Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu kevytmoottoripyöriin liittyvälle yleiskeskustelulle, kaikki tekniikkaan liittyvä omalle alueelleen!

5.7.2009 23:08

Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!
Kapeilla mutkateillä piikkistä taitaa saada enemmä irti.

Hiukan pettyny ehkä olin näihin tehoihin.. :|
''lähtee ku homo pillust''

5.7.2009 23:14

T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!

on ihmiset sit erilaisia :D mulla nousee jo hymy korviin, kun yzärillä kiihytän sataseen ja siin on yli puolet vähemmän tehoa...

6.7.2009 1:48

yzäri_92 kirjoitti:
T-Doggy kirjoitti:Joo ei näissä (kakstahti)piikeissä oo riittävästi potkua ainakaan omiin tarpeisiin, tietty tällä onnistuu rikkomaan kaikkia Suomen nopeusrajotuksia. Maanteillä tai moottoritiellä ajaminen olis kivempaa ilman sitä helvetin tärinää!

on ihmiset sit erilaisia :D mulla nousee jo hymy korviin, kun yzärillä kiihytän sataseen ja siin on yli puolet vähemmän tehoa...

Nomutta sehän on vaa hyvä asia ;) ite ootan et pääsis ajelee isän 660 SMC:llä ku sitä pari kertaa kokeillu ja sen jälkee on tuntunu husse pikkasen lelulta :lol:

9.7.2009 20:01

Eka kerta piikillä oli tossa.. yks vkl ku kävin kaverin tt-hussee kokeilemassa.. Mopoon verrattuna aika ero.. ;) Enää 9kk ja 7 päivää et oon 16 :lol:

9.7.2009 21:56

Joo eihän nämä mitään tykkejä ole. Esim. kotarissa sitä tehoa löytyy jonkin verran, mutta ylhäältä ja kapealta kierrosalueelta.

9.7.2009 23:54

RRacer kirjoitti:

Joo eihän nämä mitään tykkejä ole. Esim. kotarissa sitä tehoa löytyy jonkin verran, mutta ylhäältä ja kapealta kierrosalueelta.

Itellä meni silleen, että tehoa tuntu olevan vaikka muille jakaa ekat kaks päivää nytten haluis jo sellasta 450cc kotkaa alle :D

10.7.2009 21:37

Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
Pistät n.1000 e koneeseen ja si se tuntuu taas himo tykiltä ja siitä pari päivää nii haluisit vähintää 600cc ...

11.7.2009 0:21

pöö-mies kirjoitti:Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.
Pistät n.1000 e koneeseen ja si se tuntuu taas himo tykiltä ja siitä pari päivää nii haluisit vähintää 600cc ...

Sillee se aina menee... tehoihin turtuu turhan helposti :D

11.7.2009 2:28

Leite kirjoitti:
pöö-mies kirjoitti:Sillä ku kiihdyttää muutaman kerra nii toteet et tähän pit'' saada lisää tehoo.

Jepjep :D
Tosin joskus se on ihan hyväkin, kun aattelee että alla oleva menopeli on laiska paska ei tule lähdettyä liian tiukkoihin rakosiinkaan. Autokoulun Yamaha TW tuntui alkuun tykiltä (luonnollisestikin mopon jälkeen) mutta nyt siihen on tottunut jo ihan jokusen maantieajon jälkeen ja tietää että laiska paska se on.

11.7.2009 14:46

Ekakerta tais olla kaverin hussella jossa oli Rinon tehari kiinni. Tuntuhan se äkäseltä mopon jälkeen, mutta ei se mikään älytön tykki ollu ku vähäaikaa ajo :)
E: Mutta en näkis piikissä ne tehot tärkeimmäks, itehän pärjään ihan hyvin Detsonillakin.

13.7.2009 14:23

Eilen tuli ostettua Derbi GPR 125 joten oli sitä pakko testata. Aika tykilti tuntu mopon puikoista suoraan kevariin. 120km/h nopeammin mittariin kuin mopossa 40km/h :roll: Vakio RS onki aika laiska paska. :lol:

13.7.2009 22:19

Leite kirjoitti:

Nytku kodexista lohko auki nii pitää ajaa mopolla, voi niitä tehoja ku pääsee taas piikillä rallailee :lol:

17.7.2009 11:50

Leite kirjoitti:

Aamen.. Osaako joku arvata, miks meikän tallissa on esim. mopo ja kevari tuon 1200cc:n rinnalla? ;) Mopolla ko ajaa muutaman kilometrin ni jaksaa taas tusina ihmetyttää tehoillaan hetken :D

30.7.2009 2:06

Eiköhä se ekakerta piikillä ollu broidin Gassulla, oli muute tykki peli mopon jälkee :D Nykyää sama piikki löytyyki sit multa ;)

30.7.2009 21:28

On ehka vaha vaara topic, mutta onko kyykky-piikiin ajaminen vaikeaa enska-mopon jalkeen?