Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms piikkeihin liittyvä...
8.6.2013 13:16
Onko porukka väsännyt itse vauhtiksen ulosvetimiä? Miton vauhtis tarvittis sellasen vähän specialimman ulosvetimen (pyöreä levy mikä kiinnittyy pulteilla vauhtikseen ja keskeltä pultti irrottaa sen). Mahtaisko toimia jos laittais kaks lattarautaa ristiin, keskeltä pultti läpi ja ne raudat sellaseen kulmaan että saa pultit kiinni vauhtikseen?
8.6.2013 14:13
-villee- kirjoitti:Vois olla. Säikeitä naksahdellu pikku hiljaa poikki ja nyt vaijeri pidentyny sen verran et ei pelaa enää ?
Joo o.. Nyt ei sitte pidä enää yhtään tuo kytkin, aivan vaijerin alusta säikeitä jo hajonnu. Pakko päästä töihin ensviikolla niin toivonmukaa sais uuden vaijerin hyllystä vaikka maksaaki sen 50 euroa..
8.6.2013 14:16
Ostat vaan motonetistä vaijerinkorjaus sarjan ja teet siitä uuden kytkinvaijerin. (maksaa 5,90e ja mukana tulee kytkinvaijeri ja kaasuvaijeri ja parikytä irtopäätä ei voi kun suositella!)
8.6.2013 14:27
Itsellä kun katkesi moposta kytkinvaijeri ihan kahvan juuresta, niin ostin motonetistä tuollaisen ruuvattavan vaijerin nipan, jonka ruuvasin kiinni ja taitoin vielä säikeitä, että ei irtoa. Pietti todella hyvin sen päälle viikon kunnes sain uuden vaijerin. Tuo nippa maksoi sen alle 2€.
8.6.2013 22:56
Kui paljon uskaltaa laittaa renkaisiin ilmaa kun pitäs saaha kumit poksautettua kunnolla vanteiden reunoille? Parista kohtaa vielä sielä keskellä.
8.6.2013 23:03
Niin paljo että menee, suihki vaikka saippuavettä sinne vanteen ja renkaan väliin.
Aika kovia paineita itelläki ollu ku smotovanteille kumeja poksauttanu. Laskee niitä paineita sit ku on poksahtanu.
8.6.2013 23:06
Mitä on noin suurinpiirtein sulla olleet kovat paineet?
Väliin suihkuttelin tommosta irrotusöljyä ja silikoonispreitäki kokeilin. Ilmeisesti vaan pitäs tunkee sinne kunnolla painetta.
9.6.2013 0:25
Mulla ollu parhaimmillaan 6 bar painetta ennen ku pamahti paikoilleen
9.6.2013 1:00
Kai sulla on venttiilin sielu irti? Jos on kiinni niin pitää laittaa niin sanotusti vitusti ilmaa ennenkun poksahtaa!
9.6.2013 8:51
MiniMies kirjoitti:Mitä on noin suurinpiirtein sulla olleet kovat paineet?
Väliin suihkuttelin tommosta irrotusöljyä ja silikoonispreitäki kokeilin. Ilmeisesti vaan pitäs tunkee sinne kunnolla painetta.
~5bar tainnu parhaimmillaa olla, mut sellasia kuitenki et täyttäes miettiny millonka räjähtää kasvoille.
9.6.2013 14:15
Ite yleensä motonakit saanu 4baarilla vanteelle
9.6.2013 14:38
KIIRE!KIIRE!KIIRE!
Justiinsa olen kaupungissa käymässä ja jammuun pitäisi ostaa etujarrupalat. Mp liikkeet ei auki niin biltemasta täytyy...
Mitkä bilteman paloista ovat sopivat Yzäriin?
Heidän ohjeissa ei ainakaan ollut tuolle pyörälle mutta tässä ketjussa aiemmin joku on todennut että hänellä on ollut Bilteman palat..
9.6.2013 16:03
Ota pala käteen ja katot sielt samanlaiset
9.6.2013 16:06
mitä öljyi kannattais käyttää paolin usd keulaan?
9.6.2013 16:26
Koita ottaa selville minkä jäykkyset siellä on vakiona ollut. Laadukkaat öljymerkit, esim. Belray ja Castrol on ihan päteviä. Yleensä se öljyn jäykkyys on mopon/piikin keulassa 5w-10w.
Ja luonnollisesti siis ihan iskareille tarkotettua öljyä.