Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
27.6.2012 20:39
Aika varma tekniikka, ei liikaa sähkösiä osia, hyvä varaosien saatavuus. Varaosia myös runsaasti saatavina purkuosina, ja on halpoja.
Huonoa: Katteiden kiinnikkeet eivät ole erityisen kestävää tekoa, jos pyörä on joskus kevyestikkin kaadettu niin ovat aivan varmasti kärsineet. Pientä kärsivällisyyttä vaatii niitä korjailla. Osa myöskin on aika paljon ajettujaovat luotettavia siis, mikä ei sinänsä ole miinus jos ovat asiallisesti huollettuja.
27.6.2012 22:03
jukke96 kirjoitti:SUOSITTELEE...
Mitäs mieltä ootte tommosesta ~ -98 NSR? plussat ja miinukset? meinasin että tommosen laittais
Jep ihan hyviä pyöriä ja tehoakin irtoo ihan kohtuullisesti. Enpä itekkää oikeen keksi mitään moitittavaa.
28.6.2012 3:14
@Viime sivun kotarikeskustelut
4,4kW tais olla papereissa
ja vakio derbissäni oli paperilla 4,2kW. Siitä voi päätellä jo paljon.
28.6.2012 8:54
nusnus jottain 2-4kw taitaa mopoissa olla paperilla korkeintaan. Muistaakseni X-racessa 2,4 ja sehän taitaa olla noppeite kiihtyvä vakiomopo.
28.6.2012 21:41
Räxän papereissa 1,8kW
Wr:än papereissa lukee kuitenkin 11kW.. Miksihän noita kotkia noin jumalattomasti kuristetaan..?
28.6.2012 21:47
Päästömittauksien takia. Pelataan varman päälle, että menee läpi ja kuristetaan tehot niin alas, että riskiä ylityksestä ei tule.
29.6.2012 12:40
Jep, päästöt sallii kotarin tehot.
Aprilian 50cc skopassa on muistaakseni jotai 5kw pintaa otteessa, bensakäyttöisessä mopossahan ei ole tehorajaa, dieselissä ja sähkössä on.
Sama juttu isommissa kotkissa, 450 on muistaakseni 9kw papereissa ja ei edes saa kuulemma täystehoiseksi, koska päästöt onvat niin hirveät sellaisena
29.6.2012 13:00
Paskoja pyöriä nuo kotarit kun noin kovat päästöt on
29.6.2012 13:28
Ja rehellisesti sanottuna kisapyörä kun on, niin kotari menee helpoimman kautta eli kun ei oo varsinaisesti tarkotettu katupyöräksi eikä kuristettuna ajettavaksi, niin helpompi vaan kuristaa paljon kun alkaa suunnittelemaan hommaa, jotta todellisuudessa pelaisikin kuriosilla.
Koko rekisteröinnin ideahan on aikanaan ollut vaan helpottaa kisakuskin/harrastajan elämää kun ei oo niin tarkkaa noi harrastuspaikat rekisteröidyllä pyörällä ja voi ajaa siirtymät itse, eikä aina tartte kyytiä.
30.6.2012 1:33
Clutch kirjoitti:nusnus jottain 2-4kw taitaa mopoissa olla paperilla korkeintaan. Muistaakseni X-racessa 2,4 ja sehän taitaa olla noppeite kiihtyvä vakiomopo.
nusnus, tasan 4,2kW oli. Ja DRD X-Tremehän on erilainen kuin vanhemmat Senda X-Tremet, ja aika varmasti kiihtyy paremmin kun X-Racet. Voitti viivoilla monet virimopedit. Syynähän on se, että putkessa ei ole mitään muuta kuria kuin hukkaputki, kuristettu vaan lähinnä välityksillä ja CDI-pokella.
Jatketaan YV jos tarvetta.
3.7.2012 0:59
Ehdottomasti tt tulee olemaan, kun vaan ehittäis nyt ostamaankin se joskus ..
31.7.2012 17:44
Kyllähän tuota on omasta Kotkasta välejä vaihdettu ja tt-setti laitettu. FMF-änkkä ja SX:n putki.
31.7.2012 19:26
ei kotariin oo mitään tt-settiä..
31.7.2012 19:49
Onpahan, A1 tehoissa alle 5kw tehoo ja tt:nä aika paljon enemmän.
Mutta totuushan on, että kukaan ei sillä A1 tehoissa aja ku kone menee tukkoon ja tehariderbitkin ajaa ohi + ktm ei suosittele edes käynnistämään jos on kuriosat kiinni.
31.7.2012 19:52
Eikös ne oo kuitenki jo valmiiks tt-säädöissä vaikka A1 putki oiskin? Ois kyllä aika turhaa laittaa säädöt kuristetulle jos sitä ei edes käynnistetä niillä säädöillä