Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 2:19

Vaikea ottaa, kun 1. Ei ole kameraa ja 2. Ei ole korttia vielä, niin ei pääse testaamaan kunnolla huippuja, mutta nelariksi kiihtyy todella hyvin ja sen on todennut muutkin kuin minä.

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 2:21

Tuuppas näyttään sitä tehopeliäs tänne luumäelle kun saat kortin, naapurikunnassa kun asun. Katotaan sitte kuin se vehje kiihtyy. ;)

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 2:22

1. Kamera lainaan kaverilta 2. ota edes kiihtyvyydestä videota niin saat väittämillesi faktualista pohjaakin. Ei kovin vakuttavalta se turbohöpötys vaikuttanut tuolla toisessa topicissa :roll:

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 2:22

Otetaanpa nyt ihan rauhallisesti puolin jos toisinkin, ei sen mopon kulkeminen tai kulkemattomuus mikään elämän ja kuoleman kysymys ole. Ja kyllä, piikit ovat myös mopoja ainakin puhekielessä.

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 2:26

1. Kaverit asuu niin kaukana :| 2. Turboa ei näillä näkymin taida tulla, koska raha on esteenä. Ja mistä kohtaa se mun "turbohöpötys" ei vakuuttavalta vaikuttanut? Mulla oli jo paikkakin mistä oisin osat tilannut.

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 11:10

Mutta se toteutus ei ookkaan ihan mikään bolt-on! Ja mun Derbi ei välillä saavuta sitä satasta ees yks päällä :lol: . Pitäis laihduttaa ja kutistua, nii alkais kulkemaan :D

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 13:23

Nohnoh, otetaanhan huomioon että riksun 50rs tais nostaa keulaa kiihdyttäessä eli uskokoon ken tahtoo, lopettakaa tässä topicissa taistelu.

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 16:27

Joo, on se parempi lopettaa tuo offtopic, mutta lisään tähän vielä sen, että se räsä nosti keulan, kun vaihtoi kytkärillä kakkoselle, en vaan nyt muista mikä eturatas sillon oli kiinni :lol:

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 19:12

Tänne pitäisi perustaa topic "Riksun tarinat" :lol: Eikös sen räsänkin keula pitänyt nousta kaasusta?

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 20:21

+1

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 20:48

+2

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 21:10

Nyt loppu.

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

16.6.2013 21:18

MiniMies kirjoitti:Tänne pitäisi perustaa topic "Riksun tarinat" :lol: Eikös sen räsänkin keula pitänyt nousta kaasusta?

Ettei vaan olisi suoraan bannia tuommoisille pikkupojille?

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

17.6.2013 19:46

MiniMies kirjoitti:Tänne pitäisi perustaa topic "Riksun tarinat" :lol: Eikös sen räsänkin keula pitänyt nousta kaasusta?

+3, Tai toinen vaihtoehto on, että riksu saisi banaanin.

Re: Eka kerta piikin sarvissa!

17.6.2013 19:48

Lopettakaa ny saatana jo.. :roll: Selvittäkää asiat YV:llä riksun kans niinkuin minä tein, jos jää hampaanväliin jotain. Modet on tainnut jo kolme kertaa muistuttaa.