24.12.2009 16:04
24.12.2009 19:31
24.12.2009 19:47
24.12.2009 21:12
TseiTsei kirjoitti:Jep, kotarissa kans sama homma että ei ole koskaan jättänyt tien päälle, aina toiminut kun junan vessa. Öljyä ja työkaluja on aina repullinen mukana, mutta ei ole vielä työkaluja tarvinnu. =) Ei se pari tahtia vähemmän siitä sen epäluotettavampaa välttämättä tee.
Prakka; miks sitten Ktm nimittää itsekkin exc:tä "täysiveriseksi kilpapyöräksi"?
Kisapyörä ei pelkästään tarkoita sitä, että moottorissa on potentiaalia. Kyllä se runko, jousitus ja muut hallintalaitteet on myöskin kehitetty kovaan rasitukseen, vaikkapa nyt enduroon.
25.12.2009 22:47
TseiTsei kirjoitti:Prakka; miks sitten Ktm nimittää itsekkin exc:tä "täysiveriseksi kilpapyöräksi"?
Kisapyörä ei pelkästään tarkoita sitä, että moottorissa on potentiaalia. Kyllä se runko, jousitus ja muut hallintalaitteet on myöskin kehitetty kovaan rasitukseen, vaikkapa nyt enduroon.
27.12.2009 14:02
prakka kirjoitti:No kai "kisa"pyöräkin nyt voi sen pari sataa kilometriä kestää ihan helposti? Joku 125cc kotari kuitenkin vielä aika kaukana kisapyörästä...
27.12.2009 14:14
höpöpö kirjoitti:prakka kirjoitti:No kai "kisa"pyöräkin nyt voi sen pari sataa kilometriä kestää ihan helposti? Joku 125cc kotari kuitenkin vielä aika kaukana kisapyörästä...
Voi vittu näitä nelitahti miehiä!!!
27.12.2009 14:45
_krisuu kirjoitti:(Huom. vertaa vaikkapa esim. normi sx:ssä on 40mm kaasari, uusissa exc kotareissa 36mm...)
27.12.2009 14:52
27.12.2009 16:37
_krisuu kirjoitti:Kyllä se vaan on totta, että nämä exckotarit mitä kadulla näkee on kaukana kisapyörästä
28.12.2009 13:37
28.12.2009 14:56
28.12.2009 15:13
28.12.2009 15:16
28.12.2009 15:32
TseiTsei kirjoitti:Pitää riittävästi taukoja, ottaa tarvittavat varusteet mukaan, katsoo että sää on hyvä ja tietty oikea asenne niin eihän tuossa pitäisi mitään ongelmaa olla.