien takia lähti niin varmasti kattoo että on vakio putkisto.

Re: Piikin rekisteröinti.

19.3.2013 22:11

Tehot koska tietenki kotari on täystehonen, kytkinkahva poikki, takavilkkuja ei ollu, kilpi oli kiinni ilmanputsarin kurasuojassa ja takavalo siinä yläpuolella,peilejä ei ollu ja sitte Pro Circuitin lyhyt änkkä oli kiinni mistä ne ei eriksee kirjottanu mitään.

Tällä hetkellä kaikki on laitettu kondikseen, mukaan lukien myös tehot.

Ongelmia oli kaasarin säätöjen kanssa vaikka kaikki vakio osat oli paikallaan
(neula ja suuttimet). Ilmanputsarin kurin laitoin myös mutta ei oikein vastaa kaasuun, neulaa olen säätänyt ja ilmaruuvia myös. Siinä samassa kokeilin pitää ryyppyä puolivälissä ja johan alko ottaa kierroksia. Nyt teippasin ryypyn puoleen väliin jesarilla vain katsastuksen ajaksi. Mitä katsastuksessa sanovat tällasiin viritelmiin.

Tässä kuva http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 97a5c4eefe

Re: Piikin rekisteröinti.

19.3.2013 22:41

Ei siellä tartte olla säädöt kunnossa, kuhan lähtee käyntiin ja pysyy ni se riittää.

Mutta ota kuitenkin se ryyppyviritys pois ja sanot katsurisedälle jos kysyy et ei toimi ellei ole ryyppy puolessa välissä, ja ääniä se ei mittaa siellä kun sillä ei mittaria ole kuitenkaan.

Re: Piikin rekisteröinti.

19.3.2013 22:53

Käyntiin se pitää jokatapauksessa laittaa, koska akkua tuollasissa peleissä ei ole ja vilkut ja valot testataan jokatapauksessa. Mutta mitään hylkäävää syytä ei pitäisi tulla jos toi teippiviritys on tossa ja jos kysyy mikä se on nii selittää asiallisesti?

Re: Piikin rekisteröinti.

19.3.2013 23:09

No mitään virityksiä ei periaatteessa sais olla, mutta juu ei se voi hylätä sen takia et kaasarin säädöt vituillaan kun ei se pysty päästömittausta 2-tahti koneelle tekemään.

Re: Piikin rekisteröinti.

19.3.2013 23:16

Joo noni hyvä, tosin kaikki muut kunnossa paitsi ei pysy käynnissä ilman ryyppy viritystä. Heti ku menee läpi nii TT osat takas kiinni ;)

Re: Piikin rekisteröinti.

20.3.2013 11:11

Tarviiko katsastuksessa olla erillinen kilvenvalo vai riittääkö kunnon takavalo

Re: Piikin rekisteröinti.

20.3.2013 16:48

Ja mitäs tuo valvonta katsastus maksaa ku unohin kysästä ku varasin ajan

Re: Piikin rekisteröinti.

20.3.2013 19:34

Pitäisi olla erillinen kilpivalo, mutta tuskin se katsastus siihen kaatuu ja varmaankin satasella pärjää.

Re: Piikin rekisteröinti.

20.3.2013 21:12

Joo kiitoksia

Re: Piikin rekisteröinti.

30.3.2013 17:08

Paljos maksaa piikin katsastus? Kilvet siis viety ja nyt pitäis takasin saada ;)
Mahtaakohan kilvet tulla kun jarrukahvan nuppi poikki (hiottu sileäksi) jjaa led parkkivalo. Ja pitäskö heijastimia olla? Eihän kotarissa ole vakionakaan minkäänlaisia?

Re: Piikin rekisteröinti.

30.3.2013 18:14

Jos itse viety lähiaikoina (max pari vuotta muistaakseni) nii saa hakea vaa ne sieltä eli ei tartte katsastaa. Jotain vajaa 20 euroa. Jos taas poliisit on vieny kilvet ja pitää katsastaa niin jotain +- 50 euroa, paikasta riippuen.

Re: Piikin rekisteröinti.

1.4.2013 16:10

Viesti jäi vähän vajaaksi, siis poliisit vei kilvet. Tuohon poliisilta saamaa paperii ei ole kirjoitettu mitään miksi kilvet on viety. Lukee vain että pitää valvontakatsastaa..

Missä pitäs heijastimia olla? Kun eihän tossa vakionakaan ole missään. Paitsi vissiinki takavalon sisällä jotenkin(?)

Re: Piikin rekisteröinti.

1.4.2013 17:29

Morjes! Paljonkos on max. teho josta voidaan rajoittamalla saada A1? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.

Re: Piikin rekisteröinti.

1.4.2013 17:53

Eihän siinä mitään ylärajaa ole. Voit vaikka auton moottorin kuristaa 11kw, jos tarpeeks ahdistat sitä...