24.12.2008 22:59
26.12.2008 2:49
JonttuFantti kirjoitti:Totanois, mites onkos mahdollista katsastaa piikkiä eri änkällä jos änkkä on e-hyväksytty? Gianellin änkkä siis kyseessä..
samuli91 kirjoitti:Olis tallis tommonen 95 vuoden kawasakin kdx. Piikki on joskus aikoinaan ollut Suomes rekisterissä mutta nyt ei rekisteris eikä liioin papereitakaan. Näitä aiempia viestejä kun luin ja kavereiltakin kun kysyin niin riittäiskö tyyppihyväksyntämerkintä maahantuojalta ainoastaan ja sen sekä pyörän kanssa sitten konttorille? Eikö siis tarvitsisi tehojen mittausta tai muuta selvittelyä?
26.12.2008 17:16
K1be kirjoitti:-Tuksu- kirjoitti:täytyykö ton sähköstartin toimia kun meen katsastaan vai onko sillä väliä kunhan poljin toimii ja työntääkin voi
En usko että laittavat edes käyntiin
27.12.2008 14:08
Jalvine kirjoitti:K1be kirjoitti:-Tuksu- kirjoitti:täytyykö ton sähköstartin toimia kun meen katsastaan vai onko sillä väliä kunhan poljin toimii ja työntääkin voi
En usko että laittavat edes käyntiin
Kyllä heidän on pakko laittaa pyörä käymään vai miten luulet että jarrut testaavat?
27.12.2008 15:41
7.1.2009 18:31
7.1.2009 18:31
27.5.2009 15:14
29.5.2009 17:42
2.6.2009 20:19
turboman kirjoitti:Eli minäkin haluaisin tietää ihan saman asian kun tuo ylempi kysyjä eli mikä rumba nykyään on saada ktm exc rekisteriin. tarvitaanko vaan tyyppihyväksyntä todistus ja dynotodistus tehoista. kyseessä -06 pyörä. mielellään oikeaa tietoa ihmisiltä jotka ovat joutuneet rekisteröimään.
19.6.2009 0:53
19.6.2009 0:59
19.6.2009 12:24
öräwä kirjoitti:Eikös tuo cr ole crossipeli, joten eipä ole mahdollista.
19.6.2009 13:54
20.6.2009 20:06
nixari kirjoitti:Micronin tehari on nyt eikä muuta putkea löydy. Mutta rekisteriotteessa lukee näin "varustettu kahdella peräkkäisellä äänenvaimentimella" "Teho alennettu seuraavasti: putken juureen hitsattu 19mm holkki, pääsuutin 170, pakoaukon ypvs moottori ja vaijerit poistettu, ypvs-venttiilli lukittu kiinni asentoon."