Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

25.10.2003 9:57

eka kerta ku ajoin kevarilla tais olla hussen cr 125,missä ei toiminu takajarru... :wink:

25.10.2003 20:20

ekan kerran ajoin serkun Honda CR125 joskus kolmisen vuotta sitten kesällä, mutta aikas hiljaa. Vasta viime talvella jäällä pääsin kunnolla koklaamaan sen Husqvarna CR125 ja ens talvena saan sitte luultavasti testaa Suzuki RM 125

Se on kohtuu tiuhaan nyt vaihtanu pyörää.

Olihan se aika mageeta päästää kunnolla menemään ku ei mopoa isompaa ollu ennen ajanu. (paitsi 80cc)

25.10.2003 23:58

Maverik kirjoitti:HAHA :lol: aika outo homma mut opin eka ajaa keverilla ku mopolla ku äiti osti sellasen mbk skyliner 125cc nii sillä pyörittelin iha onessaa mökillä sillon olin varmaa joku 12-13v nyt on piikki hankinnassa ja kaveriden piikeillä oon ajanu vaikka kuinka helvetisti. Mopolla opin ajamaan vasta joskus 14v :oops: .


tshihiiii, joo siistiä kun opin eka ajamaan goldwingillä mutta mopolla opin ajamaan vasta parin vuoden päästä kun pessu kuitenkin vähän vaikeempi ajaa kun iso mp...

29.10.2003 15:23

altsi kirjoitti:
Maverik kirjoitti:HAHA :lol: aika outo homma mut opin eka ajaa keverilla ku mopolla ku äiti osti sellasen mbk skyliner 125cc nii sillä pyörittelin iha onessaa mökillä sillon olin varmaa joku 12-13v nyt on piikki hankinnassa ja kaveriden piikeillä oon ajanu vaikka kuinka helvetisti. Mopolla opin ajamaan vasta joskus 14v :oops: .


tshihiiii, joo siistiä kun opin eka ajamaan goldwingillä mutta mopolla opin ajamaan vasta parin vuoden päästä kun pessu kuitenkin vähän vaikeempi ajaa kun iso mp...


Mitäs toi ny oikein tarkotti?? :-?

29.10.2003 17:48

Maverik kirjoitti:Mitäs toi ny oikein tarkotti?? :-?


Veikkaan ettei altsi tiennyt että mbk on skootteri

1.11.2003 17:06

Paljon mahdollista :D .

3.11.2003 10:45

Eipä tuo 80cc crossista 125cc crossiin hyppääminen niin vaikeata ollut, nopeemmin mä ajoin heti alkuun sillä, ei niiq mitää ropleemaa. Spoorissa sitten ei jalat ylttynyt maahan (siis molemmat yhtäaikaa) joten aika väsynyt olin ekan kierroksen jälkeen, en päässyt omaan pakettiautoomme ees istumaan kunno, silmät pyöri päässä jne jne :D

5.11.2003 0:27

Ekaa kertaa ku ajelin mopoa isommalla niin tais olla faijan kawasaki er-5 vuosmallii 03 :retee: . sillä heitin pari rinksaa meiän tiellä missä pääsin jo "huimiin" 80km/h mittarilukemiin! :lol: :lol: tuntuihan se pikkasen erilaisemmalta kuin mopo 8)

8.11.2003 22:04

juuh...eka kerta..se oli ykkösellä ajelua pihassa..onneks on tilaa...mopolla oli kokemusta aika hyvin joten ei ollu vaikeuksia...

10.11.2003 22:11

Eka kerta oli kun testasin kaverin TT DT:tä moottoritiellä. Kamat kasaan ja pikku hiljaa valusin motarin juureen ja rampista alas ja baanalle, 140 sain kelattuu mittariin tolla DT:llä tosin sillon tuuli aika ilkeesti sivulta mutta tulipahan ainakin testattuu.

EDIT: kirjotusvirheet

28.11.2003 21:28

Mopolla tuli ekan kerran ajeltua joskus 8v:na, sitte joskus 12-14:vna kasikympillä ja pari vuotta sitten broidin hussella..

29.11.2003 12:03

Ite ajoin piikillä ekaa kertaa vasta autokoulussa, mutta kokemusta ennen sitä oli aika paljon mopolla, joten ei ollut mitään ongelmaa.

30.11.2003 22:45

ekan kerran ajoin piikillä kaverin pihaa ympäri jammu rd:llä. sitte autokoulussa ja sen jälkeen lukuisilä pyörillä...

1.12.2003 12:31

Kojootti kirjoitti:Eka kokemus oli autokoulun piikistä, mikä oli Yamaha SR. Säikähin aluksi että ovatko piikit näin laiskoja, kun entinen moponi olisi varmaan jättänyt kiihytyksessä tuon SR:än. 8)


Jeah, on tuo SR vaan ärhäkkä peli, lähtee ku mummo lumesta, vai mitä Kojootti? ;)
nimittäin munkin ekat ajokokemukset piikillä oli just autokoulun vanahalla SR:llä,
se on kyllä semmonen peli, että vähän isompaakin miestä pelottaa ajaa sillä lähemmäs
100km/h, tärisee ja paukkuu enemmän ku GS125... :)

SR:rrän jälkeen A1-tehonen Aprilia tuntui ohjukselta :retee:

3.12.2003 10:45

itte pääsin testaa ekan kerran piikkiä ku serkku osti KTM EXC -98 ja sit anto mun testaa vaikka ties etten oo ennen ajanu ku mopoilla... hyvin pääsin liikkeelle sit ajoin jonku pari kilsaa siinä lähistöllä... tuntu erittäin hyvältä ajaa ku kotarit on niin kevyitä ku oma piikki painaa sen 130 kiloo melkee :roll: vaihteita ku laitto ni aina jakso vaa vääntää vaikka ajo 40km/h 6. vaihteella... tietenkää en revittele toisten pyörillä, varsinkaa ku ajoin ekaa kertaa piikil :D