Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

28.8.2003 22:11

onkos ihmiset ajellu ilman korttia ku oon ehkä ostamas yht hussee nii pitäis ajaa se tollane 15 kilsaa himaa eikä oo korttia..

29.8.2003 0:27

Sheikki kirjoitti:onkos ihmiset ajellu ilman korttia ku oon ehkä ostamas yht hussee nii pitäis ajaa se tollane 15 kilsaa himaa eikä oo korttia..


Moi,

No itse olen ajanut, mutta kylläkin tuolla "korvessa". En mä julkisilla paikoilla kehtaa/saa, ku faija on kyttä, ni se ei oikeen diggaa. Mut kyllä tunnen paljon porukkaa, ketkä ajavat ilman korttia...tai no yhden. :P Itseasiassa hänkin sai Maanantaina kortin, jotenka ne ajat ovat ohitse.

Kai sen uskaltaa 15km tuoda himaan asti. Riippuu kylläkin, että minkälaista tietä se on/paljon on liikennettä ja että monenko aikaan?

29.8.2003 1:24

ilman korttia itsarilla tuli pyörittyä takapihalla ja ehkä vähän tielläkin joskus kauan sitten, kyllä tuntu tehokkaalta kun suti hiekalla ja nurmikolla vielä kolmosellaki :)

Jopa tzr tuntu mopon jälkeen isolta ja vakaalta menopeliltä :)

31.8.2003 22:40

Eihä sitä autokoulun hyosungii kevariks voi kutsuu ku se oli nii luumu;)
Omalla mä oon täs salaa vähä ajellu ku vasta noin viikon kuluttua saan kortin. Jos kaatuu ajokoulun prätkällä niin omavastuu oli muistaakseni 420€ :D

31.8.2003 22:53

puhveli kirjoitti:Eihä sitä autokoulun hyosungii kevariks voi kutsuu ku se oli nii luumu;)
Omalla mä oon täs salaa vähä ajellu ku vasta noin viikon kuluttua saan kortin. Jos kaatuu ajokoulun prätkällä niin omavastuu oli muistaakseni 420€ :D


Taitaa olla autokoulukohtainen :I
Viimeksi muokannut dravo päivämäärä 28.3.2004 12:04, muokattu yhteensä 1 kerran

12.9.2003 22:36

HAHA :lol: aika outo homma mut opin eka ajaa keverilla ku mopolla ku äiti osti sellasen mbk skyliner 125cc nii sillä pyörittelin iha onessaa mökillä sillon olin varmaa joku 12-13v nyt on piikki hankinnassa ja kaveriden piikeillä oon ajanu vaikka kuinka helvetisti. Mopolla opin ajamaan vasta joskus 14v :oops: .

26.9.2003 11:16

heh ! ekaa kertaa ajoin mopola n11v millon isä osti mulle mankin joka kulki tiukasti 35.. :oops: parivuotta sitten ostin rekisterissä olevan version joka tuntu huimalta 55-60 nopeuksineen jota sitten viritettiin vuosi sitten ja se meni jotain 80 ja keveri ajo sillä päissään seinään ja etuhaarukat meni kieroon. nyt se on ollu projektina mulla ku purin sen ja maalasin ja korjasin myynti ajatuksena ! ja hieno violetti mustahan siitä tuli joten se toimi hyvänä harjoittelu kappaleena... nyt mulla on Tzr joka tuntu vakiona PIRUN äkäseltä ja nyt viikko sitten siitä tuli täystuho... :P autokoulun dt oli ekoja piikki kokemuksia kaverin Tzr:än ohella....

6.10.2003 16:49

No tänään tuli ajettua eka kertaa... Oli autokoulussa eka ajotunti, meinas olla vähän liukasta, ku oli satanu vettä. Jarrutuksissa meinas lähteä perä alta(kahesti poikittain väistötestissä).
Oli se aika tehokkaan tuntunen verrattuna omaan mopoon :lol:

6.10.2003 17:08

eka kerta ku ajoin kevarilla, nii oli kaverin '03 vuoden Yamaha Dt:llä. Ajaminen tuntui tosi helpolta pv:n jälkeen ja heti ekakerralla jo ~100km/h vauhtia oli pakko kokeilla :) , sitten siitä ja himokki, ja sen jälkeen ostin oman tt-yamaha tzr:n jolla sitte on tullu kokeiltua sen useamman kerran :P .

6.10.2003 17:39

Eka kokemus oli autokoulun piikistä, mikä oli Yamaha SR. Säikähin aluksi että ovatko piikit näin laiskoja, kun entinen moponi olisi varmaan jättänyt kiihytyksessä tuon SR:än. 8)

7.10.2003 10:37

meijä autokoulus oli ymaha trailway =)

12.10.2003 20:49

Ensimmäinen kosketukseni noihin " isoihin" pyöriin oli tuossa viime tai tänäkesänä, kun ajoin 750cc vtr(vai oliks se vfr?) Kumminkin niin sillä aloittelin ajokautta. Oli muuten ihan helvetin paljon erilainen ku toi derbi kauhee laiva! :lol: Tai siltä se ainakin tuntu :oops:

Nyt oon ajellu sit taas naapurin pojan nasulla, niin kyl sekin tuntuu ihan saatanan pieneltä ja laiskalta. Se laiskuus johtuu varmaan siitä että pärrä on sisäänajossa, mut se pienuus voi johtua siitä, ku olen ite sillanen ~195cm/90kg. Tuntu derbi jopa tehokkaalta sen jälkeen :lol:

14.10.2003 13:22

no pimeellä kaikki tuntuu tehokkaammalta ku näkökenttä on lähes olematon :)

14.10.2003 14:25

WTF!?!? :|

24.10.2003 23:17

ajoin tällä nykyisellä hondalla joskus ~2vuotta sitte ennenku ostin tän erittäin laillisesti jossaki hiekkakentällä kavereitten kanssa... olihan se hurjaa kyytiä ja ne äänet oli mahtavati ;)