8.11.2015 16:55
.Juho kirjoitti:
Kyllä niissäkin alkaa vaihteensiirtäjät ja kytkin olla melko kuluneet.
Kytkimellä tarkoitan nyt kytkinkruunun, kytkimen keskiön ja painelevyn kuntoa.
Ensimmäiset kaksi mainittua kuluuu urille ja kytkinkruunun vaimennuskumet väljistyy (-> tärinää, alkaa mahdollisesti kolisemaan kun vapauttaa kaasun korkeilta kierroksilta).
8.11.2015 19:06
8.11.2015 21:49
8.11.2015 22:09
21.12.2015 19:30
21.12.2015 21:19
22.12.2015 13:25
22.12.2015 23:41
24.12.2015 21:47
24.12.2015 21:54
2.1.2016 11:28
2.1.2016 19:12
3.1.2016 0:37
Ghostly.K kirjoitti:Olettaen, että puhut nelari 180cc kitistä, niin allekirjoittanut kyllä on tykännyt. 15 tkm ei tiedä vielä mitään. Mullakin on reipas 30 000 mittarissa ni hyvinhän tuo pelaa, kytkin toimii ku ajatus, eikä alakertakaan osoita yhtään merkkejä kulumisesta. Huippujahan tuo pelkkä 180cc ei tuo, se on vaan fakta. Niihin (huippuihin) tarttee jo sit kantta ja nokkaa yms yms muuta hilpettä, mutta vääntöihin -herra mun varjele
Mitään ranteitarepivää voimaa ei tietenkää voi odottaa, mutta sen eron huomaa heti. Itse tykkään, saa alakierroksilla ajella nätisti ilman turhaa huudattamista, sekä taajamassakin saa sit nätisti jopa ilman vaihteen vaihtoa tehtyä niitä pyrähdyksiä, korttelikiihdytyksiä yms yms. Antaa myös taloudelliseen ajamiseen paljon väriä ja mahdollisuuksia !!
Kerran noin vähän ajettu, niin vaihda ihmeessä. Se on kato helppo sit myytäessä antaa toimivat osat mukaan kuin että sanoa "eipä niitä oo, leikkas edellinen pytty kii ni laitoin tän"
3.1.2016 7:11
4.1.2016 2:53