5.7.2009 23:08
5.7.2009 23:14
T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
Kapeilla mutkateillä piikkistä taitaa saada enemmä irti.
Hiukan pettyny ehkä olin näihin tehoihin..
''lähtee ku homo pillust''
6.7.2009 1:48
yzäri_92 kirjoitti:T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
on ihmiset sit erilaisia mulla nousee jo hymy korviin, kun yzärillä kiihytän sataseen ja siin on yli puolet vähemmän tehoa...
9.7.2009 20:01
9.7.2009 21:56
T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
9.7.2009 23:54
RRacer kirjoitti:T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
Joo eihän nämä mitään tykkejä ole. Esim. kotarissa sitä tehoa löytyy jonkin verran, mutta ylhäältä ja kapealta kierrosalueelta.
10.7.2009 21:37
11.7.2009 0:21
pöö-mies kirjoitti:Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
Pistät n.1000 e koneeseen ja si se tuntuu taas himo tykiltä ja siitä pari päivää nii haluisit vähintää 600cc ...
11.7.2009 2:28
Leite kirjoitti:pöö-mies kirjoitti:Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
Pistät n.1000 e koneeseen ja si se tuntuu taas himo tykiltä ja siitä pari päivää nii haluisit vähintää 600cc ...
Sillee se aina menee... tehoihin turtuu turhan helposti
11.7.2009 14:46
13.7.2009 14:23
13.7.2009 22:19
Leite kirjoitti:pöö-mies kirjoitti:Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
17.7.2009 11:50
30.7.2009 2:06
30.7.2009 21:28