Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
9.6.2013 17:11
Jos haluu vähän jäykemmän keulan ni sit laita vaa 15w.
9.6.2013 22:54
Rajis- kirjoitti:Ite yleensä motonakit saanu 4baarilla vanteelle
Ei riittäny 4 baria kun kävin huoltsikalla nopee koittamassa. Tänään kun tulin mökille otin renkulat mukaan niin sai poksautettua. Kunnolla läträs pesuainetta reunoilla ja näin, niin hikisesti poksahti
Sen verta pien kompura ja kaiken kukkuraks se kompuran liitin, mikä tulee tuohon venttiiliin vuos kun sieltä tais puuttua joku kuminen tiiviste.
10.6.2013 0:03
Ja tosiaan jos nyt jollain muullakin on ropleemaa saada vanteelle, niin enemmin kannattaa hakata rengas päältä jollain lekalla tms. kuin käyttää sikapaineita. Nousee yleensä vanteelle lekalla ja kohtuu paineillakin, joten turha ottaa räjähtämisen riskiä.
10.6.2013 11:24
Mitä nämä pienet rekisterikilvet ovat joita näkee useasti Kotareissa? Eli oikean kilven näköinen, mutta paljon pienempi. Laillisia? Mistä saa?
10.6.2013 11:37
Motocrossi käytössä se iso kilpi ei kestä joten ne käyttää pienempiä. Sakot siitä kuulemma saa mutta isän kaverin HD:ssa on kans sellanen varmaan puolta pienempi kilpi, eikä koskaan oo tullu sanomista. Virossahan kaikissa moottoripyörissä on pieni kilpi, etsikööt joku googlen kuvahausta, ite en kännykällä jaksa.
10.6.2013 15:21
Koskaan nähnykkää tollasta pientä kilpeä
Paitsi kaverilla jonka kotari haettiin Saksasta ja siinä oli sitte vissii siirtokilvet hetken aikaa
valkonen pohja ja punasel numerot ja kirjaimet
10.6.2013 15:44
Onko tommoset enskat oikeesti niin epämukavat katukäytössä kun jotkut sanoo? Oon ite ehkä ostamassa uutta pyörää missä olis enskat alla, niin täriseekö yms paljon..?
10.6.2013 16:06
Jos edessä on matalanappulainen rengas eikä mikään rossikumi niin ei täristä kovin paljoa motoa enempää(tietysti jonkun verran), mutta jos on ihan puhtaat rossikumit alla niin täristää yli 60 vauhissa jo aika helvetisti. Mutta eteen vaan esim continental tkc 80 ja taakse karkee kumi nii ei täristä hirveesti ja pito ei ihan heti metässä/kevyessä monttuajossa ihan heti lopu kesken.
10.6.2013 16:08
Okei, taidanpa sitten laittaa eteen sellasta kumia
Kiitoksia!
10.6.2013 16:30
AKWM ex husses ainakaan ei täristäny yhtään enskoilla. Nappulaa oli, mutta ei mitkää rotantappokumit kuitenkaa ollut ja ilmeisesti metässäkin pääs!
10.6.2013 21:25
Tekeekö noilla bilteman O- tai FB-renkaallisilla ketjuilla mitään? Kestääkö ne mitään vetoja pitempää aikaa niinkuin vaikka DID O- X-renkaalliset ketjut?
10.6.2013 21:30
Jos on enimmäkseen katuajoa niin ite kyllä laittaisin ihan katukumit. Pääsee tarvittaessa kyllä muuallakin ihan hyvin. Kadulla vaan pitää niin paljon paremmin. Ite ainakin tykkään ajella mutkia kunnolla.
10.6.2013 22:22
WhosAllu kirjoitti:Tekeekö noilla bilteman O- tai FB-renkaallisilla ketjuilla mitään? Kestääkö ne mitään vetoja pitempää aikaa niinkuin vaikka DID O- X-renkaalliset ketjut?
Ketjussa ei kannata säästää, koska normaalisti halppis ketjut kuluu nopeammin kuin laatuvamistajien ketjut. Itse olen käyttänyt vain DID:n tai CZ:n ketjuja. Jos sulla mahollisuus saada jostain CZ:n ketjuja niin niitä saa O-renkaalla samaan hintaan kun DID:n normaaleja ketjuja. Laatu vähintänkin samaa tasoa kuin DID:n.
11.6.2013 0:14
Nuo Bilteman ketjut on kuulemma ihan hyviä hintaisekseen. Ostin Detsiin 17.5 ketjut ja rattaat, Reginan vahvistetut supermoto-ketjut eikä oo kuukauden jälkeen (n. 1500km?) tarttenu kiristää vielä kertaakaan. Kyllähän nuo maksoikin sen 75 euroa vrt. perus-Reginat 30 euroa, mutta jos ne vajaa 10tkm välein pitää uusia niin ostan mieluusti kerralla kunnolliset. D.I.D:n perusketjut mulla oli ex-Yammussa ja niitä sai kyllä kiristellä kokoajan
Tosin hintakin halvempi kuin vahvistetuilla.
11.6.2013 14:57
Mistäs saa noita kääntyviä peilejä? Ei siis mitään alakauttasia vaan ihan normaaleja jotka kääntyy siihen mittarin eteen.
Niin ja näkeekö niistä mitään?