AKWM kirjoitti:Pitkästä aikaa tälläkin foorumilla!
Husse pitäisi vaihtaa halvempaan pyörään. Täytyy saada autokassaan rahaa ja joku vähemmän kuluttava kulkine olis myös ihan fiksu juttu. Harmittaa aika paljon kun joutuu tosta luopumaan, koska kuitenkin helvetin hauska pyörä on kyseessä.
En tosiaan yhtään tiedä mitä piikkistä lähtisin katselemaan tilalle. Olen kuitenki aika nirso näiden suhteen, joten mitään vanhaa derbi sendaa en huoli. Kun olis ylimäärästä hilloa millä voidella lättyjä.
Höh (3vk vanha posti mutta ei sen väliä), harmittaa kyllä sunkin puolesta, jos pitää auton takia luopua kakspyöräisestä ennen aikojaan.
Itsellä on pihassa toissakesänä isseeltä perinnöksi jäänyt, pikkuveljen kaa puoliksi oleva Hyundai Sonata 2.4 bensakoneella ja manuaalivaihteistolla oleva vekotin, '05 ja ~130tkm. Tuolla tulee luultavimmin ajettua, kun ei ole järkeä myydä, kun ei tuosta saamalla hinnalla saa lähellekkään samantasoista vekotinta pihaan. Sitä paitsi, pikkuveli saa tänä vuonna vasta kevarikortin ja itse saan autokortin elokuussa (jos ei tule kevarilla töpeksittyä sitä ennen, ainakin koitan olla töppäilemättä), niin kerkeän ajamaan kauan ennenkun pikkuveli saa autokortin ja jos ensi vuonna muutan isompaan kaupunkiin opiskeluiden perässä, niin ei mulla ole varaa ylläpitää autoa siellä, niin se jäisi tänne.
Mutta jotta pysyttäisiin aiheessa, niin kyrsii kun husse on rempattavana (kiertokanki, mäntä, tiivisteet, stefat, laakerit, lämpöanturi, takarengas, takavalo ja -vilkut yms.) ja ajokelit alkaa lähestymään, niin haluais päästä antamaan happea koneelle.