Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

30.1.2008 23:54

Mitähän toi kahdelle rekisteröiminen maksaa? pari kymppiä?

31.1.2008 0:25

Onnistuuko piikin rekisteröinti 1 -> 2 istumapaikkaseks jos on jalkatapit myös takana? Tarviiko maksaa muutoskatsastus maksuja jne?
Tällä hetkellä pyörä siis rekisteröity 1 istumapaikalle.


kyllä pitäis rekisteröinti onnistua jos tapit löytyy ja ns. jalkasuojat. muutoskatsastukselle tulee joku 30¤ hintaa.


Siinä ois ollu valmis vastaus

31.1.2008 0:34

vahvista kirjoitti:Mitähän toi kahdelle rekisteröiminen maksaa? pari kymppiä?

Niin kuin aikaisemmin sanottiin niin muutoskatsastus on 30-50e paikasta riippuen.

1.2.2008 14:54

no oonpas mä sokia

1.2.2008 16:59

tro- kirjoitti:
JaHe kirjoitti:Onnistuuko piikin rekisteröinti 1 -> 2 istumapaikkaseks jos on jalkatapit myös takana? Tarviiko maksaa muutoskatsastus maksuja jne?
Tällä hetkellä pyörä siis rekisteröity 1 istumapaikalle.


kyllä pitäis rekisteröinti onnistua jos tapit löytyy ja ns. jalkasuojat. muutoskatsastukselle tulee joku 30¤ hintaa.
Heiheihei, jos pyörää ei ole koskaan EU-tyypitetty, ei tarvitse muutoskatsastaa. Siis kun aihe tuossa esiin tuli. Istumapaikkamuutoksia ei tarvitse esim. TZR kohdalla tehdä.

3.2.2008 23:30

kersti91 kirjoitti:
tro- kirjoitti:
JaHe kirjoitti:Onnistuuko piikin rekisteröinti 1 -> 2 istumapaikkaseks jos on jalkatapit myös takana? Tarviiko maksaa muutoskatsastus maksuja jne?
Tällä hetkellä pyörä siis rekisteröity 1 istumapaikalle.


kyllä pitäis rekisteröinti onnistua jos tapit löytyy ja ns. jalkasuojat. muutoskatsastukselle tulee joku 30¤ hintaa.
Heiheihei, jos pyörää ei ole koskaan EU-tyypitetty, ei tarvitse muutoskatsastaa. Siis kun aihe tuossa esiin tuli. Istumapaikkamuutoksia ei tarvitse esim. TZR kohdalla tehdä.


Tarkottaako sitte että mun ei tarvitte muutoskatsastaa tuota? Mulla on ainoastaan ensirekisteröity tuo tessu eli ei oo koskaan ollu kilvettömänä.. Eli tarviiko katsastella?

Yamaha DT50x Sm 2007

9.2.2008 18:00

MORO!
Mitäs pitäs muuttaa että saa 50cc Yamahan 125 kilpiin?

9.2.2008 18:18

_ahma_ kirjoitti:
noon kirjoitti:
Jani3112 kirjoitti:pitää muutoskatsastaa pyörä 17" renkaille.


paljonkos tälle sitten tulisi hintaa?

Taitaa 50¤ olla muutoskatsastuksen hinta.

Kysytään tässä nyt samalla:
Pitääkö pyörä viedä katsastusasemalle vai pystyvätkö he kattomaan suoraan rek.otteesta/tietokoneelta minkälaiset renkaat ja 17" vanteet siihen saa?

Re: Yamaha DT50x Sm 2007

9.2.2008 18:39

hydelahti kirjoitti:MORO!
Mitäs pitäs muuttaa että saa 50cc Yamahan 125 kilpiin?
Älytöntä? onko tuossa mitään järkeä?

9.2.2008 18:51

Meneekös uusilla katteilla katsastuksesta läpi? Jos sanoo ettei runkoon ole tehty mutoksia.
Ja eihän mitään vakio putsareita vaadita?

Re: Yamaha DT50x Sm 2007

9.2.2008 19:06

hydelahti kirjoitti:MORO!
Mitäs pitäs muuttaa että saa 50cc Yamahan 125 kilpiin?
koko pyörä. ei onnistu koska mopoilla ei ole piikkien tyyppihyväksyntää.

9.2.2008 19:08

WPWW kirjoitti:Meneekös uusilla katteilla katsastuksesta läpi? Jos sanoo ettei runkoon ole tehty mutoksia.
Ja eihän mitään vakio putsareita vaadita?
ei kait katteilla oo mitään merkitystä. putsareista sen verran et kai neki menee läpi kunhan ei niitten ansiosta tehot nouse yli sallitun määrän.

9.2.2008 19:33

Joo toi tarvii kuitenkin viedä penkkiin ja pistää 11kw.

14.2.2008 22:40

mitenkäs mun pitäs toimia kun ostin tossa paripäivää sitten 88 vm tzr:än ja papereissa lukee tehojen kohalla 20kW eli siis mitäpitää tehä että saan ajaa a1 kortilla kyseistä pyörää?

14.2.2008 23:23

Dynottaa se, laittaa kuri, dynottaa uuestaa ja mennä katsasuskonttorille niitten dynolappujen kanssa.