Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
11.8.2012 22:10
Eihän sitä nopeutta mitata vaan tehot, ja voi hyvin mennä yli vaikka tolleen oiskin tehty.
11.8.2012 22:32
Äänetki on aika hiljaiset eikä ota minkäänlaista tehopiikkiä, eli vaikuttaa ihan vakiolta. Useimmille poliiseille se kai riittää
11.8.2012 22:34
Juu kun se ei tosiaan pääse tehopiikille pakoaukonsäädin alhaalla niin eipä ne tehot juuri paperilla näy.
13.8.2012 2:37
Mitäs siitä rajoottimesta on hyötyä? Ei setä siniset ala eres viemään penkkiin kun papereista löytyy jo kaikki 17kW eli kortti nasahtaa het hyllylle jos vilkaasevat pyörän tietoja
13.8.2012 17:42
Useimmiten papereista löytyy se 11kw tai vähemmän.
13.8.2012 20:01
Fuu. Tänään tuli harjotettu metsäajoa. Skootterilla
Joten mitenkähän muuttuu enskan kulku jos tekee tt:n? Kun kyykky kiinnostais kulun puolesta, mutta mites endurolla huiput, pääseekö mahd 130? Entä kiihtyvyys, jääkö normiautoille kuinka pahasti?
13.8.2012 22:45
Itseä ei oikeastaan huiput kiinnosta ketun vertaa, kunhan (erittäin) satunnaisista motarikäynneistä selviää. Eikä sielläkään yli 120 enskalla ajeta, se on nimittäin aivan perseestä. Jos hakee kovia nopeuksia suorilla, niin kyykkyä alle. Itse kokeilin huippuja yhden ainoa kerran ja pääsin 128 mittariin.
Tt potkii yläkierroksilla ihan eri tavalla, antaa ihan hyvän säväyksen vakioon verrattuna. Vääntää tietty paljon paremmin. Nollasta sataan kuun ja tähtien asennosta riippuen 7,5-9,8 sekuntia. Pysyy kyllä liikenteen mukana.
13.8.2012 23:24
bjusmsix kirjoitti:Fuu. Tänään tuli harjotettu metsäajoa. Skootterilla
Joten mitenkähän muuttuu enskan kulku jos tekee tt:n? Kun kyykky kiinnostais kulun puolesta, mutta mites endurolla huiput, pääseekö mahd 130? Entä kiihtyvyys, jääkö normiautoille kuinka pahasti?
Yleisesti paremmin enskat kiihtyy kun kyykyt. Huipuissa jää mutta niitäkin saa kyllä lisää kun vaihtaa pidempiä välejä.
14.8.2012 2:44
Joo, meinasin sitä ettei tarvi kaasupohjassa vikalla vaihteella ajaa, kun sataakahtakymppii ajaa. Kitoz.
19.8.2012 16:08
kotarilla kiihytyksen puolesta harva auto menee ohi, ja huippuja kerää 13-49 väleillä semmosta 150 :p
22.8.2012 22:06
No yllätys, vähän turhankin usein näkee näitä sankareita jotka jossain liikenteen seassa haastelee 2T piikeillä perheen äitejä.
23.8.2012 0:09
Jos on 18 vuotias ja omistaa moottoripyöräkortin ( alle 25 kw kortin ) niin jos aikoo ajaa harmitta 125 exc tt kotarin kanssa, niin eihän siihen pelkästään kortti riitä ? Eks se pitäs lain mukaan kans katsastaa ? Niin ja sit viel et jos se täytyy katsastaa niin minkäköhän luokan ajoneuvo siit tulee ja mitä semmoseks katsastaminen maksaa ?
23.8.2012 0:12
Se täytyy penkittää täystehona (tai voi olla itseasiassa että täytyy jopa aavistuksen kuristaa?) ja rekisteröidä alle 25kW ja tehopainosuhdekkin pitäis olla jonkun luvun alle. Moottoripyörähän siitä tulee mutta hinnasta en tiedä.
23.8.2012 0:19
eikös ne päästöjen takia kuristeta sinne johku 4-5 kilowattiin että tuskin niit sais rekisteröityy isommille tehoille jos päästöt nousee ylirajojen
23.8.2012 12:29
Juurikin näin, ja 25kw korttikaan ei vielä oikeuta kotaria täysitehoisena ajamaan kun menee tehopainosuhde liian korkeaksi.